Mehquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven is de beste derde keeper van de Eredivisie. Jullie hebben volgens mij niet eens drie keepers, of wel?
Jij bent overbodig bedoel jequote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit hele topic is overbodig :
AFC Ajax #1438: Dan maar de UEFA Cup winnen
En de beste grasmat
Dream on:
[..]
http://blog.sport.co.uk/F(...)men_in_Football.aspx
Misschien tijd voor een andere keeper?
[ afbeelding ]
Sukkel met je falende Ajax-promotie
quote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven is de beste derde keeper van de Eredivisie. Jullie hebben volgens mij niet eens drie keepers, of wel?
Prima gras totdat er 3 wedstrijden op gespeeld word... dan kan er weer een nieuwe mat inquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder ligt er prima gras in de ArenA.
Wat wil je als je standaard alle scc houders meerekendquote:En de bezoekersaantallen bij Ajax zijn het hoogst van de Eredivisie.
quote:
Mensen die nog zeuren over dat er zo weinig publiek bij Ajax zitquote:Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Prima gras totdat er 3 wedstrijden op gespeeld word... dan kan er weer een nieuwe mat in
[..]
Wat wil je als je standaard alle scc houders meerekendterwijl er misschien 35.000 mensen zitten.
Niks mis mee? Check die buik man . Eredivisieonwaardigquote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent overbodig bedoel jeVerder is er niks mis met de grasmat tegenwoordig en helemaal niet met Jeroen
verhoeven
![]()
[..]een 1e keeper van 46 jaar oud
Ik kijk wel eens naar de foto's op ajaxfotoside.nl en zie daar de kleuren en lijnen van de arena tussen het publiek doorkomen. Zegt genoeg lijkt me...quote:Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die nog zeuren over dat er zo weinig publiek bij Ajax zit![]()
Hoe weetje zo goed dat er " altijd" maar 35.000 man zit?
Doe ik niet aan sorryquote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Apebeer het volgende:
Wil je de volgende keer alinea's gebruiken en wat minder smileys?
Bij voorbaat dank!
Apebeer
KLB baas
Evenveel tegendoelpunten ja en hoeveel doelpunten hebben wij meer? Shit ben de tel kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niks mis mee? Check die buik man . Eredivisieonwaardig
En over van Dijk ?
We hebben allebei even veel tegendoelpunten(15). Kun je nagaan wat een topper die Stekelenburg is :,)
Hoop dat Sar nog van gedachten verandert anders vliegen we er in Zuid Afrika straks weer in de eerste ronde weer uit .
Vrijdag zat et inderdaad niet helemaal vol maar meestal wel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar de foto's op ajaxfotoside.nl en zie daar de kleuren en lijnen van de arena tussen het publiek doorkomen. Zegt genoeg lijkt me...
Ze moeten toch iets hebben waar ze grappen over kunnen makenquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
mensen die nog grappen over het gras makenSinds vorig jaar is de mat gewoon erg goed en hoeft die niet meer om de maand vervangen te worden
De Meer was een mooi stadion met een uitstekende sfeer. De Arena is een kille , sfeerloze bedoeling en zelden uitverkochte bedoeling .quote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar de foto's op ajaxfotoside.nl en zie daar de kleuren en lijnen van de arena tussen het publiek doorkomen. Zegt genoeg lijkt me...
Mensen die nog in 2000 levenquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De Meer was een mooi stadion met een uitstekende sfeer. De Arena is een kille , sfeerloze bedoeling en zelden uitverkochte bedoeling .
Mensen die roepen dat het in de Arena gezellig is hebben geen kijk op het spelletje , of komen (zoals TS) net kijken.
Tegen Timisoara kon je zeker ook geen plekje meer vindenquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vrijdag zat et inderdaad niet helemaal vol maar meestal wel hoor
Omdat je kijk op et spelletje moet hebben om iets gezellig te vinden of nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De Meer was een mooi stadion met een uitstekende sfeer. De Arena is een kille , sfeerloze bedoeling en zelden uitverkochte bedoeling .
Mensen die roepen dat het in de Arena gezellig is hebben geen kijk op het spelletje , of komen (zoals TS) net kijken.
Timisoaraquote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tegen Timisoara kon je zeker ook geen plekje meer vindenFucking Europees voetbal en er komt geen hond kijken. Ti's dat ik in de trein zit anders kon ik genoeg voorbeelden geven met foto's.
Ik weet zeker dat het bij Twente, Heerenveen, Groningen en Nac voller zou zitten dan bij Ajax. Misschien zelfs wel bij Feyenoord.quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
TimisoaraNet alsof et bij een andere club in nederland vol zou zitten als ze tegen die moesten
Nee dat talentloze zooitje van Ajax .quote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Doe ik niet aan sorry
[..]
Evenveel tegendoelpunten ja en hoeveel doelpunten hebben wij meer? Shit ben de tel kwijtEn ja het feit dat stekelenburg 1e keeper bij het nederlandse elftal is is wel iest waarop je ons kan dissen inderdaad
Wie was ook alweer et laatste talentje wat bij feyenrd is doorgebroken? van persie
?? Lekker opleiden en dan gratis verkopen
Het zit zeker bij Zwolle bomvolquote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tegen Timisoara kon je zeker ook geen plekje meer vindenFucking Europees voetbal en er komt geen hond kijken. Ti's dat ik in de trein zit anders kon ik genoeg voorbeelden geven met foto's.
Dat trek ik zeer in twijfelquote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het bij Twente, Heerenveen, Groningen en Nac voller zou zitten dan bij Ajax. Misschien zelfs wel bij Feyenoord.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee dat talentloze zooitje van Ajax .
Jullie HADDEN prima jeugdspelers . Verkocht voor PRIMA bedragen aan PRIMA clubs.
En dan koop je vervolgens zo'n kanker-elftal bij elkaar dat in december al weer duidelijk is dat je WEER geen kampioen gaat worden?
Pleur toch op met je praatjes en je misplaatse arrogantie .
Ja manquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat je kijk op et spelletje moet hebben om iets gezellig te vinden of niet!
DU club?quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat trek ik zeer in twijfel
[..]
Ajax is nog steeds DU club qua talentjes. Vraag maar aan de scouts van Barca real inter man utd liverpool etc etc
En dat wij geen kampioen worden is niet eens duidelijk et kan nog alle kanten op, 1 ding wat WEL duidelijk is is dat feenord et niet word
En ik moet oppleuren? kerel jij komt hier ongevraagd in mijn bazentopic onzin praten kanker kankerkankerkankerkankerkankerkankerkanker jij lekker een eind op
Mulder? Nog nooit zien keepen. Jeugdkeeper ofzo? Noodgedwongen doorgeschoven?quote:Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Meh
(Opa) v Dijk , Darley en Mulder maakt 3.
En derde beste keeper ? Samengesteld door samenwerkende vereniging snackbarhouders ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |