Mijn reactie op LXIV's post die niet paste omdat het topic vol was (LXIV heeft het hier niet over het homohuwelijk an sich, maar over wat de ware godsdienst is):quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ocatie___.html?p=3,2
Ik heb niet zoveel met politici op de Antillen, maar in dit geval hebben ze wel een punt. Dat Nederland in moreel verval is geraakt is al een ernstige zaak, maar het lijkt me niet dat je andere gebieden ook moet gaan verplichten om het morele verval in te zetten!
God heeft tegen de joden iets anders gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch: omdat God dit zelf gezegd heeft! Van wie wil je het dan horen? Ik denk dat niemand beter dan God weet wat het ware geloof is.
Punt is dat niet iedereen jouw God als zodoende erkent. Er worden zo standpunten aangenomen op basis van iets wat het subject gelooft. Als iemand anders dit niet gelooft wordt deze persoon kennelijk de facto als moreel inferieur gezien. Deze heidense, goddeloze bohemien heeft zich maar aan te passen naar de Christelijke normen en waarden. Want de Christelijke God leert immers dat homoseksualiteit perversiteit ten top is. Het feit dat niet iedereen dit gelooft wordt als irrelevant beschouwd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch: omdat God dit zelf gezegd heeft! Van wie wil je het dan horen? Ik denk dat niemand beter dan God weet wat het ware geloof is.
Klacht: mijn quote wordt uit de context gehaald! Want zo is het net alsof ik gezegd heb dat God gezegd heeft tegen het homohuwelijk te zijn en dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Wombcat het volgende:
OP uit het vorige deel:
[..]
[..]
God heeft tegen de joden iets anders gezegd.
En tegen de Mohammed weer iets anders.
Wat maakt jouw God de ware God? Omdat je dat vindt? Mja, dat vindt Mohammed dus ook.
Da's dus niet echt een goed argument.
Je kunt nl. niet objectief vaststellen wat het ware geloof is. Je kunt er alleen een mening over hebben en die vervolgens aan iemand opdringen. En da's niet helemaal de beste manier.
Maar de Tien Geboden dan? Waar komen die dan vandaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Volgens Jezus was iedereen gelijk en hoor je je naasten lief te hebben.
Tevens had Jezus een relatie met een vrouw die door mensen tot hoer afgeschreven is.
Ik geloof in geen enkele God of profeetspersoon die loopt te roepen dat homohuwelijken niet mogen.
Het gaat erom dat er mensen van elkaar houden, liefde, want DAT is God.
Schandalig dat men anno 2009 God nog steeds voor het karretje spant voor dingen die men zelf in het hoofd haalt.
Mag ik er even op wijzen dat al die wetten en regels zijn opgemaakt door MENSEN?! En niet door God?
Schandalig, ik had als ik God was een grote bom op de mensheid gegooid die elkaar van alles misgunt. Schandalig!
OK. Ik heb het wat aangevuld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klacht: mijn quote wordt uit de context gehaald! Want zo is het net alsof ik gezegd heb dat God gezegd heeft tegen het homohuwelijk te zijn en dat heb ik niet.
Ik maakte een semi-ironische opmerking over het Katholicisme als het ware geloof in het kader van de rechtstreekse opvolging van Petrus tot aan de huidige Paus.
Dat het maar even vernoemd is.
De tien geboden van het oude testament, zijn volgens de bijbel door God aan Mozes "gegeven"/ Mozes heeft deze in opdracht van God geschreven, maar dit waren regels die menselijk zijn :/..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar de Tien Geboden dan? Waar komen die dan vandaan?
Ik heb jou nog niet kunnen betrappen op het posten van een steekhoudend argument.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef On het volgende:
God gebruiken bij je argumentatie.Sowieso problemen maken van andermans bezigheden die geen directe invloed hebben op jouw leven.
Dat weet ik niet. Waarom zijn er kolibries? Kunnen de bijen het soms alleen niet af?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef De_Ruyter het volgende:
Even een korte vraag tussendoor, als God elk schepsel op deze wereld heeft gecreëerd, en gaat over het "management" er van, waarom zou er dan homoseksualiteit zijn volgens de gelovigen?
Surely heeft God daar dan ook een hand in gehad. Immers, "God created man in his image.".
Satan natuurlijk, homoseksualiteit is een zonde door hem geschapen. Het ging al fout bij de appel he! Compleet bullshit verhaal natuurlijk maar mensen voelen zich graag speciaal door zich aan één of ander oppermachtig wezen vast te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef De_Ruyter het volgende:
Even een korte vraag tussendoor, als God elk schepsel op deze wereld heeft gecreëerd, en gaat over het "management" er van, waarom zou er dan homoseksualiteit zijn volgens de gelovigen?
Surely heeft God daar dan ook een hand in gehad. Immers, "God created man in his image.".
Ik heb nog niemand kunnen betrappen op het steekhoudend in gaan op mijn toch zeer solide argumentatie. Dit is mijn 3de post al. Ik ben een roepende in de woestijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet kunnen betrappen op het posten van een steekhoudend argument.
Wat voor argument? Dat homo's wel of niet mogen trouwen? Zijn daar argumenten voor nodig? Ellenlange discussies? Laat mensen gewoon doen waar ze gelukkig van worden. Als het niet direct invloed heeft op iemand anders zijn leven zou de wereld een mooiere plek zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet kunnen betrappen op het posten van een steekhoudend argument.
Ja ik ben geen religieus man dus ik weet het echt niet, ik kraak ook helemaal niet het geloof in een God af, dat is ieder voor zich. Ik vraag me alleen af waarom er een overduidelijke scheiding gemaakt word tussen hetero-seksualiteit en homoseksualiteit terwijl volgens de Bijbel de mensheid toch echt naar het beeld van God geschapen is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zijn er kolibries? Kunnen de bijen het soms alleen niet af?
Niemand ontkent toch dat ook homo's naar het beeld van God geschapen zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja ik ben geen religieus man dus ik weet het echt niet, ik kraak ook helemaal niet het geloof in een God af, dat is ieder voor zich. Ik vraag me alleen af waarom er een overduidelijke scheiding gemaakt word tussen hetero-seksualiteit en homoseksualiteit terwijl volgens de Bijbel de mensheid toch echt naar het beeld van God geschapen is.
Nee, maar ze genieten in religieuze kringen wel een uitzonderingspositie, terwijl ik me afvraag waar die dan vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niemand ontkent toch dat ook homo's naar het beeld van God geschapen zijn?
Als ik gelukkig word van jou een rechtse hoek te geven, moet dat dan ook maar mogen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef On het volgende:
[..]
Wat voor argument? Dat homo's wel of niet mogen trouwen? Zijn daar argumenten voor nodig? Ellenlange discussies? Laat mensen gewoon doen waar ze gelukkig van worden. Als het niet direct invloed heeft op iemand anders zijn leven zou de wereld een mooiere plek zijn.
Je snapt het echt niet he? Hier sla je On? Daar heeft On waarschijnlijk last van. Als Piet met Kees trouwt, heb jij daar geen last van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik gelukkig word van jou een rechtse hoek te geven, moet dat dan ook maar mogen?
Nou, de daad homosexualiteit ofwel sodomie wordt natuurlijk wel afgekeurd in religieuze kringen. En dat komt omdat in de bijbel hier expliciet tegen gewaarschuwd wordt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, maar ze genieten in religieuze kringen wel een uitzonderingspositie, terwijl ik me afvraag waar die dan vandaan komt.
Nee want dat heeft dus invloed op iemand anders, in dit geval mij. Dat je er nu geweld bij betrekt in een homo huwelijk gerelateerde discussie is nu ook volslagen belachelijk en je zet jezelf voor schut met zo'n reactie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik gelukkig word van jou een rechtse hoek te geven, moet dat dan ook maar mogen?
Daar gaat het niet om. Als Piet Kees vermoordt heb ik daar ook geen last van. Dat wil nog niet zeggen dat het goed te keuren is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Hier sla je On? Daar heeft On waarschijnlijk last van. Als Piet met Kees trouwt, heb jij daar geen last van.
Je maakt een karikatuur van mijn redenatie, en dat heb je zelf heus wel door.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Piet Kees vermoordt heb ik daar ook geen last van. Dat wil nog niet zeggen dat het goed te keuren is.
Vergelijk je nu moord met een homo huwelijk? Als twee mensen met elkaar trouwen die van elkaar houden kan ik dat niet vergelijken met een leven wegnemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Piet Kees vermoordt heb ik daar ook geen last van. Dat wil nog niet zeggen dat het goed te keuren is.
Het zet vooral jouw "argument" voor aap eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef On het volgende:
[..]
Nee want dat heeft dus invloed op iemand anders, in dit geval mij. Dat je er nu geweld bij betrekt in een homo huwelijk gerelateerde discussie is nu ook volslagen belachelijk en je zet jezelf voor schut met zo'n reactie.
Ze kunnen allemaal priester worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, maar ze genieten in religieuze kringen wel een uitzonderingspositie, terwijl ik me afvraag waar die dan vandaan komt.
Het is om te illustreren dat jouw "argument" als een slappe lul op een drumstel slaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef On het volgende:
[..]
Vergelijk je nu moord met een homo huwelijk? Als twee mensen met elkaar trouwen die van elkaar houden kan ik dat niet vergelijken met een leven wegnemen.
Kan je dit beargumenteren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zet vooral jouw "argument" voor aap eigenlijk.
Dat heb ik zojuist gedaan. Dat iemand ergens volgens jouw beperkte visie geen last van heeft is geen argument.quote:
Wat snap je niet dan? Waar precies is het negatieve effect op buitenstaanders als twee mannen die van elkaar houden met elkaar trouwen en gelukkig zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is om te illustreren dat jouw "argument" als een slappe lul op een drumstel slaat.
Verkrachting van het huwelijk en het morele verval. Als je had gelezen voor je begon te posten, had je dat geweten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef On het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan? Waar precies is het negatieve effect op buitenstaanders als twee mannen die van elkaar houden met elkaar trouwen en gelukkig zijn?
Je zet jezelf echt compleet voor schut. Je mening raakt werkelijk kant nog wal. Lees nu eens terug wat er gezegd wordt. Het hele punt is dat een homohuwelijk níemand schade berokkend; als mensen elkaar gaan vermoorden is dit duidelijk wel het geval. Wat is hier zo lastig aan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan. Dat iemand ergens volgens jouw beperkte visie geen last van heeft is geen argument.
right..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verkrachting van het huwelijk en het morele verval. Als je had gelezen voor je begon te posten, had je dat geweten.
Hoezo is dit moreel verval? Omdat het niet aansluit op de christelijke (dan wel andere religie die er moeilijk over doet) moreel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verkrachting van het huwelijk en het morele verval. Als je had gelezen voor je begon te posten, had je dat geweten.
Jij zet je compleet voor schut met domme spelfouten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt compleet voor schut. Je mening raakt werkelijk kant nog wal. Lees nu eens terug wat er gezegd wordt. Het hele punt is dat een homohuwelijk níemand schade berokkend; als mensen elkaar gaan vermoorden is dit duidelijk wel het geval. Wat is hier zo lastig aan?
Dat is al begonnen toen het eerste stel ging scheiden, dat kun je homo's niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verkrachting van het huwelijk en het morele verval.
Ook mensen die niet Christelijk zijn en iets op hebben met normen en waarden vinden deze maatregel uiterst pervers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef sammeh het volgende:
[..]
Hoezo is dit moreel verval? Omdat het niet aansluit op de christelijke (dan wel andere religie die er moeilijk over doet) moreel?
Leg dat nou eens uit, hoe hebben jij en anderen hier dan last van? Dat ontgaat mij echt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat anderen er geen last van hebben is ten eerste onzin.
Ah ik maak een spelfout. Nou nou, knappe jongen hoor dat jij die er even uitfiltert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zet je compleet voor schut met domme spelfouten.Het gegeven "argument" gaat gewoon niet op. Dat jij denkt dat anderen er geen last van hebben is ten eerste onzin en ten tweede irrelevant.
Spelfouten doen hier niets af aan het onderwerp.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zet je compleet voor schut met domme spelfouten.Het gegeven "argument" gaat gewoon niet op. Dat jij denkt dat anderen er geen last van hebben is ten eerste onzin en ten tweede irrelevant.
Volgens mij is dat pas 10x uitgelegd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Leg dat nou eens uit, hoe hebben jij en anderen hier dan last van? Dat ontgaat mij echt.
We vallen in herhaling. Lees het topic nog eens door en post dan nog maar wat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ah ik maak een spelfout. Nou nou, knappe jongen hoor dat jij die er even uitfiltert.
Hoezo is dat onzin? En hoezo irrelevant? Leg dat dan eens uit? Ik heb nog niemand dat zien doen.
Dan is het al 10x niet duidelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas 10x uitgelegd.
Nog even voor de zwakzinnige medemens onder ons dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas 10x uitgelegd.
Dat mensen hier last van hebben is mij wel duidelijk. De reden waarom vind ik alleen, zoals conversatie al aangaf, middeleeuws en bekrompen. Moreel verval? Verkrachting van het huwelijk? We hebben het over twee mensen die gelukkig met elkaar willen worden. Mensen die dit tegen willen houden omdat dit tegen hun eigen moraal is, gebaseerd op geloof, opvoeding of wat dan ook zijn naar mijn mening pas de provocateurs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over jouw verstandelijke vermogens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan is het al 10x niet duidelijk
Dus als je het homohuwelijk niet erg vind heb je weinig op met normen en waarden? Wat een ontzettende onzin loop je nu allemaal uit te kramen knulquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook mensen die niet Christelijk zijn en iets op hebben met normen en waarden vinden deze maatregel uiterst pervers.
Zo kun je iedereen wel een provocateur noemen natuurlijk. Ik vind het ziek van Nederland dat men op de Antillen er iets door probeert te duwen waar men totaal niet op zit te wachten. Dat is pas provocatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef On het volgende:
[..]
Dat mensen hier last van hebben is mij wel duidelijk. De reden waarom vind ik alleen, zoals conversatie al aangaf, middeleeuws en bekrompen. Moreel verval? Verkrachting van het huwelijk? We hebben het over twee mensen die gelukkig met elkaar willen worden. Mensen die dit tegen willen houden omdat dit tegen hun eigen moraal is, gebaseerd op geloof, opvoeding of wat dan ook zijn naar mijn mening pas de provocateurs.
Oké, ja dat kan best hoor, ik heb de Bijbel nooit gelezen. Ik vond het alleen vanuit mijn oogpunt nogal vreemd om iedereen als gelijken te zien, en daar dan kleine uitzonderingetjes op te maken. Maar als het zo in het boek staat dan begrijp ik het uitgangspunt wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, de daad homosexualiteit ofwel sodomie wordt natuurlijk wel afgekeurd in religieuze kringen. En dat komt omdat in de bijbel hier expliciet tegen gewaarschuwd wordt.
Waarom is het precies onzin?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dus als je het homohuwelijk niet erg vind heb je weinig op met normen en waarden? Wat een ontzettende onzin loop je nu allemaal uit te kramen knul
Hoezo dit nu weer? You're running out of arguments darling.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over jouw verstandelijke vermogens.
Leestip: de Bijbel. Is goed voor je!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oké, ja dat kan best hoor, ik heb de Bijbel nooit gelezen. Ik vond het alleen vanuit mijn oogpunt nogal vreemd om iedereen als gelijken te zien, en daar dan kleine uitzonderingetjes op te maken. Maar als het zo in het boek staat dan begrijp ik het uitgangspunt wel.
Het is echt onvoorstelbaar, ik denk elke keer dat hij een geintje maakt, maar het is bloedserieus blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dus als je het homohuwelijk niet erg vind heb je weinig op met normen en waarden? Wat een ontzettende onzin loop je nu allemaal uit te kramen knul
Omdat normen en waarden verschillen per persoon en er geen "juiste" normen en waarden zijn. Wist je dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoezo dit nu weer? You're running out of arguments darling.
Er is namelijk geen enkel hatelijk argument te bedenken tegen de liefde van twee mensen.
Nou goed, aan je reactie te merken ben je OF ongelooflijk bekrompen opgevoed, nog niet uit de kast gekomen omdat je omgeving je aan stukken rijt als dit gebeurd of gewoon een TROLL!!!!
We gaan hier normaal een discussie met je aan, als je het over deze boeg gaat gooien geeft dit alleen maar aan dat wij "voorstanders" toch wel een beetje gelijk hebben
De bijbelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leestip: de Bijbel. Is goed voor je!
Dat zal best, ik geloof er alleen totaal niet in. Ik ben opgegroeid op Christelijke scholen, Rome en al die kerken en heiligen bezocht, voorbereiding voor communie meegedaan met de rest van de scholieren. Alleen, ik geloof er gewoon he-le-maal niks van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijke gestandaardiseerde normen en waarden. Dat enkelen er andere normen en waarden waarde op nahouden zegt vooral wat over die personen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef sammeh het volgende:
[..]
Omdat normen en waarden verschillen per persoon en er geen "juiste" normen en waarden zijn. Wist je dat niet?
Nee, jij hebt gewoon oogkleppen op en bent niet bereid dingen te verhelderen zonder te verwijzen naar je 2000 jaar oude, duizendmaal aangepaste boekje. Sorry hoor,maar de bijbel is allang niet meer 100% objectief bewijsmateriaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, mijn argumenten heb ik al gepost en ik heb weinig zin om op vrijdagavond 10x hetzelfde te moeten posten omdat een stel driekwarters het vertikt om het topic door te lezen voor ze beginnen met hun diarree van onzin.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijke gestandaardiseerde normen en waarden. Dat enkelen er andere normen en waarden waarde op nahouden zegt vooral wat over die personen.
Omdat de Bijbel te moeilijk voor je is beperk je je maar tot de kinderbijbel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
De bijbelKOM OP ZEG. Das wel heel achterhaald...
Altijd terugkruipen naar het papieren boekje.
De enige bijbel die leuk is, is de kinderbijbel.
Daarin word je nog vertelt dat je WEL lief moet zijn voor anderen,
en anderen in de waarde hoort te laten.
Tsja, stenig de boer die twee gewassen verbouwt. De bijbel is niet zo´n goed uitgangspunt voor het moderne leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oké, ja dat kan best hoor, ik heb de Bijbel nooit gelezen. Ik vond het alleen vanuit mijn oogpunt nogal vreemd om iedereen als gelijken te zien, en daar dan kleine uitzonderingetjes op te maken. Maar als het zo in het boek staat dan begrijp ik het uitgangspunt wel.
Nee, de bijbel is m.i. te vaak aangepast om alles maar voor zoete koek te slikken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de Bijbel te moeilijk voor je is beperk je je maar tot de kinderbijbel?
Als jij het zegt, dan is het helemaal waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon oogkleppen op en bent niet bereidt dingen te verhelderen zonder te verwijzen naar je 2000 jaar oude, duizendmaal aangepaste boekje. Sorry hoor,maar de bijbel is allang niet meer 100% objectief bewijsmateriaal. 2009 darling, 2009.
Gestandaardiseerd? Dat is toch alleen in landen als Iran en Saoudi-Arabie. Daarbuiten zijn normen en waarden toch vrij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijke gestandaardiseerde normen en waarden. Dat enkelen er andere normen en waarden waarde op nahouden zegt vooral wat over die personen.
Ik weet niet wat jij allemaal slikt, maar het kan geen kwaad je er eens in te verdiepen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, de bijbel is m.i. te vaak aangepast om alles maar voor zoete koek te slikken.
Jeetje, je reageert echt alsof je een kutjeugd heb gehad. Moeilijk hea, die moderne westerse wereld met al die drugs seks en rock en rollwaarin alles maar kan.
Godsamme, en dat om een beetje liefde.
Nee hoor. Overal heb je gestandaardiseerde normen en waarden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gestandaardiseerd? Dat is toch alleen in landen als Iran en Saoudi-Arabie. Daarbuiten zijn normen en waarden toch vrij?
Ik ben in ieder geval een stuk toleranter naar mijn medemens dan jij, dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan is het helemaal waar natuurlijk.
Dat vind ik dus ook, tot op zekere hoogte. De uitgangspunten neergelegd in de Bijbel zijn wel het fundament voor de moderne samenleving, waaronder de 10 geboden die LXIV zeer terecht aanhaalt. Onze moderne samenleving met de normen en waarden die we kennen is daar op gebouwd, en gelukkig maar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tsja, stenig de boer die twee gewassen verbouwt. De bijbel is niet zo´n goed uitgangspunt voor het moderne leven.
Nou mocht je het willen weten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal slikt, maar het kan geen kwaad je er eens in te verdiepen.
Zegt een persoon die 'De Holocaust' als usertitel heeft. Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap belijders van het homoïsme niet. Geen enkele religie accepteert ze, en toch willen ze middels een religieus instituut als het huwelijk zich binden. Ik kan het niet anders dan een degelijk stukje provocatie noemen. Waarom vraag je je af.²
Puur inhoudelijk, het klopt toch niet? Het is extreem paradoxaal. Het geheim van de Pendelparadox: een getrouwde homo. Het is gewoon niet logisch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef overworld het volgende:
[..]
Zegt een persoon die 'De Holocaust' als usertitel heeft. Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal slikt, maar het kan geen kwaad je er eens in te verdiepen.
Ik snap je stelling dat het misschien niet juist is de Antillen ons homohuwlijk "op te dringen" maar als je even nadenkt, dan zou je moeten begrijpen dat met de "lusten" die het worden van een Nederlandse gemeente meekomen in dit geval naar hun maatstaven ook de "lasten" meekomen, de verplichting dus om indien gewenst een homohuwlijk te sluiten, willen ze dit niet dan kan de hele regeling overboord omdat je geen stukjes wetboek kan uitsluiten omdat ze je als gemeente niet aanstaan, dan had men tijdens het overleg daarover destijds beter moeten nadenken, what's next, vragen of de opiumlijsten voor de Antillen ook geschrapt kunnen worden omdat dat beter is voor hun financieele situatie? lijkt me ook niet acceptabel.quote:
Naast dat ik me vooral afvraag hoe gelovig jij nou eigenlijk bent of dat je het een makkelijke stok vind om homo's in dit geval mee te slaan, vraag ik me ook af of je geen relkloon van die andere redneck bent die ooit hier op Fok! postte, jullie denkbeelden komen akelig overeen, en in tegenstelling tot LXIV die ik nog van enig nuance en denkvermogen beticht heb ik wat betreft discussies met jou allang de hoop opgegeven, jij leeft met oogkleppen op en een bord voor je kop en probeert het ideaalbeeld van Nederland in de jaren '30,'40&'50 te romantiseren, breng dat in de praktijk en doe je computer weg...quote:
Hoi BSB, kan je je antihomo essay nog eens plaatsen? kan ik het meldpunt discriminatie weer es mailenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap belijders van het homoïsme niet. Geen enkele religie accepteert ze, en toch willen ze middels een religieus instituut als het huwelijk zich binden. Ik kan het niet anders dan een degelijk stukje provocatie noemen. Waarom vraag je je af.²
Whehehehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef Pamplemousse het volgende:
In Nederland is er helemaal geen homohuwelijk. Het burgelijk (dus niet kerkelijk) huwelijk is opengesteld voor personen van hetzelfde geslacht. En dit alleen maar om praktische redenen, omdat hierbij minder wetswijzigingen nodig waren dan voor een geregistreerd partnerschap met dezelfde rechten als een burgelijk huwelijk.
Maar de meeste relifundi's kennen de wet net zo slecht als hun bijbel
Wat, jij bent van mening dat er nog meer haat in de wereld moet komen? Je propageert hier immers een van de meest haatzaaiende boeken ter wereld. En ook nog eens een slecht boek; het staat vol met tegenstrijdigheden en achterhaalde mythes!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die getrouwd zijn hebben in diverse zaken voordelen tov mensen die niet getrouwd zijn. Vandaar. Trekt dat gelijk en een groot deel van de argumenten voor een homohuwelijk verdwijnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De Antillen moeten niks, er wordt ze feitelijk niks opgedrongen. Als ze onderdeel willen zijn van het Koninkrijk der Nederlanden hebben ze echter ook de Nederlandse wet- en regelgeving te respecteren. Kunnen of willen ze dat niet? Prima, maar dan verlaten ze het koninkrijk en stichten ze maar een zelfstandige staat. Uiteraard dan ook zonder financiële hulp van Nederland. Lijkt me sowieso veel beter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Halcon het volgende:
Zo kun je iedereen wel een provocateur noemen natuurlijk. Ik vind het ziek van Nederland dat men op de Antillen er iets door probeert te duwen waar men totaal niet op zit te wachten. Dat is pas provocatie.
Cruciale denkfout die je maakt. Het huwelijk is GEEN, ik herhaal: GEEN religieus instituut. Het huwelijk en vormen daarvan bestonden al voordat de diverse religies hun opmars beleefden. Je zou beter kunnen zeggen dat het huwelijk is gekidnapt door gelovigen, als zijnde iets waarvan zij "eigenaar" zijn. Niets is minder waar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap belijders van het homoïsme niet. Geen enkele religie accepteert ze, en toch willen ze middels een religieus instituut als het huwelijk zich binden. Ik kan het niet anders dan een degelijk stukje provocatie noemen. Waarom vraag je je af.![]()
In tegenstelling tot al die rare sektes met hun Grand Poobahsquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Belijders van het homoïsme. Het is geen cult ofzo.
Bah! Enge religie-autist.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om zoiets te claimen? Jouw boekje is gejat en jouw pedoproleet was een idioot waar jij jezelf misschien nog steeds door laat inspireren. Jij hebt geen recht om te oordelen over anderen wat jij dus wel doet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor. Ik val gewoon op de vrouwtjes. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef maniack28 het volgende:
Jongens, rustig... Halcon moet nog uit de kast komen, heeft ie nog moeite mee!
Daar lijkt het tegenwoordig wel op. Ik ben het voor een keer eens met BSB.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Belijders van het homoïsme. Het is geen cult ofzo.
Er is dus wel een (burgelijk) homohuwelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef Pamplemousse het volgende:
In Nederland is er helemaal geen homohuwelijk. Het burgelijk (dus niet kerkelijk) huwelijk is opengesteld voor personen van hetzelfde geslacht. En dit alleen maar om praktische redenen, omdat hierbij minder wetswijzigingen nodig waren dan voor een geregistreerd partnerschap met dezelfde rechten als een burgelijk huwelijk.
Maar de meeste relifundi's kennen de wet net zo slecht als hun bijbel
Tot op zekere hoogte, maar in feite staat het gewone huwelijk open voor twee partijen van hetzelfde geslacht:quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is dus wel een (burgelijk) homohuwelijk.
(BW, Boek 1, art. 30).quote:Een huwelijk kan worden aangegaan door twee personen van verschillend of van gelijk geslacht.
Dus: geen apart homohuwelijk.quote:Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat het wenselijk is het huwelijk open te stellen voor personen van hetzelfde geslacht en daartoe Boek 1 van het Burgerlijk Wetboek te wijzigen;
Homo´s kunnen trouwen en daar gaat deze discussie over.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, maar in feite staat het gewone huwelijk open voor twee partijen van hetzelfde geslacht:
[..]
(BW, Boek 1, art. 30).
In de volksmond wordt dat idd homohuwelijk genoemd, maar wettelijk is het hetzelfde huwelijk. Er is dus geen apart huwelijk voor homostellen. Wat Pamplemousse zegt dus.
En dat is in het BW opgenomen door de Wet openstelling huwelijk, waarin het volgende staat:
[..]
Dus: geen apart homohuwelijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar de Tien Geboden dan? Waar komen die dan vandaan?
Enkelen? Zet een Eskimo naast een Saudi en je hebt geheid mot. De meeste Inuit hebben namelijk geen enkele probleem met vrouwelijk promiscuïteit terwijl een Saudi van menig is dat hij zijn zus zo ongeveer aan een halsband mag houden. Zet daar weer een bewoner van Nauru naast, die het probleem niet zo ziet van vrouwen op vrouwen, maar waar mannen op mannen weer strafbaar is en je hebt een beetje een indruk van "de standaard". Geen enkele dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze een apart papiertje kregen waar de homoseksuele aard van de relatie specifiek op vermeld stond? Het is gewoon hetzelfde papiertje met dezelfde status hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is dus wel een (burgelijk) homohuwelijk.
Ongetwijfeld, maar zet jou 2 weken in een afgelegen berghut met je buurvrouw en je hebt ook binnen die 2 weken problemen met haar. Ik vind het geen argument.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Enkelen? Zet een Eskimo naast een Saudi en je hebt geheid mot. De meeste Inuit hebben namelijk geen enkele probleem met vrouwelijk promiscuïteit terwijl een Saudi van menig is dat hij zijn zus zo ongeveer aan een halsband mag houden. Zet daar weer een bewoner van Nauru naast, die het probleem niet zo ziet van vrouwen op vrouwen, maar waar mannen op mannen weer strafbaar is en je hebt een beetje een indruk van "de standaard". Geen enkele dus.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze een apart papiertje kregen waar de homoseksuele aard van de relatie specifiek op vermeld stond? Het is gewoon hetzelfde papiertje met dezelfde status hoor.
Dat is weer een compleet andere discussiequote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dagonet het volgende:
Mensen die tegen de openstelling van het huwelijk voor twee personen van hetzelfde geslacht zijn zijn tegen de vrijheid van religie, er is immers geen enkele reden om het tegen te werken die niet op religieuze redenenen geschoeid is.
Voortplanten kan namelijk immers prima zonder huwelijk, dat is niet echt nodig.
Voortplanten kan ook middels een pedoseksueel die een 14-jarig meisje verkracht. Moeten we dat dan ook maar toestaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dagonet het volgende:
Voortplanten kan namelijk immers prima zonder huwelijk, dat is niet echt nodig.
Goede vergelijking man.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voortplanten kan ook middels een pedoseksueel die een 14-jarig meisje verkracht. Moeten we dat dan ook maar toestaan?
Nee, maar er wordt wel gezegd door bijv LXIV dat het huwelijk aan man en vrouw voorbehouden dient te blijven omdat het de voortplanting stimuleert en dat zijn slechts religieuze regeltjes die men zichzelf oplegt en blijkbaar ook anderen wenst op te leggen, een Halcon wil dat iedereen zich houdt aan de regels waar hij zelf voor kiest en is wat dat betreft niets anders dan een willekeurige moslimfundi, hij is tegen persoonsvrijheid. Oh, en voor de discriminatie van homo's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Voortplanting lijkt me dan ook geen argument tegen het homohuwelijk inderdaad.
Jij ziet het verschil niet tussen twee instemmende volwassenen en een verkrachting?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voortplanten kan ook middels een pedoseksueel die een 14-jarig meisje verkracht. Moeten we dat dan ook maar toestaan?
Jij hebt het over voortplanting.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen twee instemmende volwassenen en een verkrachting?
Ja, dat het huwelijk niet nodig is om je voort te planten. Zoals ook dagelijks bewezen wordt.quote:
Ik zag je naam al staan in de AT bij de last post en dan weet je al voor dat je het topic aanklikt dat de discussie door jouw bijdrage naar een hoger niveau wordt getild.quote:
Ja, genoeg kinderen die voortkomen uit een verkrachting inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat het huwelijk niet nodig is om je voort te planten. Zoals ook dagelijks bewezen wordt.
Dus wat is de reden om het huwelijk aan man en vrouw voor te behouden? Omdat een god dat heeft gezegd? Er zijn meer goden die dat niet hebben gezegd en jouw god is zeker de mijne niet.
Ga nou eens in op de vraag, wat is de reden om het huwelijk tussen man en man of vrouw en vrouw te verbieden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, genoeg kinderen die voortkomen uit een verkrachting inderdaad.Jouw zogenaamde argument is gewoon geen argument!
ach man, lees je eigen posts eens na, de ene drogredenatie na de andere, maakt verder niet uit hoor, je leeft toch in je eigen wereldje ver van de realiteit. Maar het is wel verhelderend dat jouw basis de bijbel is, verklaart veel van je reacties. Er zijn idd wel meer bevolkingsgroepen die leven naar de letter van een literair werkjequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zag je naam al staan in de AT bij de last post en dan weet je al voor dat je het topic aanklikt dat de discussie door jouw bijdrage naar een hoger niveau wordt getild.
Ik meen dat ik dat al een paar keer heb gepost: moreel verval, het perverser worden van de samenleving en verkrachting van het huwelijk zoals het ooit bedoeld is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga nou eens in op de vraag, wat is de reden om het huwelijk tussen man en man of vrouw en vrouw te verbieden?
Weer zo'n intellectueel hoogstandje van je!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef Re het volgende:
[..]
ach man, lees je eigen posts eens na, de ene drogredenatie na de andere, maakt verder niet uit hoor, je leeft toch in je eigen wereldje ver van de realiteit. Maar het is wel verhelderend dat jouw basis de bijbel is, verklaart veel van je reacties. Er zijn idd wel meer bevolkingsgroepen die leven naar de letter van een literair werkje
Moreel verval = subjectief. Ik kan jouw posts op dit forum ook wel "moreel verval" noemen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik meen dat ik dat al een paar keer heb gepost: moreel verval, het perverser worden van de samenleving en verkrachting van het huwelijk zoals het ooit bedoeld is.
Geloof je dit nou zelf? Dat wanneer twee mensen hun liefde omzetten in een verbintenis de maatschappij in elkaar dondert?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik meen dat ik dat al een paar keer heb gepost: moreel verval, het perverser worden van de samenleving en verkrachting van het huwelijk zoals het ooit bedoeld is.
Het huwelijk was bedoeld om twee families te binden om zo de vaders een betere positie in de maatschappij te verwerven, bondgenoten op de politieke ladder te krijgen en de erfenis vast te leggen enz. Het huwelijk was in vroeger tijden voorbehouden aan de hogere klasse en de lagere groepen deden maar een beetje wat ze wilden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Perversiteiten leiden tot moreel verval en homoseksualiteit valt onder perversiteiten. Dat is niet subjectief hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Moreel verval = subjectief. Ik kan jouw posts op dit forum ook wel "moreel verval" noemen.
het is gewoon een mening hoor, geen feitquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Perversiteiten leiden tot moreel verval en homoseksualiteit valt onder perversiteiten. Dat is niet subjectief hoor.
Het gaat niet om twee mensen, maar om een toenemende groep mensen met alle ellende die er bij komt kijken. Ja, dit is een van de componenten die er voor gaan zorgen dan de Nederlandse maatschappij totaal in elkaar dondert. Het kaartenhuis is al aan het wankelen. Een tikje en de boel ligt om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof je dit nou zelf? Dat wanneer twee mensen hun liefde omzetten in een verbintenis de maatschappij in elkaar dondert?
Goh, de Nederlandse taal is een mening?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
het is gewoon een mening hoor, geen feit
Ellende? Wat voor ellende. Het lijkt me alleen maar positief als mensen die van elkaar houden dat omzetten in een verbintenis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat niet om twee mensen, maar om een toenemende groep mensen met alle ellende die er bij komt kijken. Ja, dit is een van de componenten die er voor gaan zorgen dan de Nederlandse maatschappij totaal in elkaar dondert. Het kaartenhuis is al aan het wankelen. Een tikje en de boel ligt om.
en voor welke maatschappelijke ellende hebben de homo's de laatste tijd gezorgd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat niet om twee mensen, maar om een toenemende groep mensen met alle ellende die er bij komt kijken. Ja, dit is een van de componenten die er voor gaan zorgen dan de Nederlandse maatschappij totaal in elkaar dondert. Het kaartenhuis is al aan het wankelen. Een tikje en de boel ligt om.
Is het begrip perversiteit niet per definitie subjectief?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Perversiteiten leiden tot moreel verval en homoseksualiteit valt onder perversiteiten. Dat is niet subjectief hoor.
Nee, jouw scharen van homoseksualiteit onder perversiteiten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh, de Nederlandse taal is een mening?
Iets "pervers" vinden is een mening.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ze handelsbekwaam zijn? Op het gebied van relaties zijn ze kennelijk niet handelsbekwaam, anders zouden ze wel iemand van het andere geslacht huwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het huwelijk was bedoeld om twee families te binden om zo de vaders een betere positie in de maatschappij te verwerven, bondgenoten op de politieke ladder te krijgen en de erfenis vast te leggen enz. Het huwelijk was in vroeger tijden voorbehouden aan de hogere klasse en de lagere groepen deden maar een beetje wat ze wilden.
Ik zie niet hoe je twee volwassen, handelsbekwame mensen die van elkaar houden moreel verval kan noemen.
Voor pervers bestaat gewoon een definitie hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Iets "pervers" vinden is een mening.
nee het samenrapen van subjectieve Nederlandse woorden vormt je mening...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is, is voor een ander pervers gedrag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor pervers bestaat gewoon een definitie hoor.
Ja, maar dat is wel een cultuurbepaalde opvatting. Het is geen vanzelfsprekendheid, het is een opvatting die slechts enkele tientallen jaren in een klein deel van de wereld breed draagvlak heeft. Dat opleggen aan een ander werelddeel met een andere cultuur, omdat je daartoe de macht hebt vanuit je koloniale verleden neigt nogal naar cultureel neokolonialisme.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ellende? Wat voor ellende. Het lijkt me alleen maar positief als mensen die van elkaar houden dat omzetten in een verbintenis.
http://www.medinews.be/full_article/post.asp?t=aids&c=&aid=1259053535210&title=Hiv-besmettingen%20bij%20homos%20opnieuw%20in%20stijgende%20lijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef Re het volgende:
[..]
en voor welke maatschappelijke ellende hebben de homo's de laatste tijd gezorgd?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor pervers bestaat gewoon een definitie hoor.
Staat niks over homoseksualiteit in het lemma.quote:per·vers bn, bw tegennatuurlijk, verdorven
Dat iets voor iemand niet pervers is zegt vooral wat over de levenswijze en leefomgeving van die bepaalde persoon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is, is voor een ander pervers gedrag.
Nee, want daar doe je een ander direct schade mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar Kees welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wéét jij uberhaupt wat een argument is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zet vooral jouw "argument" voor aap eigenlijk.
Wat is dan jouw argument om te stellen dat het amoreel is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan. Dat iemand ergens volgens jouw beperkte visie geen last van heeft is geen argument.
Beargumenteer het dan eens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom is het ziek hen iets op te leggen? Opleggen en verbieden zijn in de kern hetzelfde. De Antillen het homohuwelijk opleggen op morele gronden is niet veel zieker dan homo's het homohuwelijk ontzeggen op morele gronden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo kun je iedereen wel een provocateur noemen natuurlijk. Ik vind het ziek van Nederland dat men op de Antillen er iets door probeert te duwen waar men totaal niet op zit te wachten. Dat is pas provocatie.
Heb op de basisschool en middelbare school redelijk wat gelezen in die Bijbel en vond hem niet zo uitermate sterk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gestandaardiseerd voor wie? De wereldbevolking?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon bevooroordeeld. Je denkt dat alle homo's zich overgeven aan wilde sekspartijen met jan en alleman.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ze handelsbekwaam zijn? Op het gebied van relaties zijn ze kennelijk niet handelsbekwaam, anders zouden ze wel iemand van het andere geslacht huwen.
Het huwelijk is o.a. bedoeld om twee mensen van verschillende geslachten aan elkaar te binden (monogamie) en om geslachtsziektes te voorkomen.
O.a. dit laatste wordt compleet om zeep geholpen door homo's en het is van de zotte dat het nog gestimuleerd wordt ook door ze de mogelijkheid te geven om te huwen en hun homoseksuele gedrag uit te oefenen.
http://www.medinews.be/full_article/post.asp?t=aids&c=&aid=1259053535210&title=Hiv-besmettingen%20bij%20homos%20opnieuw%20in%20stijgende%20lijn
http://www.gva.be/nieuws/(...)ngen-bij-homo-s.aspx
http://www.nujij.nl/nieuw(...)et-hiv.7230043.lynkx
http://www.nu.nl/algemeen(...)ksfeesten-video.html
http://www.zita.be/nieuws(...)en-vaker-hiv-op.html
http://www.hbvl.be/nieuws(...)sische-roulette.aspx
Een hoop dode links en links over HIV? Je weet dat a) het een heteroziekte is in het grootste deel van de wereld en b) lesbiënnes dan et uitverkoren volk zijn omdat die het relatief gezien het minst krijgen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.medinews.be/full_article/post.asp?t=aids&c=&aid=1259053535210&title=Hiv-besmettingen%20bij%20homos%20opnieuw%20in%20stijgende%20lijn
Nog meer artikels hebben?
Daarnaast schaadt het het aanzien van Nederland (voor zover dat nog kan natuurlijk), remt het de natuurlijke en normale voortplanting af, zorgt het voor meer individualisering, verkracht het de term huwelijk, verpest het de huwelijksvreugde van mensen die gewoon een normaal huwelijk willen sluiten, etc.
ver·dor·ven bn totaal bedorven, door en door slechtquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Staat niks over homoseksualiteit in het lemma.
Er zijn veel meer heteroseksuelen dan homoseksuelen. Relatief gezien komt het veel vaker voor bij homoseksuelen en zijn homoseksuelen actief bezig met het verspreiden van dit soort ziektes. Kennelijk is het doel het uitroeien van de mensheid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een hoop dode links en links over HIV? Je weet dat a) het een heteroziekte is in het grootste deel van de wereld en b) lesbiënnes dan et uitverkoren volk zijn omdat die het relatief gezien het minst krijgen?
dus het aansturen op monogamie valt met bovenstaande te rijmen omdat...?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog meer artikels hebben?
Schadelijk voor het aanzien van Nederland, OK, wie of welke macht zou geschonden moeten zijn?quote:Daarnaast schaadt het het aanzien van Nederland (voor zover dat nog kan natuurlijk), remt het de natuurlijke en normale voortplanting af, zorgt het voor meer individualisering, verkracht het de term huwelijk, verpest het de huwelijksvreugde van mensen die gewoon een normaal huwelijk willen sluiten, etc.
Er zijn gewoon definities afgesproken en daar houden we ons aan. Dat het niet in jouw betweterige linkse straatje past is iets anders, maar wel iets dat compleet irrelevant is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee het samenrapen van subjectieve Nederlandse woorden vormt je mening...
Vrije wil = moreel vervalquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie niet hoe je twee volwassen, handelsbekwame mensen die van elkaar houden moreel verval kan noemen.
ahhh het links rechts stokpaardje... geheel in de verwachting... rechtse mensen zijn tegen het homohuwelijk namelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn gewoon definities afgesproken en daar houden we ons aan. Dat het niet in jouw betweterige linkse straatje past is iets anders, maar wel iets dat compleet irrelevant is.
Hoe zwak moet je in je schoenen staan als je je lolletje laat verpesten omdat toevallig twee personen van hetzelfde geslacht óok de liefde aan elkander willen verklaren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Halcon het volgende:
verpest het de huwelijksvreugde van mensen die gewoon een normaal huwelijk willen sluiten, etc.
Alsof er geen rechtse homo's zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh het links rechts stokpaardje... geheel in de verwachting... rechtse mensen zijn tegen het homohuwelijk namelijk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn gewoon definities afgesproken en daar houden we ons aan. Dat het niet in jouw betweterige linkse straatje past is iets anders, maar wel iets dat compleet irrelevant is.
ik denk het, de rechtsmensch houdt niet zo van die sociale dingen en is meer gericht op individualisme... oh wacht...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof er geen rechtse homo's zijn
Oh... of zou dat ook wegens moreel verval niet mogen.
Het aanzien van het Koninkrijk der Nederlanden en haar onderdanen. Je kunt als Nederlander haast niet meer je neus over de grens steken of je wordt aangesproken op allerlei Nederlandse viespeukerij en allerlei achterlijke zaken die gaande zijn in Nederland. Ik ben dat kotsbeu.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
dus het aansturen op monogamie valt met bovenstaande te rijmen omdat...?
[..]
Schadelijk voor het aanzien van Nederland, OK, wie of welke macht zou geschonden moeten zijn?
Homo's en voortplanten, welke incvloed heeft een huwelijk daarop?... En 2 mensen die samenkomen, welke vorm van individualisme is dat? En waarom zou mijn huwelijk verpest worden als er 2 willekeurige mensen ergens gaan trouwen?...
Was Fortuyn geen fervent bezoeker van darkrooms en liefhebber van lichtgetinte jongemannen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk het, de rechtsmensch houdt niet zo van die sociale dingen en is meer gericht op individualisme... oh wacht...
Het aantal geboden dat links nakomt is op de vingers van een hand van een leprapatient te tellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Jou gehate links neemt de de tien geboden overigens meer in acht dan dat rechts dit doet. Het socialisme neemt de bijbelse normen en waarden eigenlijk niks minder in acht dan dat jij en andere geloofs-extremisten doen, vooral niks minder.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het aantal geboden dat links nakomt is op de vingers van een hand van een leprapatient te tellen.
Fortuyn is altijd aanhanger geweest van aanvankelijk de CPN en daarna de PvdA. Hij heeft gewoon een modieus onderwerp uitgekozen om aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Was Fortuyn geen fervent bezoeker van darkrooms en liefhebber van lichtgetinte jongemannen?
Je redeneert niet logisch tenzij je homoseksuelen wilt veplichten gemeenschap te hebben met het andere geslacht om kinderen te maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen.
Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
Bepaald gebruik van internet kan pervers zijn. Welk deel van "definities van woorden uit de Nederlandse taal" begrijp je niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dus, Halcon, als iemand het gebruik van internet pervers vindt, dan ben jij opeens ook pervers?
het blijft grappig hoor je redenatiequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het aanzien van het Koninkrijk der Nederlanden en haar onderdanen. Je kunt als Nederlander haast niet meer je neus over de grens steken of je wordt aangesproken op allerlei Nederlandse viespeukerij en allerlei achterlijke zaken die gaande zijn in Nederland. Ik ben dat kotsbeu.
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen. Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
De term huwelijk is in Nederland niet serieus te nemen. Als twee mannen ook gebruik kunnen maken van dat huwelijk, dan hoeft het voor velen niet meer, aangezien die term compleet verkracht is en niets meer voorsteld. Wat is het huwelijk nog waard als ook twee mannen kunnen trouwen of een man en een koe? Helemaal niets.
Je vroeg er niet naar. Jij beweert dat links zich meer houdt aan de Tien Geboden dan rechts, maar dat is absolute lulkoek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Je ontkent niet eens dat je links niet haat, christelijk hoor!
De griep bestaat ook al sinds jaar en dag en ook de pest is een kwaal die men vroeger al kende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft grappig hoor je redenatie... homosexualiteit bestaat al sinds mensenheugenis (immers waarom zou het verboden moeten worden volgens de heilige geschriften,) en is in die tijd een klein percentage, het is niet genetisch overdraagbaar. iedereen kan gslachtsziektes krijgen die de viraliteit verminderen, daar hoef je echt geen homo voor te zijn.
En de waarde van het huwelijk spiegelen aan anderen, waarom trouw je dan?...
Jij snapt het woord "subjectief" niet zo goed volgens mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bepaald gebruik van internet kan pervers zijn. Welk deel van "definities van woorden uit de Nederlandse taal" begrijp je niet?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
De griep bestaat ook al sinds jaar en dag en ook de pest is een kwaal die men vroeger al kende.
HIV is een ziekte die verspreid is door homoseksuelen. De allereerste patienten waren ook homoseksuelen.
Dat wil ik helemaal niet verplichten en dat is zo mogelijk nog perverser dan homoseksualiteit. Twee mannen kunnen door seks met elkaar te hebben niet voor voortplanting zorgen. Ik neem aan dat je dat wel is uitgelegd. Volgens mij komt dat op elke middelbare school wel aan bod bij de lessen Biologie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je redeneert niet logisch tenzij je homoseksuelen wilt veplichten gemeenschap te hebben met het andere geslacht om kinderen te maken.
En straf voor mensen? Dus je bent écht zwaar gelovig, ik dacht dat mensen een grapje maakten. Raar dan toch dat je verder zo snoeihard voor de mensheid bent, naastenliefde lijkt je vreemd.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het aanzien van het Koninkrijk der Nederlanden en haar onderdanen. Je kunt als Nederlander haast niet meer je neus over de grens steken of je wordt aangesproken op allerlei Nederlandse viespeukerij en allerlei achterlijke zaken die gaande zijn in Nederland. Ik ben dat kotsbeu.
Dit is gewoon feitelijk onjuistquote:Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen.
Wat een pervers woord. We hebben eenmaal afgesproken dat lul schuttingtaal is. In de gevangenis met jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vroeg er niet naar. Jij beweert dat links zich meer houdt aan de Tien Geboden dan rechts, maar dat is absolute lulkoek.
Jij begrijpt de essentie van taal niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij snapt het woord "subjectief" niet zo goed volgens mij
HIV is niet te vergelijken met de meeste andere ziektes. HIV is bedoeld als straf voor mensen die zich niet normaal kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
En bijna praktisch alle andere ziekten waren de eersten hetero's. En nu?
We maken er collectief een aardig zooitje van. Dat deden we vroeger al trouwens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet verplichten en dat is zo mogelijk nog perverser dan homoseksualiteit. Twee mannen kunnen door seks met elkaar te hebben niet voor voortplanting zorgen. Ik neem aan dat je dat wel is uitgelegd. Volgens mij komt dat op elke middelbare school wel aan bod bij de lessen Biologie.
Naastenliefde is niet het thee drinken met criminelen en pedofiele verkrachters. Je moet hard zijn voor mensen die er een zooitje van maken om ze op het rechte pad te brengen en soms moet je de conclusie trekken dat aan bepaalde mensen geen eer meer te behalen is. Dan moet je ook kunnen zeggen: "Take a seat!"
Het hele issue over vergrijzing in Nederland heb je niet meegekregen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:42 schreef Big-Ern het volgende:
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen.
Dit is een quote van Halcon. Een afname van bevolking lijkt mij helemaal niet verkeerd op de overbevolkte wereld.
Een straf van God bedoel je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
HIV is niet te vergelijken met de meeste andere ziektes. HIV is bedoeld als straf voor mensen die zich niet normaal kunnen gedragen.
Dus als jij zegt, dit is pervers, dit is mooi, dit is goed, dit is leuk, dit is slecht, dan is het enige wat ons rest om naar jou te luisteren en te doen wat jij zegt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van taal niet.
Waarom stel je dan dat homoseksualiteit voor een afname van de geboortecijfers zorgt? Dan is er toch ook een situatie waarin jij kennelijk diezelfde mensen wel kinderen ziet krijgen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet verplichten en dat is zo mogelijk nog perverser dan homoseksualiteit. Twee mannen kunnen door seks met elkaar te hebben niet voor voortplanting zorgen. Ik neem aan dat je dat wel is uitgelegd. Volgens mij komt dat op elke middelbare school wel aan bod bij de lessen Biologie.
Naastenliefde is niet het thee drinken met criminelen en pedofiele verkrachters. Je moet hard zijn voor mensen die er een zooitje van maken om ze op het rechte pad te brengen en soms moet je de conclusie trekken dat aan bepaalde mensen geen eer meer te behalen is. Dan moet je ook kunnen zeggen: "Take a seat!"
Dat gaat meer over het in stand houden van de huidige consumptie maatschappij en economie, dan dat het over de mensheid en deze planeet gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hele issue over vergrijzing in Nederland heb je niet meegekregen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
HIV is niet te vergelijken met de meeste andere ziektes. HIV is bedoeld als straf voor mensen die zich niet normaal kunnen gedragen.
Uit welk aspect van HIV blijkt dit?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gros van de wereldbevolking vindt het gedoe in Nederland tamelijk pervers. Zelfs op de Antillen, waar de Nederlandse invloed groot is, moet men niets hebben van deze viespeukerij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Er zijn ook meer dan genoeg buitenlanders die Nederland roemen over zijn vooruitstrevendheid op dat gebied. Het is maar net waar je je oor naar laat hangen.
[..]
Dit is gewoon feitelijk onjuistA. zoveel homo´s zijn er niet en het is niet besmettelijk ofzo. B. Geboortecijfers groeien minder snel omdat heterokoppels simpelweg minder kinderen krijgen en dat heeft ook weer te maken met vrouwen die werken, kinderopvang, financieen etc.
De allereerste slachtoffers waren jongens uit de darkroom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Iblis het volgende:
[..]
Uit welk aspect van HIV blijkt dit?
Lees mijn post boven eens over de verminderde groei van de geboortecijfers. Je redenering is gewoon feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hele issue over vergrijzing in Nederland heb je niet meegekregen?
De mensheid is er ook bij gebaat dat ontwikkelde volkeren in stand blijven. Als straks 95% van bevolking op de wereldbol van Afrikaanse origine is, dan wordt het er ook niet beter op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat gaat meer over het in stand houden van de huidige consumptie maatschappij en economie, dan dat het over de mensheid en deze planeet gaat.
Dus als het gros van de wereldbevolking het niet pervers zou vinden, dan had je het toegestaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gros van de wereldbevolking vindt het gedoe in Nederland tamelijk pervers. Zelfs op de Antillen, waar de Nederlandse invloed groot is, moet men niets hebben van deze viespeukerij.
Het krijgen van minder kinderen in zijn totaliteit wordt versterkt door individualisme en het actief propageren van homoseksualiteit i.p.v. werk maken van het bestrijden daarvan.
Daar heb ik toch al op gereageerd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lees mijn post boven eens over de verminderde groei van de geboortecijfers. Je redenering is gewoon feitelijk onjuist.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een argument waarbij op de eerste of tweede plaats van de zin het woordje "als" staat is natuurlijk geen argument. Het gros van de wereldbevolking vindt het wel pervers en dat heeft wel zo zijn redenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus als het gros van de wereldbevolking het niet pervers zou vinden, dan had je het toegestaan?
Nee. Het is een heteroziekte in grote delen van de wereld waar dus relatief meer hetero's besmet zijn. Daarnaast hebben lesbiënnes het vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn veel meer heteroseksuelen dan homoseksuelen. Relatief gezien komt het veel vaker voor bij homoseksuelen
quote:en zijn homoseksuelen actief bezig met het verspreiden van dit soort ziektes. Kennelijk is het doel het uitroeien van de mensheid.
Maar is HIV nou een straf van God? Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post voor de meest zinvolle bijdrage aan deze discussie!
De eerste slachtoffers van de Mexicaanse griep waren Mexicanen. Was dat ook een straf voor hun Mexicaan-zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De allereerste slachtoffers waren jongens uit de darkroom.
In grote delen van de wereld zijn nauwelijks homoseksuelen. In Nederland zijn er wel veel en dan zie je dat dit soort ziektes toch met name een homoseksuele aangelegenheid zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Het is een heteroziekte in grote delen van de wereld waar dus relatief meer hetero's besmet zijn. Daarnaast hebben lesbiënnes het vrijwel nooit.
[..]Actief bezig? Met opzet? Je weet dat barebackers nog geen tiende van een procent van het aantal homoseksuelen zijn he?
Afrika stikt van de homoseksuelen dus. Vandaar dat de populatiegroei het daar ook al decennia laat afweten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
In grote delen van de wereld zijn nauwelijks homoseksuelen. In Nederland zijn er wel veel en dan zie je dat dit soort ziektes toch met name een homoseksuele aangelegenheid zijn.
La gripe porcina is ontstaan door de manier waarop men daar omgaat met varkens. Ook voor varkens is in de Bijbel gewaarschuwd. Kennelijk hebben de schrijvers van dat "boekje" het toch nog niet zo slecht gezien. Ze hebben er meer kijk op dan menig "ontwikkeld" mens anno 2009.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
De eerste slachtoffers van de Mexicaanse griep waren Mexicanen. Was dat ook een straf voor hun Mexicaan-zijn?
Ja ik noemde Afrika ook al maar het lijkt erop dat Halcon alleen maar wil poneren en niet naar tegenwerpingen luistert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Afrika stikt van de homoseksuelen dus. Vandaar dat de populatiegroei het daar ook al decennia laat afweten.
Nee, maar in Afrika is er ook sprake van grote losbandigheid. Zie het grote aantal verkrachtingen en overspel in delen van Afrika. Resultaat daarvan is o.a. een AIDS-explosie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Afrika stikt van de homoseksuelen dus. Vandaar dat de populatiegroei het daar ook al decennia laat afweten.
Ah. Was jij die persoon die alle varkens van de Koptische Christenen heeft laten slachten in Egypte, om dezelfde kulredenering?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
La gripe porcina is ontstaan door de manier waarop men daar omgaat met varkens. Ook voor varkens is in de Bijbel gewaarschuwd. Kennelijk hebben de schrijvers van dat "boekje" het toch nog niet zo slecht gezien. Ze hebben er meer kijk op dan menig "ontwikkeld" mens anno 2009.
De enige reden dat het varken in het midden oosten in een slecht daglicht is komen te staan is dat het niet geschikt was voor het nomadenleven. Rare mensen hebben daar rare regels van gemaakt die rare mensen in het heden nog steeds aanhangen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
La gripe porcina is ontstaan door de manier waarop men daar omgaat met varkens. Ook voor varkens is in de Bijbel gewaarschuwd. Kennelijk hebben de schrijvers van dat "boekje" het toch nog niet zo slecht gezien. Ze hebben er meer kijk op dan menig "ontwikkeld" mens anno 2009.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn veel meer heteroseksuelen dan homoseksuelen. Relatief gezien komt het veel vaker voor bij homoseksuelen en zijn homoseksuelen actief bezig met het verspreiden van dit soort ziektes. Kennelijk is het doel het uitroeien van de mensheid.
Ik kan niet 3 posts per seconde plaatsen. Misschien dat dat wel zou lukken als ik net zoals jou gewoon maar begin te blaten zonder te lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik noemde Afrika ook al maar het lijkt erop dat Halcon alleen maar wil poneren en niet naar tegenwerpingen luistert.
Varkensvlees werd niet gewaardeerd o.a. vanwege het feit dat varkens een grote verspreider van allerlei ziektes zijn en dat heeft dan weer te maken met hun levenswijze. In die zin zijn er wel overeenkomsten met de mens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
De enige reden dat het varken in het midden oosten in een slecht daglicht is komen te staan is dat het niet geschikt was voor het nomadenleven. Rare mensen hebben daar rare regels van gemaakt die rare mensen in het heden nog steeds aanhangen.
Dus als het ene populairder is dan het andere, dan is dat ene "goed" en het andere "pervers".quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een argument waarbij op de eerste of tweede plaats van de zin het woordje "als" staat is natuurlijk geen argument. Het gros van de wereldbevolking vindt het wel pervers en dat heeft wel zo zijn redenen natuurlijk.
Wat is er paranoide aan? Het verspreiden van ziektes kan leiden tot uitroeiing van de mensheid of tot de dood van enorm veel mensen. Of is dat niet waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!! Ja! Daar zijn we op uit, het uitroeien van de mensheid
! Je hebt ons door. He, verdorie. Nu moeten we een ander masterplan verzinnen.
Kom op, je klinkt wel heel erg paranoide.
Bovendien, ik ken véél meer losbandige hetero's (studenten) die het met jan en alleman doen dan homo's. Maar ja, dat is schijnbaar gewoon lekker normaal en dat kan niemand iets schelen.
Tja, maar je roept het ook wel over jezelf af. Al de motieven die je inbrengt tegen het homohuwelijk, de homo als verspreider van HIV, en de homo als overspelige per se, zijn toch redelijk extreem te noemen. Ik vraag me af waarom je het jezelf zo moeilijk maakt door zo extreem over mensen te denken, het moet toch moeilijk zijn dat allemaal overeind te houden in het licht van de realiteit. Dat bedoel ik niet verkeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan niet 3 posts per seconde plaatsen. Misschien dat dat wel zou lukken als ik net zoals jou gewoon maar begin te blaten zonder te lezen.
De wereldbevolking was vroeger een stuk kleiner dan de wereldbevolking nu is. Het Christendom is met een klein groepje begonnen, dat klopt. Maar ik zie niet in wat daar pervers aan is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus als het ene populairder is dan het andere, dan is dat ene "goed" en het andere "pervers".
Ooit was het christendom een kleine sekte, toen was het dus "pervers" volgens jouw definitie.
Wat is er extreem aan? Mondiaal gezien is jouw standpunt uiterst extreem. Neem van mij aan dat ik in vergelijking met grote delen van de wereld totaal geen "extreem" standpunt heb over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, maar je roept het ook wel over jezelf af. Al de motieven die je inbrengt tegen het homohuwelijk, de homo als verspreider van HIV, en de homo als overspelige per se, zijn toch redelijk extreem te noemen. Ik vraag me af waarom je het jezelf zo moeilijk maakt door zo extreem over mensen te denken, het moet toch moeilijk zijn dat allemaal overeind te houden in het licht van de realiteit. Dat bedoel ik niet verkeerd.
Ja, het gaat zo snel, toen was ik nog aan het typen. Feit is dat in 2003 4,4 % van alle nederlanders homoseksueel was. Lijkt me niet dat dit zo´n drastische invloed heeft op de bevolkingsaanwas. Tel daarbij op zo´n 250.000 homoseksuele immigranten en dat compenseert weer de vergrijzing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al op gereageerd?
Mazelen hebben we van runderen waarschijnlijk. TBC ook, pokken ook. Malaria komt allicht van vogels af. Maar die ziekten negeren we?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Varkensvlees werd niet gewaardeerd o.a. vanwege het feit dat varkens een grote verspreider van allerlei ziektes zijn en dat heeft dan weer te maken met hun levenswijze. In die zin zijn er wel overeenkomsten met de mens.
Ja, maar niet zó klein. Ooit is het christendom met 1 man begonnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
De wereldbevolking was vroeger een stuk kleiner dan de wereldbevolking nu is.
Hey, het is jouw definitie, niet de mijne: "het is goed, als het gros van de wereldbevolking het goed vindt".quote:Het Christendom is met een klein groepje begonnen, dat klopt. Maar ik zie niet in wat daar pervers aan is.
En wat heeft dat met homoseksualiteit te maken? Dat is bestialiteit als ik de toon van je bericht begrijp.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is extreem omdat je beter zou moeten weten, je komt hier immers vandaan. Ik beschouw het als verlichting en voortschrijdend inzicht dat steeds meer landen in Europa stoppen met het achterstellen van homo's. Zie ook wat ik eerder postte over de paus: zelfs hij laat de teugels vieren en dat is een stap voorwaarts.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er extreem aan? Mondiaal gezien is jouw standpunt uiterst extreem. Neem van mij aan dat ik in vergelijking met grote delen van de wereld totaal geen "extreem" standpunt heb over dit onderwerp.
De realiteit doet steeds meer puzzelstukjes in elkaar vallen. Nu ook weer met la gripe porcina. Ook voor dat soort toestanden is in diverse heilige boeken al voor gewaarschuwd, maar de mens van anno 2009 denkt het beter geweten, zit met de gebakken peren en nu is het janken geblazen.
Homoseksuele immigranten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:02 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, het gaat zo snel, toen was ik nog aan het typen. Feit is dat in 2003 4,4 % van alle nederlanders homoseksueel was. Lijkt me niet dat dit zo´n drastische invloed heeft op de bevolkingsaanwas. Tel daarbij op zo´n 250.000 homoseksuele immigranten en dat compenseert weer de vergrijzing.
Bron: http://www.minvws.nl/fold(...)rlandse-overheid.asp
Zolang je jouw argumenten niet onderbouwd met wat cijfers en oorzaken en gevolgen van de vergrijzing etc. valt er weinig te discussieren. Dan ben je maar wat aan het blaten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:02 schreef Halcon het volgende:
De realiteit doet steeds meer puzzelstukjes in elkaar vallen. Nu ook weer met la gripe porcina. Ook voor dat soort toestanden is in diverse heilige boeken al voor gewaarschuwd, maar de mens van anno 2009 denkt het beter geweten, zit met de gebakken peren en nu is het janken geblazen.
Ook maar geen rozijnen meer eten dus? Allicht dat er een paar Bijbelse geboden ‘goed’ uitpakken (als je de oorsprong van de ziekte voldoende negeert en ook alle onzinnige verboden in de Bijbel verder negeert), maar het blijft cherry-picken.quote:Numeri 6:3: 3 Van wijn en sterken drank zal hij zich afzonderen; wijnedik, en edik van sterken drank zal hij niet drinken, noch enige vochtigheid van druiven zal hij drinken, noch verse of gedroogde druiven eten.
De bijbeltekst is ontleend aan de Statenvertaling 1977, © Nederlands Bijbelgenootschap 1977.
Ja, en het overgrote deel van de HIV besmette mensen woont nu in Afrika.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De allereerste slachtoffers waren jongens uit de darkroom.
Jij weet ook wel dat relatief veel ziektes van varkens afkomen en dat varkensziektes relatief simpel overdraagbaar zijn op mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mazelen hebben we van runderen waarschijnlijk. TBC ook, pokken ook. Malaria komt allicht van vogels af. Maar die ziekten negeren we?
Ik zie dat homo’s allemaal ziek zijn, en zich niet voort kunnen planten. Kortom, op termijn kunnen we dus alleen maar gezonde hetero’s overhouden. Nog 70 jaar en homo’s zijn vast uitgestorven!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:
Het is ook slechts symptoombestrijding aangezien homo's zich niet voort kunnen planten en ziektes verspreiden. Op termijn zit je dan met een homofiele, grijze bevolking. Dan is het helemaal afgelopen.
Alsof elke Nederlander voorstander is van de mogelijkheid die er in Nederland is dat homoseksuelen kunnen trouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is extreem omdat je beter zou moeten weten, je komt hier immers vandaan. Ik beschouw het als verlichting en voortschrijdend inzicht dat steeds meer landen in Europa stoppen met het achterstellen van homo's. Zie ook wat ik eerder postte over de paus: zelfs hij laat de teugels vieren en dat is een stap voorwaarts.
Heilige boeken bestaan niet, er zijn slechts door mensen bedachte regels en fabels om redenen als het onder de duim houden van het volk. En dan nog: jij leeft nu, waarom richt je je daar niet op i.p.v. je met gedateerde geschriften bezig te houden.
Noem het maar trollen, hele volksstammen in Nederland denken er precies zo over...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dikke tyfusHalcon, je bent echt geweldig getalenteerd in trollen, chapeau!
Nee, de mens ontwikkelt telkens nieuwe technieken om ziektes te bestrijden en aan te pakken. Echter, ziektes kunnen zich ook aanpassen en dat gebeurt dan ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Vandaag... het volgende:
Feit is overigens ook dat HIV/AIDS steeds beter te beheersen/behandelen valt en dat er steeds meer besmette mensen redelijk gezond en redelijk oud mee kunnen worden. Is God soms minder boos?
Is hij nu heel boos op Afrikaanse hetero´s? Want die zijn in grote getalen besmet met HIV. Kinderen ook. Is God daar boos op?
Halcon is de woordvoerder van deze stammen in dit topique?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Noem het maar trollen, hele volksstammen in Nederland denken er precies zo over...
Het is geheel democratisch tot stand gekomen Halcon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof elke Nederlander voorstander is van de mogelijkheid die er in Nederland is dat homoseksuelen kunnen trouwen.
Die volgens jouw gedateerde schriften bevatten heel wat wijze lessen. Nu ook weer met al die varkensziektes. Las men er maar wat vaker in, dan zag de wereld er een stuk beter uit.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, de mens ontwikkelt telkens nieuwe technieken om ziektes te bestrijden en aan te pakken. Echter, ziektes kunnen zich ook aanpassen en dat gebeurt dan ook.
Het aantal HETEROSEKSUELEverkrachtingen e.d. is vrij hoog in Afrika. Het resultaat is een explosie van het aantal besmettingen.
Geen idee, maar hij praat net zo raar wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Halcon is de woordvoerder van deze stammen in dit topique?
Je doet alsof homo's een doel hebben om de wereld uit te roeien. Dat is compleet absurd. Het is geen terroristische groepering.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er paranoide aan? Het verspreiden van ziektes kan leiden tot uitroeiing van de mensheid of tot de dood van enorm veel mensen. Of is dat niet waar?
Ja en kinderen ook, zijn die ook losbandig? En moet het huwelijk voor hetero's ook maar afgestraft worden, ze zijn immers ook losbandig en erg zondig.quote:In bijvoorbeeld Zuidafrika wordt aangetoond dat ook losbandige hetero's te maken krijgen met deze ziektes.
Niveautje hoor deze post. Ik moest even nadenken op welke kansloze post ik nu ging reageren, maar de keuze is op dit kunststukje gevallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dikke tyfusHalcon, je bent echt geweldig getalenteerd in trollen, chapeau!
De realiteit staat niet in boeken, de realiteit ervaar je pas als je leeft;)
Kom uit je wereld opgebouwd uit fictieve letters en ga genieten van het leven.
Geniet ervan dat mensen van elkaar houden, geniet ervan dat mensen plezier maken ookal is het niet jouw manier van plezier.. GENIET.. van dat korte leven wat je hebt.
Over een paar jaar ben je er niet meer met dat bekrompen, zelfingenomen hokjesdenken.
Succes met je oogkleppen
Homo´s gaan ook gewoon dood hoor (zeker als ze allemaal HIV hebben volgens jou). Die 4,4 % blijft niet oneindig kinderloos ziektes verspreiden. En er worden weer mensen geboren die homoseksueel zijn. Maar dat is altijd slechts een klein percentage van de mensen. Er zijn niet nu veel meer homo´s dan in andere tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homoseksuele immigranten?
Het is ook slechts symptoombestrijding aangezien homo's zich niet voort kunnen planten en ziektes verspreiden. Op termijn zit je dan met een homofiele, grijze bevolking. Dan is het helemaal afgelopen.
4,4% zorgt voor 45 a 50% van het aantal HIV-besmettingen. Dan is het geen generaliseren meer als je stelt dat homo's de verspreiders van HIV zijn.
Vergrijzing wordt ernstiger naarmate het geboortecijfer daalt. Begrijp je dat?
Ik vind dat iedereen je nog bijzonder netjes en met argumenten te woord staat. Het is juist opvallend dat je niemand tot trollen verleidt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken op welke kansloze post ik nu ging reageren
[..]
In de boeken staan heel veel wijze lessen, waarvan men steeds minder gebruik maakt. Dat is een zorgwekkende ontwikkeling. Zie Aids, zie varkens, etc.
Homo's hebben geen doel. Ze weten niet beter en zijn een instrument om de mens te waarschuwen voor het kwade. Grieppatienten hebben ook niet het doel om mensen te besmetten met hun griepvirussen. Het gebeurt echter wel als je niet oppast. Zo gaat het ook met GRID, want men later politiek correct AIDS heeft genoemd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet alsof homo's een doel hebben om de wereld uit te roeien. Dat is compleet absurd. Het is geen terroristische groepering.
[..]
Ja en kinderen ook, zijn die ook losbandig? En moet het huwelijk voor hetero's ook maar afgestraft worden, ze zijn immers ook losbandig en erg zondig.
En het is al vaker aangehaald, maar juist een huwelijk zou toch een stap in de goede richting zijn om die losbandigheid in te perken, om het verspreiden van ziektes tegen te gaan. En wat je eerder zei dat het een domper is op de feestvreugde van heterotrouwerijen!!! Come on, die merken er niks van als ze zelf lekker op het gemeentehuis staan en in een andere stad wordt er een huwelijk gesloten tussen twee mannen (of vrouwen). De enige manier waarop die hetero's er last van zouden kunnen hebben is wanneer die homo's tijdens die bruiloft het feest kwamen verstoren
.
Alhoewel ik hier nog het nodige op kan afdingen, is dit in zekere zin alleen ook goed. Het huidige influenzavirus komt b.v. deels van een variant die bij varkens voorkomt, maar ook eentje die bij vogels voorkomt. Influenza houdt zich niet bij één soort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat relatief veel ziektes van varkens afkomen en dat varkensziektes relatief simpel overdraagbaar zijn op mensen.
Precies. Wie denkt dat de Nederlandse bevolking massaal zit te wachten op dit soort zaken moet zich nodig even na laten kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Noem het maar trollen, hele volksstammen in Nederland denken er precies zo over...
Die 4,4% homoseksuelen gaan ook dood inderdaad, maar laten wel wat ziektes achter waar ze voor minimaal de helft voor verantwoordelijk zijn en indirect voor 100%.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Homo´s gaan ook gewoon dood hoor (zeker als ze allemaal HIV hebben volgens jou). Die 4,4 % blijft niet oneindig kinderloos ziektes verspreiden. En er worden weer mensen geboren die homoseksueel zijn. Maar dat is altijd slechts een klein percentage van de mensen. Er zijn niet nu veel meer homo´s dan in andere tijden.
Als jij zegt dat de vergrijzing in hoge mate beinvloed wordt door die paar homo´s dan zou ik graag zien hoe je dat onderbouwd. Heb je tot nog toe niet gedaan.
Het is wel opvallend dat je niet ingaat op mijn post,.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen je nog bijzonder netjes en met argumenten te woord staat. Het is juist opvallend dat je niemand tot trollen verleidt.
Welke post? Ik sla je niet opzettelijk over hoor maar je klaagde juist zelf dat je het amper kon bijhouden en dat je de reacties eigenlijk maar mal vond.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat je niet ingaat op mijn post,.
Ik denk dat je het probleem van ziekten niet moet onderschatten. Er duiken telkens weer ernstige varianten op en die kunnen zich natuurlijk ook muteren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Alhoewel ik hier nog het nodige op kan afdingen, is dit in zekere zin alleen ook goed. Het huidige influenzavirus komt b.v. deels van een variant die bij varkens voorkomt, maar ook eentje die bij vogels voorkomt. Influenza houdt zich niet bij één soort.
Europa, Azië en grote delen van Afrika hebben continu aan veel ziekten blootgesteld gestaan, ook vanwege domesticatie van dieren (maar b.v. de pest kwam hier sowieso niet van).
Dat is een belangrijke reden geweest dat het grootste deel van de oorspronkelijke bewoners in Noord-Amerika al dood was voordat de Europese verkenners er überhaupt waren.
Het ‘voordeel’ is dus dat je minder gevoelig bent voor ziekten.
De post waar je net op reageerde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke post? Ik sla je niet opzettelijk over hoor maar je klaagde juist zelf dat je het amper kon bijhouden en dat je de reacties eigenlijk maar mal vond.
Men heeft het nooit geprobeerd en uit het oogpunt van politiek correctheid dient men nu moties in om dit probleem in de doofpoot te stoppen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:21 schreef Disana het volgende:
Het genezen van homoseksualiteit... Had men dat niet eindelijk opgegeven omdat het onmogelijk bleek en omdat wetenschappelijk onderzoek steeds onomstotelijker aantoonde dat het niet te genezen is?
Oh maar dat was geen reactie op een post van mij. En over die wijze boeken had ik al het nodige gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
De post waar je net op reageerde.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.²
Ik denk toch dat je je dan eens in de geschiedenis van de psychiatrie moet verdiepen. Zoek eens op hoe kort het nog maar geleden is dat het officieel uit de schaal van psychiatrische stoornissen werd geschrapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men heeft het nooit geprobeerd en uit het oogpunt van politiek correctheid dient men nu moties in om dit probleem in de doofpoot te stoppen.
Enige doel van je is om de discussie om zeep te helpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar dat was geen reactie op een post van mij. En over die wijze boeken had ik al het nodige gezegd.
Uit het oogpunt van politiek correctheid. Het stellen dat homoseksualiteit een ziekte is, is niet politiek correct.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je je dan eens in de geschiedenis van de psychiatrie moet verdiepen. Zoek eens op hoe kort het nog maar geleden is dat het officieel uit de schaal van psychiatrische stoornissen werd geschrapt.
Hoe kom je daar nu weer bij. Ik reageer meer op jou dan jij op mij, zou ik dat doen als het me niet interesseerde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Enige doel van je is om de discussie om zeep te helpen natuurlijk.
Dat is jouw mening. Je stelling dat men nooit geprobeerd heeft het te genezen heb ik onderuit gehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van politiek correctheid. Het stellen dat homoseksualiteit een ziekte is, is niet politiek correct.
Aangezien essay onzijdig is, en scriptie vrouwelijk, moet ‘Hij’ wel naar iets anders verwijzen. Wat doe jij precies met vochtig gelaat waarbij ook nog bedreigingen een rol spelen? Het klinkt kinky.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.
Dan heb ik wat gemist, want met die drie onelinertjes van je heb je niets tegengeworpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Je stelling dat men nooit geprobeerd heeft het te genezen heb ik onderuit gehaald.
Homoseksualiteit is heel lang behandeld want als psychiatrische stoornis gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist, want met die drie onelinertjes van je heb je niets tegengeworpen.
Omdat je offtopic reageert op die post i.p.v. er gewoon op in te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij. Ik reageer meer op jou dan jij op mij, zou ik dat doen als het me niet interesseerde.
Ik word in het buitenland steevast nageroepen met Cruyff, Tiesto, Smoke weed!? als ik zeg uit NL te komen, maar nooit op t feit dat we hier een homohuwelijk hebben...waar ga jij heen dat je word aangevallen op al die zogenaamde perversiteiten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Er zal altijd een deel van de bevolking homosexueel zijn, dit is al jaren stabiel op 5-10% van de bevolking, de afname van het geboortecijfer komt eerder door het gebruik van anti-conceptie en abortus dan door homo's, en daarnaast is het met 7.000.000.000 mensen al druk genoeg op de aarde of bezig je zelf het gaat heen en vermenigvuldig u nog dagelijks? kleine vraag, hoeveel kinderen heb je inmiddels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Voor het eerst in mijn carriere op Fok! ga ik even een Ban melding doen want de discriminerende opmerkingen die je hier uitkraamt slaan kant noch wal, zonder onderbouwing stellen dat homo's aangenocide doen, ik vraag me af, ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
Wat is de kerk nog waard als er homosexuele pastoors zijn, wat is de bijbel nog waard als je beseft dat je een verouderd geschrift gebruikt als handleiding, wat is met jou de discussie aangaan als je weet dat je toch met absurditeiten schermt om je gelijk te krijgen, net zo goed niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
De term huwelijk is in Nederland niet serieus te nemen. Als twee mannen ook gebruik kunnen maken van dat huwelijk, dan hoeft het voor velen niet meer, aangezien die term compleet verkracht is en niets meer voorsteld. Wat is het huwelijk nog waard als ook twee mannen kunnen trouwen of een man en een koe? Helemaal niets.
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is heel lang behandeld want als psychiatrische stoornis gezien.
Je bagatelliseert een feitelijke tegenwerping door het over een 'paar weken' te hebben. Misschien moet je in eeuwen denken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.
Het schijnt dat de ziekte in Bijbelse tijden ook al voorkwam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.
quote:2 Samuel 1:26: 26 I am distressed for thee, my brother Jonathan: very pleasant hast thou been unto me: thy love to me was wonderful, passing the love of women.
De bijbeltekst is ontleend aan de King James Version, 1611, © Crown copyright (UK)
I. Ik reis behoorlijk wat en vaak gaat het over achterlijke dingen in Nederland en dan wordt het homohuwelijk als een van de meest perverse zaken ervaren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
I.
Ik word in het buitenland steevast nageroepen met Cruyff, Tiesto, Smoke weed!? als ik zeg uit NL te komen, maar nooit op t feit dat we hier een homohuwelijk hebben...waar ga jij heen dat je word aangevallen op al die zogenaamde perversiteiten?
[..]
Er zal altijd een deel van de bevolking homosexueel zijn, dit is al jaren stabiel op 5-10% van de bevolking, de afname van het geboortecijfer komt eerder door het gebruik van anti-conceptie en abortus dan door homo's, en daarnaast is het met 7.000.000.000 mensen al druk genoeg op de aarde of bezig je zelf het gaat heen en vermenigvuldig u nog dagelijks? kleine vraag, hoeveel kinderen heb je inmiddels?
[..]
Voor het eerst in mijn carriere op Fok! ga ik even een Ban melding doen want de discriminerende opmerkingen die je hier uitkraamt slaan kant noch wal, zonder onderbouwing stellen dat homo's aangenocide doen, ik vraag me af, ben je wel goed bij je hoofd?
[..]
Wat is de kerk nog waard als er homosexuele pastoors zijn, wat is de bijbel nog waard als je beseft dat je een verouderd geschrift gebruikt als handleiding, wat is met jou de discussie aangaan als je weet dat je toch met absurditeiten schermt om je gelijk te krijgen, net zo goed niets.
Er zijn genoeg patienten die vinden dat ze niet ziek zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom is iets een ziekte, als de patiënt vindt dat hij niet ziek is en geen mens heeft er last van?
Dat is een (bewuste) taalkundige fout, een zgn. scherptecheck. Wat bedreigingen betreft, dit gun je niemand, en het is zeker niet kinky of romig. Hoe vaak ik het ook oneens ben met een wederzijdse partij: ik zal nooit vervallen in bedreigingen en paradoxaal gedrag. Neen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Aangezien essay onzijdig is, en scriptie vrouwelijk, moet ‘Hij’ wel naar iets anders verwijzen. Wat doe jij precies met vochtig gelaat waarbij ook nog bedreigingen een rol spelen? Het klinkt kinky.
Dag IHVK, bij deze:quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:28 schreef IHVK het volgende:
Hey Bansheeboy, waar is je essay nou?
Lees je de hele zin?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg patienten die vinden dat ze niet ziek zijn.
Droevig dat er mensen zijn die werkelijk denken zoals jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Ik denk dat men al een jaar of 30 er niet serieus meer mee bezig is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bagatelliseert een feitelijke tegenwerping door het over een 'paar weken' te hebben. Misschien moet je in eeuwen denken.
Gedurende WOII werden mensen met een bepaalde mening ook verklikt aan bepaalde partijen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef IHVK het volgende:
De WOII wordt er ook weer met de haren bij getrokken.
96%, een ruwe schatting, zou indien mogelijk zo "bekeren" tot het heterodom. Zelfs homo's vinden zichzelf ziek en een afwijking op de regel. Hoe moet een buitenstaander als ik er dan in staan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Droevig dat er mensen zijn die werkelijk denken zoals jou.
Omdat men tot de conclusie is gekomen dat het geen ziekte maar een natuurlijk voorkomend verschijnsel is en derhalve niet te 'genezen'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat men al een jaar of 30 er niet serieus meer mee bezig is.
Dit is ook zo'n beetje hoe ik over jou denk trouwens hoor. Je weet niet beter. Ik woon zelf in het voorheen streng katholieke Limburg, en daar zijn ze iets verder met het loslaten van deze onzin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's hebben geen doel. Ze weten niet beter en zijn een instrument om de mens te waarschuwen voor het kwade. Grieppatienten hebben ook niet het doel om mensen te besmetten met hun griepvirussen. Het gebeurt echter wel als je niet oppast. Zo gaat het ook met GRID, want men later politiek correct AIDS heeft genoemd.
Als de mens af blijft wijken van het rechte pad, dan zal het uiteindelijk zorgen voor de vernieting van (een groot deel van) de mensheid. Dat dient men zich ter dege bewust te zijn.
Ik neem het homoseksuelen ook niet kwalijk. Ze hebben te lijden onder een vreselijke ziekte en "verlichte" overheden weigeren om diagnose te stellen en om genezing te organiseren. Het resultaat daarvan is dat de ziekte zich verder verspreid en dat allerlei andere ziektes meeliften op dit "succes".
Ik vind het wat kort voor een scriptie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Ja en homo's werden afgevoerd naar concentratiekampen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gedurende WOII werden mensen met een bepaalde mening ook verklikt aan bepaalde partijen.
Dat is uit het oogpunt van politiek correctheid gebeurd. Op deze wijze kunnen we een hele hoop onderzoeken staken omdat een paar mensen de conclusie trekken dat het niet te genezen is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat men tot de conclusie is gekomen dat het geen ziekte maar een natuurlijk voorkomend verschijnsel is en derhalve niet te 'genezen'.
Hoe cynisch is dat dan dat juist een homoseksueel nu gebruik maakt van dit soort WOII-maatregelen. Men zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en homo's werden afgevoerd naar concentratiekampen.
Ik denk eerder dat ze walgen van de mensen zoals jou die iedere keer dit soort geneuzel opschrijven en propageren, en dat ze het liefste gewoon "normaal" waren in jouw ogen zodat ze dat gezeik ook niet hoefden te incasseren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
96%, een ruwe schatting, zou indien mogelijk zo "bekeren" tot het heterodom. Zelfs homo's vinden zichzelf ziek en een afwijking op de regel. Hoe moet een buitenstaander als ik er dan in staan?²
Je draait in cirkels. Er is langer getracht het te genezen dan het als natuurlijk voorkomend verschijnsel te beschouwen. Alle pogingen hadden geen effect, alle straffen ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is uit het oogpunt van politiek correctheid gebeurd. Op deze wijze kunnen we een hele hoop onderzoeken staken omdat een paar mensen de conclusie trekken dat het niet te genezen is.
Waar baseer je dat op? Op je wekelijkse gesprekken bij de voedselbank? In de rest van je bijdrage daal je af naar erg bedenkelijk niveau.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje hoe ik over jou denk trouwens hoor. Je weet niet beter. Ik woon zelf in het voorheen streng katholieke Limburg, en daar zijn ze iets verder met het loslaten van deze onzin.
Vooral dat je religie met politiek mengt is iets zeer onnozels. Misschien kun je beter verhuizen naar een land waar de islam als wet geldt. Daar mag je nog wel zo leven als jij dat graag wilt.
Kun je ook op zaterdagmiddag homo's opknopen op het marktplein ter vermaak.
"Dat zal ze leren, die vieze mensen die ik niet begrijp"
Ja, ze vonden het "pervers" om nog het nog langer als ziekte te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is uit het oogpunt van politiek correctheid gebeurd.
Technologie is door de jaren heen natuurlijk steeds verder ontwikkeld. Ook zeg ik altijd: "Wie iets niet heeft gevonden, heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet goed genoeg gezocht!"quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je draait in cirkels. Er is langer getracht het te genezen dan het als natuurlijk voorkomend verschijnsel te beschouwen. Alle pogingen hadden geen effect, alle straffen ook niet.
Ik vind dat helemaal niet zo schokkend eigenlijk, ik had het eigenlijk wel verwacht gebaseerd op mijn ervaringen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef Disana het volgende:
Het is nog helemaal niet lang geleden dat Buikhuyzen werd verguisd om zijn ontdekking dat een homobrein fysiek anders is dan een heterobrein.
Als jij het eens bent met de meerderheid, dan is de minderheid "pervers".quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het "pervers" om nog het nog langer als ziekte te zien.
Heb je deze "grap" helemaal zelf bedacht?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het "pervers" om nog het nog langer als ziekte te zien.
Buikhuisen wilde kijken of er een biologische component bij criminaliteit was. Jij doelt op Dick Swaab.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef Disana het volgende:
Het is nog helemaal niet lang geleden dat Buikhuisen werd verguisd om zijn ontdekking dat een homobrein fysiek anders is dan een heterobrein.
De wet is überhaupt niet nodig en de wet is niet meer dan een contract.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de wet is nodig voor daadwerkelijke erkenning
Vanzelfsprekend. Maar zelfs al zou het een 'ziekte' of een 'afwijking' zijn: wat dan nog. Je bent het en je hebt er maar mee te leven, dan is het niet meer dan billijk dat de samenleving je faciliteert door voor jou ook plek te maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo schokkend eigenlijk, ik had het eigenlijk wel verwacht gebaseerd op mijn ervaringen.
Verdomd, ik zat al te zoeken en kwam wel referenties tegen die Buikhuisen relateren aan homoseksualiteit, maar dan alleen in verband met genen. Dankjewelquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Buikhuisen wilde kijken of er een biologische component bij criminaliteit was. Jij doelt op Dick Swaab.
Jij bemoeit je nergens mee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef IHVK het volgende:
Ik snap sowieso de 'urge' van sommige mensen niet om te bemoeien met hoe andere mensen leven. Zolang ze mensen geen schade toedoen, mogen ze toch gewoon lekker doen waar ze gelukkig van worden?
Je moet even iets slimmer omgaan met zoektermen tijdens het googlen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdomd, ik zat al te zoeken en kwam wel referenties tegen die Buikhuisen relateren aan homoseksualiteit, maar dan alleen in verband met genen. DankjewelBlijft staan dat het nog maar kort geleden is dat men 'genezing' heeft opgegeven omdat de wetenschap de denkbeelden inhaalde.
Dat argument is wat lastig, want geesteszieken sluiten we wel op als ze een gevaar zijn voor de samenleving (en pedofielen ook).quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar zelfs al zou het een 'ziekte' of een 'afwijking' zijn: wat dan nog. Je bent het en je hebt er maar mee te leven, dan is het niet meer dan billijk dat de samenleving je faciliteert door voor jou ook plek te maken.
Oja, die noemde ik toen nog volgesnoten zakdoek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.²
Nee, het was mijn geheugen dat twee onderzoeken verwarde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet even iets slimmer omgaan met zoektermen tijdens het google-en.
Je ontwijkt mijn vraag en geeft geen antwoord waar je dan heenreist, zelf ben ik in redelijk wat Europese landen geweest en nergens aangesproken op het Nederlandse homohuwelijk, wel op blowen, tiesto en voetbal, dat leeft kennelijk meer dan het homohuwelijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
I. Ik reis behoorlijk wat en vaak gaat het over achterlijke dingen in Nederland en dan wordt het homohuwelijk als een van de meest perverse zaken ervaren.
Je bedoeld dat je mensen met een verstandelijke handicap, chronische ziekte en aangeboren afwijkingen het liefst uit wil roeien of naar christelijke maatstaven wilt behandelen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
II.
Een x-percentage van de bevolking heeft bepaalde ziektes en afwijkingen. Het is nu juist de kunst om dat aandeel terug te dringen door er actief iets tegen te doen. Zo doen we dat met allerlei ziektes, maar uit het oogpunt van politiek correctheid niet met homoseksualiteit.
Als je een vergelijking wilt trekken met de WO II zou ik de vorige quote even doorlezen, daar werden afwijkende mensen ook behandeld, en t liefst indien onbehandelbaar uitgeroeid, en inderdaad ondanks die gruwelijkheden is het niet gelukt en lijk jij in je redenaties meer de Nazi ideologie aan te hangen dan dat ik de klikkende NSBér uithang, ik heb geen moeite met het op scherp stellen van een discussie maar ononderbouwd een deel van de bevolking van genocide betichten is buiten alle proportie en verdient wmb dan ook een ban.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
III.
Oh je bent er zo eentje. Je kunt de discussie niet winnen en gaat dan maar klikken bij de meester. Ik vind dat zo 1942. Ik heb mijn onderbouwingen gegeven en het is aan jou om daar op een zinnige manier op te reageren. Helaas maak je daar geen gebruik van.
Wie speelt hier op de man? jij bent als 7 pagina's lang bezig mij te beledigen van allerlei extreem gore zaken, perversiteiten, je christelijke broeder LVIX zet me naast pedofielen qua geaardheid, volgens jou ben ik een massamoordenaar en zou ik behandeld moeten worden terwijl ik geboren ben met een gevoel waar je niet omheen kan zonder jezelf je hele leven te verloochenen, en ik ben een zeur?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
IV.
Je gaat er niet inhoudelijk op in, maar probeert een beetje op de man te spelen. Poging mislukt en dan ga je maar zeuren om een ban. Zo deed men dat in WO2 ook min of meer en uiteindelijk hebben de Duitsers het ook verloren, ondanks alle klikspaantjes en overlopers.
Tegen beter weten in probeert men allerlei zaken te genezen, dus waarom homoseksualiteit ook niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat argument is wat lastig, want geesteszieken sluiten we wel op als ze een gevaar zijn voor de samenleving (en pedofielen ook).
Punt is, m.i. is homoseksualiteit helemaal geen gevaar, het vindt plaats tussen volwassenen met wederzijdse toestemming. Maar Halcon denkt er anders over. Dus ook met dat argument kom je geen stap verder (tenzij je ook echt schadelijk gedrag wil legitimeren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |