quote:In the world I see - you are stalking elk through the damp canyon forests around the ruins of Rockefeller Center. You'll wear leather clothes that will last you the rest of your life. You'll climb the wrist-thick kudzu vines that wrap the Sears Tower. And when you look down, you'll see tiny figures pounding corn, laying strips of venison on the empty car pool lane of some abandoned superhighway.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
Ik heb even mijn rekeningnummer gepm'd, geen dank
quote:ik zet het het liefst zo snel mogelijk om in spullen of activiteiten van waarde
Verstandig, geld investeren in spullen die alleen maar minder waard worden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef Lamon. het volgende:
Het stinkt, corrumpeert mensen, het is zeer onbevoordelijk voor de levenshouding van velen, en het verandert per dag van waarde.
Ik hou niet van geld, ik zet het het liefst zo snel mogelijk om in spullen of activiteiten van waarde, geld is saai en lelijk.
Maar het is wel mooi, het blinkt enzo, geld niet, da's lelijk en maakt mensen er niet slimmer op.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
goud is zo zwaar op zak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef GizartFRL het volgende:
TS heeft dus duidelijk een gebrek aan datgene waar TS over klaagt.
Als je er plezier uit haalt zeker ja, je leeft maar 1 keer, en daar zit je met al je geld dood te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Verstandig, geld investeren in spullen die alleen maar minder waard worden.
Zou ik niet doen, is een slechte deal!..quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Biogarde het volgende:
Zonder geld was je nu nog vuile onderbroeken aan het ruilen voor brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |