Goedzo, mag wel een keer gezegd worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Nikmans het volgende:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje niet
Een beetje late reactie aangezien ik nu pas deze berichten zie, maar de PM bevatte geen enkele spoiler of wat dan ook. Dat, dat fabeltje ook weer even uit de lucht is.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stuur hem anders even door naar Bio of vermeldt het tijdstip. Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?quote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
ik keur de reactie van japsnars nbiet goed , maar als iedereen iets tegen jou heeft , zal het ook wel een beetje aan je zelf liggen niet?quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?
Niet iedereen heeft iets tegen mij, kom eens buiten klb, dan zou je dat weten. En het doet niet eens ter zake.quote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik keur de reactie van japsnars nbiet goed , maar als iedereen iets tegen jou heeft , zal het ook wel een beetje aan je zelf liggen niet?
Zit je nu te dreigen ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch blijven er grenzen, zelfs in de afvalbak van FOK!, of maken we er echt een 4chan van, dan wil ik het graag weten, want dan ben ik nog niet eens begonnen.
Mwah de grenzen zijn inderdaad wat vaag hier, maar over het algemeen moeten dingen uit KLB en ONZ wel met een behoorlijke korrel zout worden genomen. Als je daar een concrete policy op baseert, dan kun je beiden beter sluiten. Maar dat idee is al zovaak aan de orde gekomen, dat ik dat niet zie gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch blijven er grenzen, zelfs in de afvalbak van FOK!, of maken we er echt een 4chan van, dan wil ik het graag weten, want dan ben ik nog niet eens begonnen.
Ik post waar en wanneer ik wil.quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zit je nu te dreigen ofzo
Als je het niet leuk vindt, Lamon, kun je altijd gewoon ergens anders gaan posten.
Ik zeg ook niet dat je niet mag posten, maar blijkbaar vind je het hier helemaal niet leuk dus ik vraag me af wat je eraan overhoudt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik post waar en wanneer ik wil.
Maar bedankt voor de tip.
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mwah de grenzen zijn inderdaad wat vaag hier, maar over het algemeen moeten dingen uit KLB en ONZ wel met een behoorlijke korrel zout worden genomen. Als je daar een concrete policy op baseert, dan kun je beiden beter sluiten. Maar dat idee is al zovaak aan de orde gekomen, dat ik dat niet zie gebeuren.
Het moet natuurlijk wel binnen de wettelijke kaders blijven.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?)
Zo'n post in de KLB SC is op het randje, als het een hetse wordt zal ik het wegeditten, maar zoals je zelf al aangeeft zijn de grenzen in KLB wat vaag.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?
Het hoeft niet eens weggedit te worden, een officieele waarschuwing (niet eens een ban ofzo dus) richting Japsnars dat hij dit soort zaken voortaan beter kan laten, zou ik al voldoende vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 14:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo'n post in de KLB SC is op het randje, als het een hetse wordt zal ik het wegeditten, maar zoals je zelf al aangeeft zijn de grenzen in KLB wat vaag.
Ik weet over welke post het gaat.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?)
Dus "Ik wil je doodmaken" is ok, en "Ik ga je doodmaken" niet?quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet over welke post het gaat.
Er stond de 'neiging om' dat kan dus nooit onder een bedreiging vallen.
Ga maar eens aangifte doen. Officieel nemen ze inderdaad pas een bedreiging op als letterlijk gezegd is dat iemand iets gaat doen, zo goed als nooit dus.quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus "Ik wil je doodmaken" is ok, en "Ik ga je doodmaken" niet?
"serieus de neiging om"...en het is niet eens dat ik ook maar een seconde bang ben voor dergelijke loze uitingen, maar het gaat weer een grensje verder.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet over welke post het gaat.
Er stond de 'neiging om' dat kan dus nooit onder een bedreiging vallen.
Het gaat hier om KLB.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga maar eens aangifte doen. Officieel nemen ze inderdaad pas een bedreiging op als letterlijk gezegd is dat iemand iets gaat doen, zo goed als nooit dus.
En 'ik ben geneigd om' of 'ik wil' is sowieso iets heel anders.
Beide is niet gewenst en wordt genote en aangepakt. Anders krijg je van die verkapte doodverwensingen en daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat hier om KLB.
Wil je dat er zo'n sfeer ontstaat dat je wel kunt zeggen "ik wil je doodmaken" maar dat iemand een ban krijgt als iemand zegt "ik ga je dood maken"? Ik hoef geen antwoord, boeit me niet.
Ik vond de post richting lamon. over de schreef gaan. Ik snap niet dat hij er over valt, volgens mij weet hij beter.
Er is zeker een grens, en dat is het dreigen. Dit viel daar gewoonweg niet onder.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"serieus de neiging om"...en het is niet eens dat ik ook maar een seconde bang ben voor dergelijke loze uitingen, maar het gaat weer een grensje verder.
En als dit geaccepteerd wordt, ken ik er ook nog wel een paar.
Ik ben op FOK! al door een aantal losers bedreigt om me met een stuk hout in elkaar te slaan, ik heb tig posts waarin ik tot op het bot afgezeken wordt, terwijl ik niet eens aanwezig ben getolereerd, ik ben fatsoenlijk genoeg geweest om PM-metjes die iemand op FOK! helemaal stuk zouden kunnen maken als user netjes prive gehouden, maar ik blijf niet aan de gang natuurlijk.
Zoals ik al zei, ergens is er een grens waar mensen niet overheen horen te gaan, en als die grens overscheden wordt, dan ben ik meer dan bereidwillig om daaraan mee te doen.
Dan moet er duidelijker gecommuniceerd worden naar de users toe, dit was geen dreigement. En zoals al eerder aangegeven dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de post: die kan imo een heel stuk meer gematigd zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat hier om KLB.
Wil je dat er zo'n sfeer ontstaat dat je wel kunt zeggen "ik wil je doodmaken" maar dat iemand een ban krijgt als iemand zegt "ik ga je dood maken"? Ik hoef geen antwoord, boeit me niet.
Ik vond de post richting lamon. over de schreef gaan. Ik snap niet dat hij er over valt, volgens mij weet hij beter.
Ik weet dat hij het nooit waar gaat maken ja. Maar dat is omdat ik de users in klb wel een beetje doorheb. Maar als het naar mij toe kan, kan het ook naar mensen toe die wat zwakker in hun schoenen staan. Ik vind het onverantwoord (ja, zelfs al is het "maar" internet) dus ik zeg er wat van, om even te zien of hier een grens ligt. Simpel en duidelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan moet er duidelijker gecommuniceerd worden naar de users toe, dit was geen dreigement. En zoals al eerder aangegeven dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de post: die kan imo een heel stuk meer gematigd zijn.
Maar er wordt nu wel belachelijk veel aandacht aan geschonken, Lamon. weet inderdaad wel beter.
Dus je komt nu op voor anderen? Ik denk eerder dat je je stoorde aan de grote mond van Japsnars en daarom wilde dat hij daarop aangesproken werd, en daar zag je nu een reden voor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij het nooit waar gaat maken ja. Maar dat is omdat ik de users in klb wel een beetje doorheb. Maar als het naar mij toe kan, kan het ook naar mensen toe die wat zwakker in hun schoenen staan. Ik vind het onverantwoord (ja, zelfs al is het "maar" internet) dus ik zeg er wat van, om even te zien of hier een grens ligt. Simpel en duidelijk.
Je insinueert teveel over anderen op basis van je eigen karakter.quote:Op maandag 7 december 2009 15:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus je komt nu op voor anderen? Ik denk eerder dat je je stoorde aan de grote mond van Japsnars en daarom wilde dat hij daarop aangesproken werd, en daar zag je nu een reden voor.
PM.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je insinueert teveel over anderen op basis van je eigen karakter.
Hij is er tegen, vanuit zijn overtuiging.quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef postmortum het volgende:
waarom bemoeit zovrty zich daadwerkelijk met iedere moderatie?
Ik had ook niks tegen je, totdat je constant begon te zeggen dat je wegging en toch weer terugkwam om vervolgens op users te gaan zitten zeiken. Dit weekend zat je ook weer constant te jammeren in de KLB SC.quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft iets tegen mij, kom eens buiten klb, dan zou je dat weten. En het doet niet eens ter zake.
Feit is gewoon dat ruzieen en trollen en schelden blijkbaar geaccepteerd is in dit subforum, daar heb ik me netjes bij neergelegd, en doe af en toe vrolijk mee met die leuke insteek () , maar bedreigingen zijn even een stapje te ver. Schelden met kanker en dat soort zaken, laat maar inmiddels, het is het gebrek aan levenswaarde of jeugdige treurigheid, maar dit pik ik niet.
Ik wil het anders ook wel met hem persoonlijk bespreken, als het niet op het forum als ontolereerbaar gezien wordt hoor.
Ieder mens met een beetje verstand begrijpt wel dat het niet een serieuze bedreiging is. Tevens val ik je aan op je gedrag, niet op je persoon, ik zie dan ook niet zo snel in waarom dit kwetsend zal zijn naar mensen die zwakker in hun schoenen staan.quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat hij het nooit waar gaat maken ja. Maar dat is omdat ik de users in klb wel een beetje doorheb. Maar als het naar mij toe kan, kan het ook naar mensen toe die wat zwakker in hun schoenen staan. Ik vind het onverantwoord (ja, zelfs al is het "maar" internet) dus ik zeg er wat van, om even te zien of hier een grens ligt. Simpel en duidelijk.
Dus je dacht pay it forward, dan gooi ik het wel even over hem heen ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg zelf op persoonlijk vlak genoeg stront over mij heen en dat is allemaal toch echt iets anders dan dit.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hoor, enkel de domme materialisten, die een anonieme grote bek hebben.
Of dreigen andermans huis in de fik te steken, ik noem maar wat he?
Oh ja, tis niet dat hij een vrijbrief heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
Dan zou ik de heren modjes er ook graag op willen attenderen dat Lamon nu zelf weer reacties begint uit te lokken:
[..]
Absoluut niet, maar zoek jij maar eens op waar ik dreig andere mensen hun huis in de fik te steken.quote:Op maandag 7 december 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh ja, tis niet dat hij een vrijbrief heeft.
Ja, maar als dat er niet staat, dan moet jij weer even melden hoe achterlijk de rest wel niet is. Maar hey, ik kan net zo goed tegen een deurkruk praten, want het ligt nooit aan jou. Het is alsof je een kat leert autorijden.quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar zoek jij maar eens op waar ik dreig andere mensen hun huis in de fik te steken.
Dat is jouw oplossing om de zaak te sussen omdat Japsnars toevallig een abbo heeft. Het kan niet, mag niet, het was wel degelijk een serieuze bedreiging, en alle argumenten die je gaat noemen zijn enkel om dat te verbloemen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar als dat er niet staat, dan moet jij weer even melden hoe achterlijk de rest wel niet is. Maar hey, ik kan net zo goed tegen een deurkruk praten, want het ligt nooit aan jou. Het is alsof je een kat leert autorijden.
Anyway, ook jij dient je aan te passen aan wat wij wel en niet willen. Je manier van posten is trollerig en mensen kunnen niets anders dan reageren, precies waar jij op uit bent. En niet gaan roepen dat het niet zo is, want je weer precies wat je doet en stuurt daar ook op aan.
Nee het was geen serieuze bedreiging, laat staan een bedreiging at all. Tevens heb je zelf eerder ook al toegegeven dat je begreep dat het niet serieus was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing om de zaak te sussen omdat Japsnars toevallig een abbo heeft. Het kan niet, mag niet, het was wel degelijk een serieuze bedreiging, en alle argumenten die je gaat noemen zijn enkel om dat te verbloemen.
Klaar, over , uit, zo liggen de zaken en niet anders, en ik ben daar niet van gediend.
Zoals ik al eerder zei, dat eeuwige getrol, users op uiterlijk afkraken, alles kanker noemen, ik heb het inmiddels geaccepteerd, maar dit niet, en ik heb gewoon gelijk.
Wederom niet op mij van toepassing, ik wilde vroeger het woord randdebiel nog wel eens noemen, maar zelfs daar ben ik mee gekapt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee het was geen serieuze bedreiging, laat staan een bedreiging at all. Tevens heb je zelf eerder ook al toegegeven dat je begreep dat het niet serieus was.
Ook is het gewoon klinkklare onzin dat ik zou worden voorgetrokken omdat ik een abbo hebDaarnaast kraak ik users niet op hun uiterlijk af, dat gebeurt eerder andersom, ook troll ik bijna nooit in tegenstelling tot jij zelf. Kanker, ja dat woord gebruik ik wel vaak maar dat is niet verboden.
Ik snap nog steeds niet dat mensen om dingen als kanker meteen geen zeuren maar wel mensen klootzak, teringlijer, tiefuslijer of iets dergelijks blijven noemen.
O ja, ik ben natuurlijk weer een snotneus en ik heb zeker net zoals de andere SC'ers totaal geen toekomst en stel niks voor. Dat heb ik dan weer niet te pikken van een mid-dertiger die zelfs ontslagen is als videotheekmanager en zichzelf te goed voor deze wereld voelt alleen maar omdat hij een paar goede doelen steunt. Hou toch op man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wederom niet op mij van toepassing, ik wilde vroeger het woord randdebiel nog wel eens noemen, maar zelfs daar ben ik mee gekapt.
En je kunt lullen als Brugman, je zette er zelf "serieus" bij, en dat heb ik niet te nemen van een snotneus. Ook niet op FOK!, waar alles zogenaamd sarcastisch is, volgens mensen die niet eens weten wat sarcasme is.
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O ja, ik ben natuurlijk weer een snotneus en ik heb zeker net zoals de andere SC'ers totaal geen toekomst en stel niks voor. Dat heb ik dan weer niet te pikken van een mid-dertiger die zelfs ontslagen is als videotheekmanager en zichzelf te goed voor deze wereld voelt alleen maar omdat hij een paar goede doelen steunt. Hou toch op man.
Waarom post je trouwens ineens in mijn Fobo, je denkt, hier kunnen de mods mij toch niks maken?
Tevens is "Ik krijg serieus de neiging" een zin/uitdrukking die door zoveel mensen wordt gebruikt als ze het even helemaal hebben gehad met iemand.
Ja tuurlijk, we zitten hier op fok en iedereen snapt wel dat het niet serieus is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Mag ik dan ook zeggen; "Ik sta serieus te denken om 2 mensen in te huren, 1 om je IP adres te pakken en 1 om je een bezoekje te brengen."
Mag dat echt ja, want ik zeg het liever niet, maar als het ECHT mag...
Je gaf zelf aan dat je het niet serieus nam, waarom doe je dan nu ineens alsof je het wel serieus neemt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Mag ik dan ook zeggen; "Ik sta serieus te denken om 2 mensen in te huren, 1 om je IP adres te pakken en 1 om je een bezoekje te brengen."
Mag dat echt ja, want ik zeg het liever niet, maar als het ECHT mag...
Inderdaad, dus jij hoeft ook niet achter je schouder te kijken vanaf nu, want het is maar FOK!.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, we zitten hier op fok en iedereen snapt wel dat het niet serieus is.
quote:
Ik wilde nog ff 'herkenbaar' plaatsen, maar het topic was al dicht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:21 schreef Ensaf het volgende:
Goede posts die nooit gelezen zullen worden
Ik vind het slotje terecht, maar wilde het toch even gezegd hebben.
Gekkie, ik stel jullie niet teleur hoor. Ik ga gewoon in de bios verder op mn iPhone.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker naar de bios, zijn wij voorlopig in ieder geval even van je af.
En het is rommel omdat...? Jij dat vindt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Goh, jij hier. Het is rommel en dat hoef ik niet.
Zie reacties.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
En het is rommel omdat...? Jij dat vindt?
Dat dacht ik al. Je denkt dan niet van kom, ik verwijder die paar onzinposts en laat de rest van het topic, waarin ik toch een zeer terechte klacht heb, gewoon staan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je denkt dan niet van kom, ik verwijder die paar onzinposts en laat de rest van het topic, waarin ik toch een zeer terechte klacht heb, gewoon staan?
Dan is het dus persoonlijk en zeer subjectief. Ik had al god weet hoe lang geen audiofielentopic meer gemaakt en het eerste het beste dat ik maak en waarin ik zelfs het audiofielenschap afzweer wordt gesloten zonder enige argumentatie.quote:
Wat voor plek?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Biogarde het volgende:
Mjah, FOK! is niet je dagboek en de rek is er wel uit. Misschien na je date weer open, maar dan zoeken we een andere plek.
Weg. Er zijn er wel meer van je weg. Conclusie, je post trollerig en vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar is mijn reactie gebleven in het gays die hun oksels scheren topic?
Dat is jouw mening, ik zeg gewoon de waarheid op een misschien ietwat confronterende manier, echter zou dat geen recht mogen geven om censuur te plegen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weg. Er zijn er wel meer van je weg. Conclusie, je post trollerig en vervelend.
Joduuuhhquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zeg gewoon de waarheid op een misschien ietwat confronterende manier, echter zou dat geen recht mogen geven om censuur te plegen!
Wat wil je nou horen dan? Dat ik het eerder had moeten sluiten? Zie het topic voor het eerst, 1 minuut voor het slotje.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joduuuhh, JODU
nee, 3 sterren
JODUUHH
voegt lekker veel toe idd. Dag.
"Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, dus ik heb hem weer open gegooid."quote:
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
"Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, dus ik heb hem weer open gegooid."
En dan zou ik zeggen:
"Ach geeft niet makker, het kan ook niet altijd makkelijk zijn om mod te wezen."
Ja, en is de laatste keer dat ik je dat soort posts zie plaatsen.quote:
Ach geeft niet makker, het kan ook niet altijd makkelijk zijn om mod te wezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.
Dat staat ook in het slotje, maar ik was misschien niet duidelijk genoeg.
Sinds wanneer mag dit?quote:
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.quote:
wodt jij niet moe van jezelfquote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.
Leg je niet zo makkelijk neer bij een verkeerde beslissing van een mod.
En dat geldt voor meer mensen hier.
Laat je ook niet imponeren door hun afhoudende en botte gedrag, dat is maar een fase waar ze doorheen moeten.
Waarom, is een klacht toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:49 schreef Hetiszover het volgende:
Kan dit topic ook dicht?
Mensen die hun was uit het raam hangen
Het is een beetje verbaggerd.quote:
Ik vond het weer een leuk topic.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla ik zie nog steeds kk topics en de mijne word geslote gewoon omdat ik het ben ma maak nie uit ik heb em al getypt dussss
Mooi, fijn, doeiquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla ik zie nog steeds kk topics en de mijne word geslote gewoon omdat ik het ben ma maak nie uit ik heb em al getypt dussss
bijf ik ook doen mattie ma volgens de modjes zijn er aleen haters wat natuurlijk kk bullshit isquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vond het weer een leuk topic.
Laat de haters maar haten en blijf posten voor de lovers (no homo natuurlijk.)
echtquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
De mods zijn al zo lang geleden de feeling met de users verloren, best sneu.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bijf ik ook doen mattie ma volgens de modjes zijn er aleen haters wat natuurlijk kk bullshit is
Zijn topic is tenminste wel leuk, dat kan je van al die baggertopics die openblijven niet zeggen.quote:
Blijf je trollen of wat?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef zovty het volgende:
[..]
De mods zijn al zo lang geleden de feeling met de users verloren, best sneu.
Lolwut? Ik was inmiddels doorgegaan met mijn leven hoor, maar bedankt voor je inzet! ;Dquote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.
Leg je niet zo makkelijk neer bij een verkeerde beslissing van een mod.
En dat geldt voor meer mensen hier.
Laat je ook niet imponeren door hun afhoudende en botte gedrag, dat is maar een fase waar ze doorheen moeten.
leukquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn topic is tenminste wel leuk, dat kan je van al die baggertopics die openblijven niet zeggen.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
leuk. Van een tekst met 1000 woorden van die user zijn er maar 3 a 4 te begrijpen/ te lezen.
omdat ik niet de enigste benquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou.
Dat geeft niet, maar waar haal jij het idee vandaan dat als jij iets niet snapt je de andere KLB-ers hun pleziertje mag ontzeggen?
quote:
Het is rommel.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef Cacciatore het volgende:
wat gebeurd er in die frikandel topic met me posts???? ik heb voglens mij daar al paar keer gepost ma komt nie aan ofzo ????
99% niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Cacciatore het volgende:
ma serieus mattie veel mensen vinden et ook leuk om te leze zie me fobo is dan die staat vol met mensen die het graag lezen...
[..]
thnxquote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef wise het volgende:
chick ziet me fok checke en gat haten :p
tnx, opgelostquote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Japsnars het volgende:
Mods. mag ik jullie even wijzen op een topic dat veel erger is dan het gemiddelde Cacci topic maar wel gewoon open blijft:
Chimeid maakt een spellingsfout.
Maar jij houdt toch nog wel van mij hé?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
om nu gelijk een ban voor je aan te vragen is ook wat rigoreus, laat het fok bestuur maar even achterwege
houden zo!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
stop eens met dat kankerwoord 'hater'!lol. pardon??? ik post nauwelijks in klb... met je hoofd.
ik heb gewoon een bloedteringhekel aan het woord 'hater'. als jij dat niet hebt, dan ben je een...
Que???quote:
als de search er was had je die kunnen gebruiken, lady gaga heeft een hoge score, weet ik zeker!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutredenatie weer bij dat slotje van swarmahoer zeg.
'Bedankt voor je mening'
Dat is toch de bedoeling? Je mening geven in KLB?
Klagen over zaken, mensen, goederen etc.
AZ ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als de search er was had je die kunnen gebruiken, lady gaga heeft een hoge score, weet ik zeker!
Lady GaGa heeft geen normaal denkende fans.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Adelante het volgende:
Iedereen dfoodwensen is niet zo tof in topics!
Ja hallo swarma?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ ook.
En ik mag niet kicken want dan krijg ik weer notes
Lekker duidelijk allemaal. Pure willekeur.
Die hawai-shirts van het gamma-personeel is niet gesloten hoor... Of bedoelde je die niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:30 schreef de_boswachter het volgende:
Terwijl gisterenmiddag nog een kick van me gesloten werd, want dat mag niet.
tr ze maar, ik behandel wat ik tegenkomquote:Op donderdag 10 december 2009 07:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hallo swarma?
Als je een slotje zet, kun je dan ook normaal feedback geven? Oh wacht: Je slotje was ook niet normaal.
Man wat is eigenlijk je intrepetatie van topics in KLB?
Ik klaag om een 'zangeres' , en dan moet ik volgens jou een topic gaan kicken?
Terwijl gisterenmiddag nog een kick van me gesloten werd, want dat mag niet.
Gooi dan ook gelijk even 40 andere topics op slot die gaan over voetbalclubs, personen en dagboekklachten.
Die zijn er de afgelopen jaren ook al geweest. Vast en zeker nog een open topic van te vinden.....
wat moet je doen op je stage?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Cacciatore het volgende:
ik zit op stage hoe moet me pa me helpen mattie kan tog nie :p
gelukkig maar dat je geen brieven hoeft te schrijven of een rapport hoeft op te stellenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef Cacciatore het volgende:
ja fotos bewerken enzo ma k heb dus ook innenet en kan topics maken hoezow?? :p
oooochochoch kom jij ook haten shiiit jonge zijn julie amaal leraressen nederlands ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je geen brieven hoeft te schrijven of een rapport hoeft op te stellen
Maar ik begrijp dus weer uit je serieuze commentaar dat je het topic op slot gooit omdat er spelfouten in zitten?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig maar dat je geen brieven hoeft te schrijven of een rapport hoeft op te stellen
t gaat meer om de algehele leesbaarheid van topics, 100% foutloos hoeft natuurlijk niet, dat kan niemand namelijk maar als 80% van je topic bestaat uit woorden die niet in de van dale terug te vinden zijn moet je misschien maar eens schrijfhulp gaan zoekenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus weer uit je serieuze commentaar dat je het topic op slot gooit omdat er spelfouten in zitten?
Waar ligt de grens, precies? 1 fout per woord, of 1 fout per 10 woorden. Hoe tellen grammatica fouten, hoe tellen interpunctie fouten, hoe tellen stijlfouten?
80% dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat meer om de algehele leesbaarheid van topics, 100% foutloos hoeft natuurlijk niet, dat kan niemand namelijk maar als 80% van je topic bestaat uit woorden die niet in de van dale terug te vinden zijn moet je misschien maar eens schrijfhulp gaan zoeken
Ik heb geen msn.quote:zovty, miss kan jij caciarotte toevoegen op msn, dan kunnen jullie samen even brainstormen over hoe je een goed topic in elkaar zet
jij weet precies hoe fok eruit moet zien, en hij heeft fantastische ideen voor topics, ik denk dat jullie een goed team vormenen kijk uit naar het resultaat
quote:
Betere vraag, waarom heb jij zo'n hekel aan hem?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
waarom verdedig jij cac zo, zovty?
Ik vind z'n topics leuk en vooral de slotreden je reinste bullshit.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
waarom verdedig jij cac zo, zovty?
Wat is er leuk aan een topic met tekst vol spellingsfouten, analfabetisch gedrag, kk dit en kk dat. verzonnen verhalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind z'n topics leuk en vooral de slotreden je reinste bullshit.
Het zijn geen spelfouten, hij schrijft een andere taal; straattaal. In zijn taal is alles keurig gespeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een topic met tekst vol spellingsfouten, analfabetisch gedrag, kk dit en kk dat. verzonnen verhalen?
tis meschien nie perfect nl ma lekker boeiend tis tog geen school dit???? gewoon beetje lol make tog daarom zitten we hier dusssss enne ze zijn nie verzonne ik schrijf gewoon op wat ik meemaak.........quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een topic met tekst vol spellingsfouten, analfabetisch gedrag, kk dit en kk dat. verzonnen verhalen?
Ik vind de slotreden meer dan logisch.
voor zover ik weet zijn topics in het engels, limburgs of fries ook niet toegestaan, omdat niet iedereen dit kan volgenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Het zijn geen spelfouten, hij schrijft een andere taal; straattaal. In zijn taal is alles keurig gespeld.
En de grap is, ik blijf gewoon een tweede taal te spreken! Ik kan zijn taal gewoon lezen. Niet omdat ik zo intelligent ben, maar omdat ik moeite doe om het te begrijpen.
Ik kom hier op een forum om te communiceren met andere mensen, noem het gek, maar ik vind het leuk.
Omdat ik dat doel wil bereiken doe ik daar m'n best voor. Ik probeer duidelijk te schrijven en ik probeer goed te lezen.
Ik ga er vanuit dat dat voor iedereen hier geldt, immers, als dat niet zo is, waarom kom je hier dan?
Ik moet nu rennen naar de trein!
Dan kan een bepaald persoon hier wel een voorbeeld aannemenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Het zijn geen spelfouten, hij schrijft een andere taal; straattaal. In zijn taal is alles keurig gespeld.
En de grap is, ik blijf gewoon een tweede taal te spreken! Ik kan zijn taal gewoon lezen. Niet omdat ik zo intelligent ben, maar omdat ik moeite doe om het te begrijpen.
Ik kom hier op een forum om te communiceren met andere mensen, noem het gek, maar ik vind het leuk.
Omdat ik dat doel wil bereiken doe ik daar m'n best voor. Ik probeer duidelijk te schrijven en ik probeer goed te lezen.
Ik ga er vanuit dat dat voor iedereen hier geldt, immers, als dat niet zo is, waarom kom je hier dan?
Ik moet nu rennen naar de trein!
quote:t gaat meer om de algehele leesbaarheid van topics, 100% foutloos hoeft natuurlijk niet, dat kan niemand namelijk maar als 80% van je topic bestaat uit woorden die niet in de van dale terug te vinden zijn moet je misschien maar eens schrijfhulp gaan zoeken
zovty, miss kan jij caciarotte toevoegen op msn, dan kunnen jullie samen even brainstormen over hoe je een goed topic in elkaar zet
jij weet precies hoe fok eruit moet zien, en hij heeft fantastische ideen voor topics, ik denk dat jullie een goed team vormen en kijk uit naar het resultaat
Het is niet makkelijk om zo te schrijven, het is wel consequent namelijk. Probeer het eens. Hij doet z'n best om een leuke OP te maken, en let misschien minder op de spelling. In mijn ogen zet je dan de prioriteiten goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef wise het volgende:
Dan kan een bepaald persoon hier wel een voorbeeld aannemen![]()
Hoe je het ook wil noemen, het is zijn eigen dingske, je herkent het uit duizenden. Het is een stijlelement.quote:straattaal?![]()
Het klinkt en leest meer als een jongen die zijn Nederlands niet gehaald heeft.
Nee.quote:en, trein gemist
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegdquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef vonmerkestyn het volgende:
Als beroepslurker reageer ik niet vaak, maar nu moet ik Swarmahoer toch even op haar plekje zetten.
Als een leraar Nederlands de onderstaande quote zou moeten beoordelen. Wat denk je dat je cijfer wordt Swarmahoer? ...
Juist die de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik wil je wel bijles geven hoor Swarmahoer.
Ik sta altijd klaar om de mindere bedeelde te helpen.
[..]
Qft?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegd
Boeit me geen ene kenser, er zijn genoeg kut topics die over blijven, net zoals zo'n gast die een lompe rekenvraag vraagt, die blijft bijv. wel open en VEULE anderen waar ook al meerdere topics voor aangemaakt zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
Ik vind de slotreden meer dan logisch.
ik weet het niet hoor. maar wanneer word je mod?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Het is toch heel simpel?
Mensen ergeren zich eraan (niet allemaal).
Zijn topics monden altijd (ALTIJD) uit in pagina's vol oneliners,en
en
en mensen die grappig proberen te doen door hetzelfde als hem te typen.
Vervolgens wordt hem keer op keer opnieuw verteld te stoppen, het een plaatsje te geven en op te rotten maar hij blijft telkens terugkomen, nadat hij in FB mensen voor nerds uitmaakt en zeurt over Nederlands les.
Ik weet het niet hoor. Ik zie een patroon
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan Cacciatore topics?Of omdat ik het onder woorden kan brengen in tegenstelling tot een groot aantal users?
zet eens een topic report, dan werk je mee aan n beter klb ipv alleen maar te zeikenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boeit me geen ene kenser, er zijn genoeg kut topics die over blijven, net zoals zo'n gast die een lompe rekenvraag vraagt, die blijft bijv. wel open en VEULE anderen waar ook al meerdere topics voor aangemaakt zijn.
oh ok.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
bovenstaande geldt ook voor zoalshetis, nikmans werkt teminste mee, waarvoor dank
Tering zegquote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg...
je bent een likkertje. een mannetje dat altijd voorin de tram, bus of metro praat met de chauffeur omdat hij denkt dat hij daarmee sociaal is.
Dit is de eerste bagger sinds een paar wekenquote:kijk hier begint het dus
het softe modbeleid van tegenwordig hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef deepart het volgende:
Zeg Adelante, dat jij niet van tosties houdt moet jij weten. Hoef je niet gelijk de rest van fok tosti-loos te stellen.
Wat bedoel je trouwens met
[..]
Dit is de eerste bagger sinds een paar weken
Oké oké, het was regelrechte bagger. Het spijt mij enorm, is het weer goed? Misschien kan ik wel een paar euro naar je over maken zodat je twijfelachtige topics van mij een kansje geeftquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
het softe modbeleid van tegenwordig hier
we gaan het beleid omgooien, 100% no tolerance!
ik ben de 'halve tamme' volgens pikmans. maar daarmee heb ik genoeg gezegd en rond dit geneuzel wel ff af.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Niet leesbare topics mogen wel, en een topic over Patricia Paaij niet.!!!
Is het een kloon van een 'blauwe' toevallig? Jullie nemen die halve tamme wel erg in bescherming.
Done.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef o.us het volgende:
Mijn ex zit in mijn projectgroepje.
Hai, de fobo wordt erbij gehaald. Kan die post misschien verwijderd worden?
Dank.
Over zijn gehele repetoire.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zit je nou te jammeren BoWa, over welk onleesbaar topic heb je het nu? Die van Cacciotore is toch gewoon dicht?
En iedereen (en ja, ik ook blijkbaar) blijft je maar aandacht geven he... Volgens mij kom jij tien keer per dag gillend klaar op je eigen gezever.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:53 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla jij bent gwoon een stalker en moet gwoon is een leven zoeken WHAHAHA
Dan ook niet zeiken (en dan doel ik niet specifiek op jou) dat KLB zo'n zooi is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen
Volgens mij zijn de haters en de zeikers dezelfde personen. Misschien moeten ze elkaar op MSN toevoegen lekker fulmineren dat KLB zo kut is tegenwoordig en vroegah alles beter was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ook niet zeiken (en dan doel ik niet specifiek op jou) dat KLB zo'n zooi is.
maar dat doe ik wel en dan irriteer ik me eraan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen
Er wordt dus des aanziens der persoons gemodereerd? Is dat wat je nu wil zeggen? Dat je met twee maten meet? En dat het van het grootse belang is dat je vriendjes bent met de KLB mods willen je topics daar een kans maken?quote:
ma iriteer je je er echt aan???? ik snap dat serieus nie.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat doe ik wel en dan irriteer ik me eraan.
Mits hij blijft typen zoals ie doetquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Er wordt dus des aanziens der persoons gemodereerd? Is dat wat je nu wil zeggen?
Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits hij blijft typen zoals ie doet
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet. Nou in ONZ is ie welkom, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.
Gisteren zag je ik je gewaardeerde collega nog zeggen dat zolang het leesbaar het hem een rotzorg zal wezen.
Die is was dan ook ONZ mod.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet.
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?
gewaagde uitspraak adelantequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ is het afvoerputje. Niet KLB.
jogyquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef jogy het volgende:
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerkenquote:
shit :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.
Het tegeltje hangt inmiddels boven mijn bedquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerken
Misschien leuk voor een ONZ topic om daar zelf de meest achterlijke gedicht/plaatjes dingen te maken.quote:
Zo iedereen blij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
maar genoeg users vinden het gewoon leuk toch ... alleen paar nerdjes hier die boos worden dankzij internet maar die neem ik toch niet serieus whahah :p
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, kap aub eens met dat gepeupel. We zien door de rommel de echte feedback niet meer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo. Ontopic posten of niet. Reageren op andere users hoeft ook niet hier. Stuur maar lekker een PM. Tis klaar nu!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin dan maar?
//Edit, neem meteen deze maar mee naar de graveyard:
Klote dag op school
Dit is gewoon een soort Cacciatore maar dan nog erger imo.
Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom word Deze klacht is echt fucked up eyyyy meteen gesloten.. ik word met die shit lastig gevallen.. waarvoor is KLB anders ?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.
Het was weer een da-ver-end succes.quote:
Een topic, waar al in geen uren meer in gereageerd is. Maar het staat jullie nogal in de weg blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef Nikmans het volgende:
Klote dag op schoolwat is dit nou weer
verwijderd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Agiath het volgende:
Deblielen die blijven fokken
Plaatje van die kinderverkrachter van dat zwembad ofzo in dit topic, anyway, ik hoef het niet te zien
Stop met jammeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin..
Nee, dat topic is pure onzin, dat ziet iedereen.quote:
quote:f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddelijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Ze is weer in Nederland aangekomen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.
Dat staat ook in het slotje, maar ik was misschien niet duidelijk genoeg.
D-Day!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze is weer in Nederland aangekomen!
Ik wil met een meisje onder de douche #2 (met PAINT!!!) kan dus weer open!
Nog een nachtje slapen en ik zie haar weer, de zenuwen komen nu wel!
neequote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Apebeer het volgende:
Mijn KLB petitie topic werd gesloten![]()
Waarom? En mag ik een nieuwe openen als ik het goed doe?
Waarom? Geef toe die regel is achterhaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
zo'n petitie is toch kansloos
Nee, dat is hij nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom? Geef toe die regel is achterhaald
Mag ik dan uitleg over de regel?quote:
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.quote:Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ik dan uitleg over de regel?
Waarom mogen er overal reeksen behalve in KLB?
Maar die van mij was dat welquote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.
Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wil graag bij deze winner taco aangeven![]()
Op een doordeweekse vrijdagavond naar AJAX hij verpest mijn topic terwijl ik al aangegeven heb dat ik er niet van gediend bent
nee.quote:
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoor
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaald
Als ik zo in iemand anders topic zou posten bedoel ik hequote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.
Ach laat ook maarquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar moet ik op reageren? het is toch duidelijk zo
Die dag komtquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach laat ook maarKomt er ook ooit 1 dag dat 1 van jullie me wel gaat helpen ergens mee
?
Deze post heb ik uitgeprint en boven mn bed gehangenquote:
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, het is an sich een klacht. De TS roept alleen wat reacties op met zijn postgeschiedenis en daar moet hij mee leren omgaan als ie een topic in KLB opent.
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker wegquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker weg
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?
Het is niet de eerste keer.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op lettenquote:
Topquote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
neequote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En misschien even op Otis letten die trolled, beledigt,
Wat doet dat ertoe?quote:waarschijnlijk meer notes heeft dan ik heb (ik heb er 0 namelijk)
Waar heb je het in God's naam over?quote:
Ik snap wel dat mensen schrikken van een topic zonder 18 kankers en waarin gewoon gepraat wordt, maar om je gebrek aan normaal gedrag en je frustraties op mij te botvieren lijkt me wat ongepast.
Eh, nee?quote:Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
Waarschijnlijk heeft hij het over mijn veelvuldige gebruik van het woord kanker laatst. Hier was hij het niet mee eens en sindsdien loopt hij al de hele week te zaniken over mensen die schelden met kanker.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
Uitlokking..quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
Niet veel van geleerd blijkbaar.
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee
[..]
Wat doet dat ertoe?
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
[..]
Eh, nee?
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Otis2.0, idem aan de heren boven hem.
Dat is toch geen laatste waarschuwing?quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Het lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat de status van NG iets anders is dan die van Skylark en mij.quote:
Terwijl ie er zelf meer heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 14 december 2009 00:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.
Maar volgens mij ging de discussie daar ook niet over.
Verder vind ik het ook een beetje raar dat Lamon hier op zo'n uitlokkende, zuigende toon begint over bans en notes van mij.
Welke bapaos zijn het beste? succes ermeequote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef postmortum het volgende:
broodje bapao , waarom is die dicht , het is een doodnormale klacht of moet ik henm maar openen in gc ?
jupquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Ensaf het volgende:
Zou de titel van Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen + paint!! veranders mogen worden in Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen (met PAINT!!!)?
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef zarGon het volgende:
Watskenurt?
Iphone gebruikers zijn onredelijk en koppig.
Pfff, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezen
2 van de 4 paginas stond die ilegale onzin, en wie geeft mij de garantie dat het daar niet meer over gaat als het weggehaald wordt? ts deed er zelf aan meequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Pfff, lekker makkelijk.
Dus 1 user kan door het linken naar niet legale dingen ervoor zorgen dat alles verwijderd wordt?
Is dat niet een beetje met een kanon op een mug schieten?
Was een leuk topic, liep prima.
Er bestaan geen garanties in het leven, alleen moed om daar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 van de 4 paginas stond die ilegale onzin, en wie geeft mij de garantie dat het daar niet meer over gaat als het weggehaald wordt? ts deed er zelf aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |