Nee jij hebt wel een fotoboek he? Anders hoor je er niet meer bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zegt iemand zonder fotoboek.
Logisccchh mooiere "bek" dan jijquote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor bek TS zelf heeft.
Baas,Baas!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik erger mij aan het kakkerlakkensyndroom.. Wij (ik en een vriend) zijn erachter gekomen dat elke speler die richting R*tt*rd*m gaat een kakkerlakkensyndroom op zijn hoofd krijgt. Het is zelfs nog erger dan Aidz. Denk aan: Lucius, Timmer, Beenhakker, Buys, Vlaar krijgt het nu ook een beetje, Bosvelt natuurlijk, bij de guzman begint het ook al door te komen, Hofs, Lodewijks, van hooydonk en nog vele namen die we nog meer hadden, waar ik nu even niet op kan komen.
kakkerlakkensyndroom: Het gezicht van de betreffende persoon krijgt allemaal kuiltjes en groeven in zijn gezicht, overduidelijk te zien bij Bosvelt.
Foto: http://www.4thegame.com/m(...)cfc_profile_2004.jpg
Klacht: kakkerlakkensyndroom![]()
Ohja bewijs dat het echt door r*tt*rd*m komt: Hier op fok was ook ergens iemand met een avater van allemaal ex voetballers van den bosch. Waaronder Lucius, en toen was zijn gezicht gewoon nog normaal:\'(
Ik zeg niet dat dat fotomodellen zijn (ook al is die laatste gewoon een slechte foto, de steek is wel baasquote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Fortitudo het volgende:
Bij Ajax lopen alleen maar mooiboys rond idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wheheh 1 sterquote:
Dan neem ik een feyenrd usericon voor een jaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht maar, over 16 jaar hebben wij er 3 en jullie nog steeds 2
Helaas klopt waarschijnlijk alleen het deel dat jullie er nog 2 hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan neem ik een feyenrd usericon voor een jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |