Aangezien essay onzijdig is, en scriptie vrouwelijk, moet ‘Hij’ wel naar iets anders verwijzen. Wat doe jij precies met vochtig gelaat waarbij ook nog bedreigingen een rol spelen? Het klinkt kinky.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo's beginnen bijna net zo'n cultstatus te bereiken als de Joden. Je mag er blijkbaar niets over zeggen. Een aantal jaren geleden heb ik als scriptie een wetenschappelijk essay hierover geproduceerd. Hij is in het algemeen goed ontvangen, maar als kopstuk krijg ik ook regelmatig bedreigingen en doodsverwensingen naar mijn (ietwat vochtige) gelaat gegooid. Helaas.
Dan heb ik wat gemist, want met die drie onelinertjes van je heb je niets tegengeworpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Je stelling dat men nooit geprobeerd heeft het te genezen heb ik onderuit gehaald.
Homoseksualiteit is heel lang behandeld want als psychiatrische stoornis gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist, want met die drie onelinertjes van je heb je niets tegengeworpen.
Omdat je offtopic reageert op die post i.p.v. er gewoon op in te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij. Ik reageer meer op jou dan jij op mij, zou ik dat doen als het me niet interesseerde.
Ik word in het buitenland steevast nageroepen met Cruyff, Tiesto, Smoke weed!? als ik zeg uit NL te komen, maar nooit op t feit dat we hier een homohuwelijk hebben...waar ga jij heen dat je word aangevallen op al die zogenaamde perversiteiten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Het aanzien van het Koninkrijk der Nederlanden en haar onderdanen. Je kunt als Nederlander haast niet meer je neus over de grens steken of je wordt aangesproken op allerlei Nederlandse viespeukerij en allerlei achterlijke zaken die gaande zijn in Nederland. Ik ben dat kotsbeu.
Er zal altijd een deel van de bevolking homosexueel zijn, dit is al jaren stabiel op 5-10% van de bevolking, de afname van het geboortecijfer komt eerder door het gebruik van anti-conceptie en abortus dan door homo's, en daarnaast is het met 7.000.000.000 mensen al druk genoeg op de aarde of bezig je zelf het gaat heen en vermenigvuldig u nog dagelijks? kleine vraag, hoeveel kinderen heb je inmiddels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen.
Voor het eerst in mijn carriere op Fok! ga ik even een Ban melding doen want de discriminerende opmerkingen die je hier uitkraamt slaan kant noch wal, zonder onderbouwing stellen dat homo's aangenocide doen, ik vraag me af, ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
Wat is de kerk nog waard als er homosexuele pastoors zijn, wat is de bijbel nog waard als je beseft dat je een verouderd geschrift gebruikt als handleiding, wat is met jou de discussie aangaan als je weet dat je toch met absurditeiten schermt om je gelijk te krijgen, net zo goed niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
De term huwelijk is in Nederland niet serieus te nemen. Als twee mannen ook gebruik kunnen maken van dat huwelijk, dan hoeft het voor velen niet meer, aangezien die term compleet verkracht is en niets meer voorsteld. Wat is het huwelijk nog waard als ook twee mannen kunnen trouwen of een man en een koe? Helemaal niets.
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is heel lang behandeld want als psychiatrische stoornis gezien.
Je bagatelliseert een feitelijke tegenwerping door het over een 'paar weken' te hebben. Misschien moet je in eeuwen denken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.
Het schijnt dat de ziekte in Bijbelse tijden ook al voorkwam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rome is niet in een dag gebouwd en niet voor elke ziekte is binnen een paar weken een oplossing. Op die manier kunnen we ook wel stoppen met onderzoeken naar bepaalde vormen van kanker.
quote:2 Samuel 1:26: 26 I am distressed for thee, my brother Jonathan: very pleasant hast thou been unto me: thy love to me was wonderful, passing the love of women.
De bijbeltekst is ontleend aan de King James Version, 1611, © Crown copyright (UK)
I. Ik reis behoorlijk wat en vaak gaat het over achterlijke dingen in Nederland en dan wordt het homohuwelijk als een van de meest perverse zaken ervaren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
I.
Ik word in het buitenland steevast nageroepen met Cruyff, Tiesto, Smoke weed!? als ik zeg uit NL te komen, maar nooit op t feit dat we hier een homohuwelijk hebben...waar ga jij heen dat je word aangevallen op al die zogenaamde perversiteiten?
[..]
Er zal altijd een deel van de bevolking homosexueel zijn, dit is al jaren stabiel op 5-10% van de bevolking, de afname van het geboortecijfer komt eerder door het gebruik van anti-conceptie en abortus dan door homo's, en daarnaast is het met 7.000.000.000 mensen al druk genoeg op de aarde of bezig je zelf het gaat heen en vermenigvuldig u nog dagelijks? kleine vraag, hoeveel kinderen heb je inmiddels?
[..]
Voor het eerst in mijn carriere op Fok! ga ik even een Ban melding doen want de discriminerende opmerkingen die je hier uitkraamt slaan kant noch wal, zonder onderbouwing stellen dat homo's aangenocide doen, ik vraag me af, ben je wel goed bij je hoofd?
[..]
Wat is de kerk nog waard als er homosexuele pastoors zijn, wat is de bijbel nog waard als je beseft dat je een verouderd geschrift gebruikt als handleiding, wat is met jou de discussie aangaan als je weet dat je toch met absurditeiten schermt om je gelijk te krijgen, net zo goed niets.
Er zijn genoeg patienten die vinden dat ze niet ziek zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom is iets een ziekte, als de patiënt vindt dat hij niet ziek is en geen mens heeft er last van?
Dat is een (bewuste) taalkundige fout, een zgn. scherptecheck. Wat bedreigingen betreft, dit gun je niemand, en het is zeker niet kinky of romig. Hoe vaak ik het ook oneens ben met een wederzijdse partij: ik zal nooit vervallen in bedreigingen en paradoxaal gedrag. Neen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Aangezien essay onzijdig is, en scriptie vrouwelijk, moet ‘Hij’ wel naar iets anders verwijzen. Wat doe jij precies met vochtig gelaat waarbij ook nog bedreigingen een rol spelen? Het klinkt kinky.
Dag IHVK, bij deze:quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:28 schreef IHVK het volgende:
Hey Bansheeboy, waar is je essay nou?
Lees je de hele zin?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg patienten die vinden dat ze niet ziek zijn.
Droevig dat er mensen zijn die werkelijk denken zoals jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Ik denk dat men al een jaar of 30 er niet serieus meer mee bezig is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bagatelliseert een feitelijke tegenwerping door het over een 'paar weken' te hebben. Misschien moet je in eeuwen denken.
Gedurende WOII werden mensen met een bepaalde mening ook verklikt aan bepaalde partijen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef IHVK het volgende:
De WOII wordt er ook weer met de haren bij getrokken.
96%, een ruwe schatting, zou indien mogelijk zo "bekeren" tot het heterodom. Zelfs homo's vinden zichzelf ziek en een afwijking op de regel. Hoe moet een buitenstaander als ik er dan in staan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Droevig dat er mensen zijn die werkelijk denken zoals jou.
Omdat men tot de conclusie is gekomen dat het geen ziekte maar een natuurlijk voorkomend verschijnsel is en derhalve niet te 'genezen'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat men al een jaar of 30 er niet serieus meer mee bezig is.
Dit is ook zo'n beetje hoe ik over jou denk trouwens hoor. Je weet niet beter. Ik woon zelf in het voorheen streng katholieke Limburg, en daar zijn ze iets verder met het loslaten van deze onzin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's hebben geen doel. Ze weten niet beter en zijn een instrument om de mens te waarschuwen voor het kwade. Grieppatienten hebben ook niet het doel om mensen te besmetten met hun griepvirussen. Het gebeurt echter wel als je niet oppast. Zo gaat het ook met GRID, want men later politiek correct AIDS heeft genoemd.
Als de mens af blijft wijken van het rechte pad, dan zal het uiteindelijk zorgen voor de vernieting van (een groot deel van) de mensheid. Dat dient men zich ter dege bewust te zijn.
Ik neem het homoseksuelen ook niet kwalijk. Ze hebben te lijden onder een vreselijke ziekte en "verlichte" overheden weigeren om diagnose te stellen en om genezing te organiseren. Het resultaat daarvan is dat de ziekte zich verder verspreid en dat allerlei andere ziektes meeliften op dit "succes".
Ik vind het wat kort voor een scriptie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag IHVK, bij deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |