quote:In the world I see - you are stalking elk through the damp canyon forests around the ruins of Rockefeller Center. You'll wear leather clothes that will last you the rest of your life. You'll climb the wrist-thick kudzu vines that wrap the Sears Tower. And when you look down, you'll see tiny figures pounding corn, laying strips of venison on the empty car pool lane of some abandoned superhighway.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
Ik heb even mijn rekeningnummer gepm'd, geen dank
quote:ik zet het het liefst zo snel mogelijk om in spullen of activiteiten van waarde
Verstandig, geld investeren in spullen die alleen maar minder waard worden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef Lamon. het volgende:
Het stinkt, corrumpeert mensen, het is zeer onbevoordelijk voor de levenshouding van velen, en het verandert per dag van waarde.
Ik hou niet van geld, ik zet het het liefst zo snel mogelijk om in spullen of activiteiten van waarde, geld is saai en lelijk.
Maar het is wel mooi, het blinkt enzo, geld niet, da's lelijk en maakt mensen er niet slimmer op.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
goud is zo zwaar op zak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef GizartFRL het volgende:
TS heeft dus duidelijk een gebrek aan datgene waar TS over klaagt.
Als je er plezier uit haalt zeker ja, je leeft maar 1 keer, en daar zit je met al je geld dood te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Verstandig, geld investeren in spullen die alleen maar minder waard worden.
Zou ik niet doen, is een slechte deal!..quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Biogarde het volgende:
Zonder geld was je nu nog vuile onderbroeken aan het ruilen voor brood.
OPEN JE OGEN MENSEN DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG ETC.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Dawwa het volgende:
Geld = Vertrouwen
Het bestaat niet! Een grote illusie! MENSEN TOCH!
quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Salvad0R het volgende:
Geld kan best werken, mits het niet gecontroleerd wordt door Centrale Banken die depressies en andere ongein veroorzaken.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN MENSEN DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG ETC.
VERSTOP HET GELD! EEN VROUW!!quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Verstandig, geld investeren in spullen die alleen maar minder waard worden.
Ik maak de badkamer hier thuis altijd al schoon voor geld en dat vind ik meer dan genoeg schoonmaak voor mij.quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij komt hier schoonmaken en ik betaal je met ijsjes?
Nee, niet weer.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef Drinky het volgende:
Gaat dit weer over je laptop van 1100 euro?
Nou, sluit je aan bij een of andere verre indianenstam en laat ons met rust.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
Ruilhandel is cool, iemand hoeft iets niet meer, maar zou veel plezier beleven aan iets anders, en de tweede partij ook. En daarna zijn ze allebei tevreden.
Het kan ook met geld als tijdelijkw tussenkomst; iemand wil iets hebben, een ander geeft het en biedt geld om het te krijgen, zodat de tweede partij zo snel mogelijk kan aanschaffen waar hij of zij gelukkiger van wordt.
Bezit is leuk, geld is saai.
WOW je snapt het principe van geld! Goed man!!quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
Ruilhandel is cool, iemand hoeft iets niet meer, maar zou veel plezier beleven aan iets anders, en de tweede partij ook. En daarna zijn ze allebei tevreden.
Het kan ook met geld als tijdelijkw tussenkomst; iemand wil iets hebben, een ander geeft het en biedt geld om het te krijgen, zodat de tweede partij zo snel mogelijk kan aanschaffen waar hij of zij gelukkiger van wordt.
-edit-quote:
Ja, en zo is geld ook een ruilmiddelquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
Het kan ook met geld als tijdelijke tussenkomst; iemand wil iets hebben, een ander geeft het en biedt geld om het te krijgen, zodat de tweede partij zo snel mogelijk kan aanschaffen waar hij of zij gelukkiger van wordt.
Tuurlijk is dat zo lamlul. Geld kun je niet eten, je kunt er niet in wonen. Je snapt het idee. Geld is een middel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
Het kan ook met geld als tijdelijke tussenkomst; iemand wil iets hebben, een ander geeft het en biedt geld om het te krijgen, zodat de tweede partij zo snel mogelijk kan aanschaffen waar hij of zij gelukkiger van wordt.
Sinds wanneer is het bedoeld om mensen er slimmer op te maken dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi, het blinkt enzo, geld niet, da's lelijk en maakt mensen er niet slimmer op.
Nooit, maar het maakt mensen vaak dom en corrupt, en dat is zonde.quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het bedoeld om mensen er slimmer op te maken dan?
Deze ?quote:
Ruilhandel zorgt voor meer rompslomp en kost dus meer tijd. Tijd die mensen ook in kennis vergaren zouden kunnen steken. Van ruilhandel worden mensen dus misschien nog wel dommer.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi, het blinkt enzo, geld niet, da's lelijk en maakt mensen er niet slimmer op.
Nee hoor hij heeft een CV waar hij alle banen van de wereld mee kan krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Lakitu het volgende:
Lamon is boos omdat hij is ontslagen bij z'n videotheek![]()
![]()
![]()
Dan zit het al in de aard van de mens, geld is slechts een middel dat het naar boven brengt. Dat zou om het even wat anders kunnen zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nooit, maar het maakt mensen vaak dom en corrupt, en dat is zonde.
Ruilhandel stopt een element wat niet meer waardevast is en scheelt juist tijd. Dus mensen hebben meer tijd zich te ontwikkelen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ruilhandel zorgt voor meer rompslomp en kost dus meer tijd. Tijd die mensen ook in kennis vergaren zouden kunnen steken. Van ruilhandel worden mensen dus misschien nog wel dommer.
NU heb ik trek in chokola... weet niet waarom :Squote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
goud is zo zwaar op zak![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |