Amersfoort is dan ook ver zat.quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tot amersfoortAlleen zaten we dan gelukkig al wel op een derde van de reis ofzo
Nee ajax speelt wel zovaak op vrijdagavondquote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, dat hebben wij bijna nooit, dus daar zou ik niet over mee kunnen praten.
Ik zou niet weten wat ik in amersfoort zou moeten doenquote:
Aah daar hebben we een kakkerlakjequote:Op zondag 13 december 2009 12:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Verkeerde trein . De trein waar jij in thuis hoort stopt niet in Duivendrecht en het vervoer vind doorgaans plaats in veewagons.
Graag gedaan mattiequote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
thanks for this topic, will def. read again
ennnnneeehh
het is al zondag baas
Je lijkt op Menzo met je stinkneus en je mattie blabla wannabe straattaal gepoep.quote:
Feyenooit-supporter?quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je lijkt op Menzo met je stinkneus en je mattie blabla wannabe straattaal gepoep.
Kneus
Spartaan 20quote:
Ik dacht dat ik soms al onzin uitbracht maar dit stukje genialiteit doet me bijna van het bed afvallenquote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je lijkt op Menzo met je stinkneus en je mattie blabla wannabe straattaal gepoep.
Kneus
In ieder geval al 1 keer vaker dan Feyenoord dit seizoenquote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee ajax speelt wel zovaak op vrijdagavond![]()
Ik geef ook cursussen :quote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik soms al onzin uitbracht maar dit stukje genialiteit doet me bijna van het bed afvallen
Huh hoe kom jij aan mijn 06quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik geef ook cursussen :
0651765114
Otisssquote:
quote:
Die vrijdagavonden zijn net een stukje specialer he, jij vat die shitquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef koningdavid het volgende:
Ajax
Tja... op een doordeweekse vrijdagavond. Ik ga ook altijd liever op vrijdagavonden die in het weekend vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |