abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75575187
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Jeroen Verhoeven is de beste derde keeper van de Eredivisie. Jullie hebben volgens mij niet eens drie keepers, of wel?
Meh
(Opa) v Dijk , Darley en Mulder maakt 3.
En derde beste keeper ? Samengesteld door samenwerkende vereniging snackbarhouders ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75575210
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dit hele topic is overbodig :

AFC Ajax #1438: Dan maar de UEFA Cup winnen

En de beste grasmat

Dream on:
[..]

http://blog.sport.co.uk/F(...)men_in_Football.aspx

Misschien tijd voor een andere keeper?

[ afbeelding ]

Sukkel met je falende Ajax-promotie
Jij bent overbodig bedoel je Verder is er niks mis met de grasmat tegenwoordig en helemaal niet met Jeroen verhoeven
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Jeroen Verhoeven is de beste derde keeper van de Eredivisie. Jullie hebben volgens mij niet eens drie keepers, of wel?
een 1e keeper van 46 jaar oud
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75575303
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder ligt er prima gras in de ArenA.
Prima gras totdat er 3 wedstrijden op gespeeld word... dan kan er weer een nieuwe mat in
quote:
En de bezoekersaantallen bij Ajax zijn het hoogst van de Eredivisie.
Wat wil je als je standaard alle scc houders meerekend terwijl er misschien 35.000 mensen zitten.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75575313
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Smaharba het volgende:

[..]

Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_75575356
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Prima gras totdat er 3 wedstrijden op gespeeld word... dan kan er weer een nieuwe mat in
[..]

Wat wil je als je standaard alle scc houders meerekend terwijl er misschien 35.000 mensen zitten.
Mensen die nog zeuren over dat er zo weinig publiek bij Ajax zit
Hoe weetje zo goed dat er " altijd" maar 35.000 man zit?
pi_75575384
Wil je de volgende keer alinea's gebruiken en wat minder smileys?

Bij voorbaat dank!

Apebeer
KLB baas
Niet terugplaatsen @admin
pi_75575397
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Jij bent overbodig bedoel je Verder is er niks mis met de grasmat tegenwoordig en helemaal niet met Jeroen verhoeven
[..]

een 1e keeper van 46 jaar oud
Niks mis mee? Check die buik man . Eredivisieonwaardig
En over van Dijk ?
We hebben allebei even veel tegendoelpunten(15). Kun je nagaan wat een topper die Stekelenburg is

Hoop dat Sar nog van gedachten verandert anders vliegen we er in Zuid Afrika straks weer in de eerste ronde weer uit .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75575468
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mensen die nog zeuren over dat er zo weinig publiek bij Ajax zit
Hoe weetje zo goed dat er " altijd" maar 35.000 man zit?
Ik kijk wel eens naar de foto's op ajaxfotoside.nl en zie daar de kleuren en lijnen van de arena tussen het publiek doorkomen. Zegt genoeg lijkt me...
pi_75575494
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Apebeer het volgende:
Wil je de volgende keer alinea's gebruiken en wat minder smileys?

Bij voorbaat dank!

Apebeer
KLB baas
Doe ik niet aan sorry
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Niks mis mee? Check die buik man . Eredivisieonwaardig
En over van Dijk ?
We hebben allebei even veel tegendoelpunten(15). Kun je nagaan wat een topper die Stekelenburg is :,)

Hoop dat Sar nog van gedachten verandert anders vliegen we er in Zuid Afrika straks weer in de eerste ronde weer uit .
Evenveel tegendoelpunten ja en hoeveel doelpunten hebben wij meer? Shit ben de tel kwijt En ja het feit dat stekelenburg 1e keeper bij het nederlandse elftal is is wel iest waarop je ons kan dissen inderdaad Wie was ook alweer et laatste talentje wat bij feyenrd is doorgebroken? van persie ?? Lekker opleiden en dan gratis verkopen
pi_75575513
mensen die nog grappen over het gras maken Sinds vorig jaar is de mat gewoon erg goed en hoeft die niet meer om de maand vervangen te worden
pi_75575525
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Ik kijk wel eens naar de foto's op ajaxfotoside.nl en zie daar de kleuren en lijnen van de arena tussen het publiek doorkomen. Zegt genoeg lijkt me...
Vrijdag zat et inderdaad niet helemaal vol maar meestal wel hoor
pi_75575550
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
mensen die nog grappen over het gras maken Sinds vorig jaar is de mat gewoon erg goed en hoeft die niet meer om de maand vervangen te worden
Ze moeten toch iets hebben waar ze grappen over kunnen maken
Ik bedoel als het niet over de club, de spelers, de fans, het voetbal etc etc kan dan maar over et gras !!
pi_75575603
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

De Meer was een mooi stadion met een uitstekende sfeer. De Arena is een kille , sfeerloze bedoeling en zelden uitverkochte bedoeling .
Mensen die roepen dat het in de Arena gezellig is hebben geen kijk op het spelletje , of komen (zoals TS) net kijken.
pi_75575643
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De Meer was een mooi stadion met een uitstekende sfeer. De Arena is een kille , sfeerloze bedoeling en zelden uitverkochte bedoeling .
Mensen die roepen dat het in de Arena gezellig is hebben geen kijk op het spelletje , of komen (zoals TS) net kijken.
Mensen die nog in 2000 leven

Arena heeft prima sfeer door 410 en heel zuid eigenlijk wel. Goede groep jongens. Jammer dat de rest van het stadion minder is maar al die fabeltjes dat het kil is... nee:')
pi_75575692
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Vrijdag zat et inderdaad niet helemaal vol maar meestal wel hoor
Tegen Timisoara kon je zeker ook geen plekje meer vinden Fucking Europees voetbal en er komt geen hond kijken. Ti's dat ik in de trein zit anders kon ik genoeg voorbeelden geven met foto's.
pi_75575712
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Omdat je kijk op et spelletje moet hebben om iets gezellig te vinden of niet !
pi_75575746
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Tegen Timisoara kon je zeker ook geen plekje meer vinden Fucking Europees voetbal en er komt geen hond kijken. Ti's dat ik in de trein zit anders kon ik genoeg voorbeelden geven met foto's.
Timisoara Net alsof et bij een andere club in nederland vol zou zitten als ze tegen die moesten
pi_75575831
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Timisoara Net alsof et bij een andere club in nederland vol zou zitten als ze tegen die moesten
Ik weet zeker dat het bij Twente, Heerenveen, Groningen en Nac voller zou zitten dan bij Ajax. Misschien zelfs wel bij Feyenoord.
pi_75575832
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Doe ik niet aan sorry
[..]

Evenveel tegendoelpunten ja en hoeveel doelpunten hebben wij meer? Shit ben de tel kwijt En ja het feit dat stekelenburg 1e keeper bij het nederlandse elftal is is wel iest waarop je ons kan dissen inderdaad Wie was ook alweer et laatste talentje wat bij feyenrd is doorgebroken? van persie ?? Lekker opleiden en dan gratis verkopen
Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
pi_75575970
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Het zit zeker bij Zwolle bomvol
AFC Ajax
pi_75575998
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het bij Twente, Heerenveen, Groningen en Nac voller zou zitten dan bij Ajax. Misschien zelfs wel bij Feyenoord.
Dat trek ik zeer in twijfel
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Ajax is nog steeds DU club qua talentjes. Vraag maar aan de scouts van Barca real inter man utd liverpool etc etc En dat wij geen kampioen worden is niet eens duidelijk et kan nog alle kanten op, 1 ding wat WEL duidelijk is is dat feenord et niet word En ik moet oppleuren? kerel jij komt hier ongevraagd in mijn bazentopic onzin praten kanker kankerkankerkankerkankerkankerkankerkanker jij lekker een eind op
pi_75576063
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Omdat je kijk op et spelletje moet hebben om iets gezellig te vinden of niet !
Ja man

Maar 2 dingen....

Je heb dus jouw praatjes en de realiteit .
Als je met de duurste selectie , de hoogste bezoekersaantallen , de hoogste begroting , het meeste talent(?) en (schijnbaar) het beste veld , jaar na jaar geen prijs weet binnen te halen , faal je gewoon kankerhard gast !
pi_75576126
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat trek ik zeer in twijfel
[..]

Ajax is nog steeds DU club qua talentjes. Vraag maar aan de scouts van Barca real inter man utd liverpool etc etc En dat wij geen kampioen worden is niet eens duidelijk et kan nog alle kanten op, 1 ding wat WEL duidelijk is is dat feenord et niet word En ik moet oppleuren? kerel jij komt hier ongevraagd in mijn bazentopic onzin praten kanker kankerkankerkankerkankerkankerkankerkanker jij lekker een eind op
DU club?

Flikker op en ga je VMBO afmaken beunhaas!
pi_75576148
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Meh
(Opa) v Dijk , Darley en Mulder maakt 3.
En derde beste keeper ? Samengesteld door samenwerkende vereniging snackbarhouders ?
Mulder? Nog nooit zien keepen. Jeugdkeeper ofzo? Noodgedwongen doorgeschoven?
En ik zei niet derde beste keeper, ik zei beste derde keeper. Dat is nogal een verschil jochie. Ik weet niet of je vorig seizoen Volendam hebt zien spelen, maar Verhoeven was gewoon goed hoor. Als derde keeper niks mis mee.
-
pi_75576176
Niet zo zeuren, als je ergens je laatste trein kan/wil missen is het in Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')