Het voetbal was de hele wedstrijd kut.quote:de 1e 20 min goddelijk voetbal mist
NEC kan je ook bijna gaan vergelijken met AZquote:Op zondag 13 december 2009 12:38 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG.... NEC thuis vergelijken met Az thuis.....trouwens liever altijd met 1-0 winnen dan af en toe onnodige wedstrijden verliezen... jullie leren het ook nooit...zo wordt je nooit kampioen
WAT KOM JIJ AMERSFOORT DISSEN JONGEquote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tot amersfoortAlleen zaten we dan gelukkig al wel op een derde van de reis ofzo
quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Check Dario rond 1:16 bij de uitleg van een schwalbe.
"Luis!"
quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Check Dario rond 1:16 bij de uitleg van een schwalbe.
"Luis!"
Nou die 3e goal was wel een plaatje hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Het voetbal was de hele wedstrijd kut.
Et kan best een leuke stad zijn hoor, echter is er voor mij geen reden om er te vertoevenquote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
WAT KOM JIJ AMERSFOORT DISSEN JONGE
Mja qua voetbal komt hij wel te kort denk ik, maar 't is wel een toffe gozerquote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]baas
Jammer dat ie verhuurd wordt
Ach ik weet niet hij heeft wel mooie doelpunten gemaakt volgensmij had ie gewoon wat meer vertrouwen moeten krijgen maarja we hebben nu panta panta dus op dit moment is et sowieso wel beter jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja qua voetbal komt hij wel te kort denk ik, maar 't is wel een toffe gozer.
Ajax heeft tegenwoordig het beste gras van de eredivisie.. mafkeesquote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Je hebt ook het 17 miljoen euro syndroom . Of het Voorronde-championsleaguesyndroom . En niet vergeten het recente pannekoeksyndroom.
Maar het indiepisbakwilhetgrasnietgroeien syndroom is wel het meest zorgwekkend.
Maar wat wil je ook , bloemen houden van mensen!
Deze post faalt op meerdere punten. Ik noem er even een paar.quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Je hebt ook het 17 miljoen euro syndroom . Of het Voorronde-championsleaguesyndroom . En niet vergeten het recente pannekoeksyndroom.
Maar het indiepisbakwilhetgrasnietgroeien syndroom is wel het meest zorgwekkend.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Die post van hem was zulke onzin dat ik mezelf de moeite heb bespaart om er inhoudelijk op in te gaanquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze post faalt op meerdere punten. Ik noem er even een paar.
Je hebt het waarschijnlijk over Sulejmani; die heeft geen 17 miljoen gekost.
Verder ligt er prima gras in de ArenA.
En de bezoekersaantallen bij Ajax zijn het hoogst van de Eredivisie.
Nja, ik zit daar anders nog wel geregeld in het stadion hoor.quote:
Onze knuffelind0w is er ook 1quote:
o. us ook, dacht ik.quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Onze knuffelind0w is er ook 1![]()
Dit hele topic is overbodig :quote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Kerel je HOEFT hier niet te posten
ga lekker naar dat andere topic waar ze van die prachtige plaatjes van rtrdam posten kan je weer even lekker fappen enzo
http://blog.sport.co.uk/F(...)men_in_Football.aspxquote:3. Rico Salomons/ Remy de Milde, Feyenoord
Even though it’s over seventy years old, Feyenoord’s ‘De Kuip’ stadium (officially the Feijenoord Stadion) has stood the test of time in more ways than one. Being built in a revolutionary fashion for its time- entirely out of glass, concrete and steel- it was a heavy influence on many subsequent world-famous stadia such as the Nou Camp. And the design of the stadium has helped the pitch to perform impressively; it has been significantly re-laid just five times in its entire history, which is quite amazing considering it survived World War II, and bearing in mind the new Wembley has already been re-laid six times.
Feyenoord recently switched back to natural grass after a dalliance with the Desso Grassmaster system, and it now uses Dutch ‘Stadium Grow Light’ greenhouse lighting technology (also utilized by Arsenal, PSV and Real Madrid) under the guidance of Rico Salomons (Stadium Manager) and Remy de Milde (Head Groundsman) to continue the pitch’s fine tradition; it has hosted more European finals than any other, as well as the Final of Euro 2000.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Onze knuffelind0w is er ook 1![]()
Jeroen Verhoeven is de beste derde keeper van de Eredivisie. Jullie hebben volgens mij niet eens drie keepers, of wel?quote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit hele topic is overbodig :
AFC Ajax #1438: Dan maar de UEFA Cup winnen
En de beste grasmat
Dream on:
[..]
http://blog.sport.co.uk/F(...)men_in_Football.aspx
Misschien tijd voor een andere keeper?
[ afbeelding ]
Sukkel met je falende Ajax-promotie
Feyenoord fanboys.quote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit hele topic is overbodig :
AFC Ajax #1438: Dan maar de UEFA Cup winnen
En de beste grasmat
Dream on:
[..]
http://blog.sport.co.uk/F(...)men_in_Football.aspx
Misschien tijd voor een andere keeper?
[ afbeelding ]
Sukkel met je falende Ajax-promotie
|
|