Je maakt het.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:32 schreef lj_lightning het volgende:
Gelukkig dragen wij gewoon neutrale nette rode Polo's![]()
Met hamer.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef Thetallguy het volgende:
Dus, nu dachten sommige lieden in die winkel dat jij ook bij het personeel hoorde?
Ja dat is kut als je met een rode shirtje in de praxis komt dan allemaal mensen "MENEER!!!11einzzwei"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:32 schreef lj_lightning het volgende:
Gelukkig dragen wij gewoon neutrale nette rode Polo's![]()
Met hamer.
Gamma heeft een netter verfassortiment dan praxis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
GammaDaar verkopen ze ECHT alleen maar rotzooi
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat is kut als je met een rode shirtje in de praxis komt dan allemaal mensen "MENEER!!!11einzzwei"!
Welnee, gewoon "flikker op, ik ben bezig!!1einzzweidrei!"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef MWP het volgende:
[..]
En ze dan allemaal verkeerd advies gaan geven
![]()
maar...maar...dat zijn ze gewend van praxis-mensenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon "flikker op, ik ben bezig!!1einzzweidrei!"
En heb je nog hulp nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:51 schreef JDude het volgende:
Wat ga je verven veldmuis?
Afschuwelijk die shirts.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Zo kansloos, die Hawai shirtjes die het gamma personeel opeens allemaal draagt!
Hoe moet je ze dan herkennen als er allemaal kluspaupers bij de gamma rondlopen?.
Ik was verward! In mijn eigen bouwmarkt! Dat zeg ik!!
Of met een rode polo rondlopen waar toch duidelijk 3x 'Praxis' op staat, een naambordje ( Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat is kut als je met een rode shirtje in de praxis komt dan allemaal mensen "MENEER!!!11einzzwei"!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef dubidub het volgende:
Beste Gamma®,
Ik was pas in een Gamma®-filiaal en ik kon geen personeel vinden. Ik zag wel een aantal mensen met hawaii-bloesjes, waarvan ik dacht: 'God, wat erg als je er zo bijloopt'. Wat blijkt nu, dat is nieuwe Gamma®-bedrijfskleding. Welke marketeer dit bedacht mag hebben mag zichzelf in Gamma®-beton gieten en zich in de Maas werpen. De bloesjes zien er werkelijk niet uit, het is geen herkenbaar punt in de zaak en het ziet er niet professioneel uit.
Groetjes!
dub.
Een foto van die verschrikkelijke bloesjes heb ik overigens niet, dit wilde ik mn telefoon zelfs niet aandoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |