abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75800442
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, de mens ontwikkelt telkens nieuwe technieken om ziektes te bestrijden en aan te pakken. Echter, ziektes kunnen zich ook aanpassen en dat gebeurt dan ook.

Het aantal HETEROSEKSUELE verkrachtingen e.d. is vrij hoog in Afrika. Het resultaat is een explosie van het aantal besmettingen.
pi_75800453
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Halcon is de woordvoerder van deze stammen in dit topique?
Geen idee, maar hij praat net zo raar wat mij betreft.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:12:24 #228
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75800456
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat is er paranoide aan? Het verspreiden van ziektes kan leiden tot uitroeiing van de mensheid of tot de dood van enorm veel mensen. Of is dat niet waar?
Je doet alsof homo's een doel hebben om de wereld uit te roeien. Dat is compleet absurd. Het is geen terroristische groepering.
quote:
In bijvoorbeeld Zuidafrika wordt aangetoond dat ook losbandige hetero's te maken krijgen met deze ziektes.
Ja en kinderen ook, zijn die ook losbandig? En moet het huwelijk voor hetero's ook maar afgestraft worden, ze zijn immers ook losbandig en erg zondig.

En het is al vaker aangehaald, maar juist een huwelijk zou toch een stap in de goede richting zijn om die losbandigheid in te perken, om het verspreiden van ziektes tegen te gaan. En wat je eerder zei dat het een domper is op de feestvreugde van heterotrouwerijen !!! Come on, die merken er niks van als ze zelf lekker op het gemeentehuis staan en in een andere stad wordt er een huwelijk gesloten tussen twee mannen (of vrouwen). De enige manier waarop die hetero's er last van zouden kunnen hebben is wanneer die homo's tijdens die bruiloft het feest kwamen verstoren .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75800465
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dikke tyfus Halcon, je bent echt geweldig getalenteerd in trollen, chapeau!

De realiteit staat niet in boeken, de realiteit ervaar je pas als je leeft;)
Kom uit je wereld opgebouwd uit fictieve letters en ga genieten van het leven.
Geniet ervan dat mensen van elkaar houden, geniet ervan dat mensen plezier maken ookal is het niet jouw manier van plezier.. GENIET.. van dat korte leven wat je hebt.

Over een paar jaar ben je er niet meer met dat bekrompen, zelfingenomen hokjesdenken .
Succes met je oogkleppen
Niveautje hoor deze post. Ik moest even nadenken op welke kansloze post ik nu ging reageren, maar de keuze is op dit kunststukje gevallen.

In de boeken staan heel veel wijze lessen, waarvan men steeds minder gebruik maakt. Dat is een zorgwekkende ontwikkeling. Zie Aids, zie varkens, etc.

Ik geniet van het leven dat ik heb. Waar staat precies dat ik er niet van zou genieten? Moet je voorstander zijn van AIDS-explosies om te kunnen genieten van het leven? Ik vraag me af waar je deze "wijsheid" vandaan haalt.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:13:25 #230
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_75800477
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Homoseksuele immigranten?

Het is ook slechts symptoombestrijding aangezien homo's zich niet voort kunnen planten en ziektes verspreiden. Op termijn zit je dan met een homofiele, grijze bevolking. Dan is het helemaal afgelopen.

4,4% zorgt voor 45 a 50% van het aantal HIV-besmettingen. Dan is het geen generaliseren meer als je stelt dat homo's de verspreiders van HIV zijn.

Vergrijzing wordt ernstiger naarmate het geboortecijfer daalt. Begrijp je dat?
Homo´s gaan ook gewoon dood hoor (zeker als ze allemaal HIV hebben volgens jou). Die 4,4 % blijft niet oneindig kinderloos ziektes verspreiden. En er worden weer mensen geboren die homoseksueel zijn. Maar dat is altijd slechts een klein percentage van de mensen. Er zijn niet nu veel meer homo´s dan in andere tijden.

Als jij zegt dat de vergrijzing in hoge mate beinvloed wordt door die paar homo´s dan zou ik graag zien hoe je dat onderbouwd. Heb je tot nog toe niet gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:15:58 #231
137949 Disana
pi_75800529
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik moest even nadenken op welke kansloze post ik nu ging reageren

[..]

In de boeken staan heel veel wijze lessen, waarvan men steeds minder gebruik maakt. Dat is een zorgwekkende ontwikkeling. Zie Aids, zie varkens, etc.

Ik vind dat iedereen je nog bijzonder netjes en met argumenten te woord staat. Het is juist opvallend dat je niemand tot trollen verleidt.
pi_75800550
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je doet alsof homo's een doel hebben om de wereld uit te roeien. Dat is compleet absurd. Het is geen terroristische groepering.
[..]

Ja en kinderen ook, zijn die ook losbandig? En moet het huwelijk voor hetero's ook maar afgestraft worden, ze zijn immers ook losbandig en erg zondig.

En het is al vaker aangehaald, maar juist een huwelijk zou toch een stap in de goede richting zijn om die losbandigheid in te perken, om het verspreiden van ziektes tegen te gaan. En wat je eerder zei dat het een domper is op de feestvreugde van heterotrouwerijen !!! Come on, die merken er niks van als ze zelf lekker op het gemeentehuis staan en in een andere stad wordt er een huwelijk gesloten tussen twee mannen (of vrouwen). De enige manier waarop die hetero's er last van zouden kunnen hebben is wanneer die homo's tijdens die bruiloft het feest kwamen verstoren .
Homo's hebben geen doel. Ze weten niet beter en zijn een instrument om de mens te waarschuwen voor het kwade. Grieppatienten hebben ook niet het doel om mensen te besmetten met hun griepvirussen. Het gebeurt echter wel als je niet oppast. Zo gaat het ook met GRID, want men later politiek correct AIDS heeft genoemd.

Als de mens af blijft wijken van het rechte pad, dan zal het uiteindelijk zorgen voor de vernieting van (een groot deel van) de mensheid. Dat dient men zich ter dege bewust te zijn.

Ik neem het homoseksuelen ook niet kwalijk. Ze hebben te lijden onder een vreselijke ziekte en "verlichte" overheden weigeren om diagnose te stellen en om genezing te organiseren. Het resultaat daarvan is dat de ziekte zich verder verspreid en dat allerlei andere ziektes meeliften op dit "succes".
pi_75800554
Mensen die onveilig vrijen kunnen (bewust of onbewust) verantwoordelijk zijn voor HIV-besmettingen. Hoe ze vrijen, met een man, een vrouw, op z'n hondjes, in een BDSM-setting, buiten in de natuur ... het is allemaal irrelevant.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:17:26 #234
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75800564
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij weet ook wel dat relatief veel ziektes van varkens afkomen en dat varkensziektes relatief simpel overdraagbaar zijn op mensen.
Alhoewel ik hier nog het nodige op kan afdingen, is dit in zekere zin alleen ook goed. Het huidige influenzavirus komt b.v. deels van een variant die bij varkens voorkomt, maar ook eentje die bij vogels voorkomt. Influenza houdt zich niet bij één soort.

Europa, Azië en grote delen van Afrika hebben continu aan veel ziekten blootgesteld gestaan, ook vanwege domesticatie van dieren (maar b.v. de pest kwam hier sowieso niet van).

Dat is een belangrijke reden geweest dat het grootste deel van de oorspronkelijke bewoners in Noord-Amerika al dood was voordat de Europese verkenners er überhaupt waren.

Het ‘voordeel’ is dus dat je minder gevoelig bent voor ziekten.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_75800569
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef lezzer het volgende:

[..]

Noem het maar trollen, hele volksstammen in Nederland denken er precies zo over...
Precies. Wie denkt dat de Nederlandse bevolking massaal zit te wachten op dit soort zaken moet zich nodig even na laten kijken.
pi_75800620
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Homo´s gaan ook gewoon dood hoor (zeker als ze allemaal HIV hebben volgens jou). Die 4,4 % blijft niet oneindig kinderloos ziektes verspreiden. En er worden weer mensen geboren die homoseksueel zijn. Maar dat is altijd slechts een klein percentage van de mensen. Er zijn niet nu veel meer homo´s dan in andere tijden.

Als jij zegt dat de vergrijzing in hoge mate beinvloed wordt door die paar homo´s dan zou ik graag zien hoe je dat onderbouwd. Heb je tot nog toe niet gedaan.
Die 4,4% homoseksuelen gaan ook dood inderdaad, maar laten wel wat ziektes achter waar ze voor minimaal de helft voor verantwoordelijk zijn en indirect voor 100%.

Het actief propageren van homoseksualiteit in plaats van het genezen van homoseksualiteit zorgt er ook voor dat meer mensen zich homoseksueel gaan gedragen.

Dat heeft gewoon invloed op de dalende geboortecijfers, aangezien homo's zich niet voortplanten.
pi_75800661
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen je nog bijzonder netjes en met argumenten te woord staat. Het is juist opvallend dat je niemand tot trollen verleidt.
Het is wel opvallend dat je niet ingaat op mijn post,.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:21:49 #238
137949 Disana
pi_75800665
Het genezen van homoseksualiteit... Had men dat niet eindelijk opgegeven omdat het onmogelijk bleek en omdat wetenschappelijk onderzoek steeds onomstotelijker aantoonde dat het niet te genezen is?
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:22:52 #239
137949 Disana
pi_75800689
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat je niet ingaat op mijn post,.
Welke post? Ik sla je niet opzettelijk over hoor maar je klaagde juist zelf dat je het amper kon bijhouden en dat je de reacties eigenlijk maar mal vond.
pi_75800696
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef Iblis het volgende:

[..]

Alhoewel ik hier nog het nodige op kan afdingen, is dit in zekere zin alleen ook goed. Het huidige influenzavirus komt b.v. deels van een variant die bij varkens voorkomt, maar ook eentje die bij vogels voorkomt. Influenza houdt zich niet bij één soort.

Europa, Azië en grote delen van Afrika hebben continu aan veel ziekten blootgesteld gestaan, ook vanwege domesticatie van dieren (maar b.v. de pest kwam hier sowieso niet van).

Dat is een belangrijke reden geweest dat het grootste deel van de oorspronkelijke bewoners in Noord-Amerika al dood was voordat de Europese verkenners er überhaupt waren.

Het ‘voordeel’ is dus dat je minder gevoelig bent voor ziekten.
Ik denk dat je het probleem van ziekten niet moet onderschatten. Er duiken telkens weer ernstige varianten op en die kunnen zich natuurlijk ook muteren.
pi_75800711
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Welke post? Ik sla je niet opzettelijk over hoor maar je klaagde juist zelf dat je het amper kon bijhouden en dat je de reacties eigenlijk maar mal vond.
De post waar je net op reageerde.
pi_75800729
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:21 schreef Disana het volgende:
Het genezen van homoseksualiteit... Had men dat niet eindelijk opgegeven omdat het onmogelijk bleek en omdat wetenschappelijk onderzoek steeds onomstotelijker aantoonde dat het niet te genezen is?
Men heeft het nooit geprobeerd en uit het oogpunt van politiek correctheid dient men nu moties in om dit probleem in de doofpoot te stoppen.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:24:29 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75800736
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:24:35 #244
137949 Disana
pi_75800739
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

De post waar je net op reageerde.
Oh maar dat was geen reactie op een post van mij. En over die wijze boeken had ik al het nodige gezegd.
pi_75800751
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.

²
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:25:48 #246
137949 Disana
pi_75800763
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Men heeft het nooit geprobeerd en uit het oogpunt van politiek correctheid dient men nu moties in om dit probleem in de doofpoot te stoppen.
Ik denk toch dat je je dan eens in de geschiedenis van de psychiatrie moet verdiepen. Zoek eens op hoe kort het nog maar geleden is dat het officieel uit de schaal van psychiatrische stoornissen werd geschrapt.
pi_75800769
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh maar dat was geen reactie op een post van mij. En over die wijze boeken had ik al het nodige gezegd.
Enige doel van je is om de discussie om zeep te helpen natuurlijk.
pi_75800780
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je je dan eens in de geschiedenis van de psychiatrie moet verdiepen. Zoek eens op hoe kort het nog maar geleden is dat het officieel uit de schaal van psychiatrische stoornissen werd geschrapt.
Uit het oogpunt van politiek correctheid. Het stellen dat homoseksualiteit een ziekte is, is niet politiek correct.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:27:18 #249
137949 Disana
pi_75800796
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Enige doel van je is om de discussie om zeep te helpen natuurlijk.
Hoe kom je daar nu weer bij. Ik reageer meer op jou dan jij op mij, zou ik dat doen als het me niet interesseerde.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 12:27:54 #250
137949 Disana
pi_75800807
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit het oogpunt van politiek correctheid. Het stellen dat homoseksualiteit een ziekte is, is niet politiek correct.
Dat is jouw mening. Je stelling dat men nooit geprobeerd heeft het te genezen heb ik onderuit gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')