Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wil graag bij deze winner taco aangeven![]()
Op een doordeweekse vrijdagavond naar AJAX hij verpest mijn topic terwijl ik al aangegeven heb dat ik er niet van gediend bent
nee.quote:
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij verpest je topic niet. Het gaat toch over voetbal? niet lopen janken hoor
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel hij verpest mn topic als ik dat zou doen worden mn post weggehaald
Als ik zo in iemand anders topic zou posten bedoel ik hequote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuj. Jullie feyenoord jank posts staan er toch ook nog.
Ach laat ook maarquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar moet ik op reageren? het is toch duidelijk zo
Die dag komtquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach laat ook maarKomt er ook ooit 1 dag dat 1 van jullie me wel gaat helpen ergens mee
?
Deze post heb ik uitgeprint en boven mn bed gehangenquote:
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, het is an sich een klacht. De TS roept alleen wat reacties op met zijn postgeschiedenis en daar moet hij mee leren omgaan als ie een topic in KLB opent.
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker wegquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om z'n postgeschiedenis. Hij post een (belachelijke) klacht, er komen stapels (inhoudelijke) reacties over waarom het zo'n rare klacht is, en die worden genegeerd en afgedaan als beledigingen.
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen denken gewoon echt nog in een andere tijd, als je dr niet mee om kan gaan klik je t topic lekker weg
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zoals je misschien hebt kunnen lezen gaat het me helemaal niet om de klacht an sich. Maar als er dan inhoudelijk op wordt gereageerd waarna het stil blijft, wat voor doel heeft zo'n topic dan nog?
Het is niet de eerste keer.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie weet is ie ff wat anders doen ofzo, hij hoeft toch niet meteen te reageren? Misschien denkt ie na over een replie (in elk geval langer dan over het openen van het topic).
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op lettenquote:
Topquote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
quote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat het mij opvalt, maar ik zal er in de toekomst op letten
neequote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En misschien even op Otis letten die trolled, beledigt,
Wat doet dat ertoe?quote:waarschijnlijk meer notes heeft dan ik heb (ik heb er 0 namelijk)
Waar heb je het in God's naam over?quote:
Ik snap wel dat mensen schrikken van een topic zonder 18 kankers en waarin gewoon gepraat wordt, maar om je gebrek aan normaal gedrag en je frustraties op mij te botvieren lijkt me wat ongepast.
Eh, nee?quote:Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |