Hoppa. In één klap het zelfvertrouwen van TS gereduceerd tot nul, en dat op internet. Bravo!quote:
Sommige mods zijn idd echt nutteloosquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
Modjes moeten gewoon weg, alleen Danny als leider.
van mij worden ook genoeg topics gesloten hoor en ik ben niet 1 van hun favoriete users, maar ik gedraag me wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
Het probleem is dat de mod's zelf zo lullig doen.
Zegt het woord favoritisme jou iets?
daarin ligt het probleem, maatje,
wacht ff een mod is het mij eensquote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik helemaal met je eens.kut users en kut topics lijken de overhand te moeten krijgen of zo
Gaan mooi allemaal op slot.
dat vindt ik nou ook ja! dat mag best wel eens gezegd worden hier dus.!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
quote:
post dit gewoon eens onder je eigen accound, heldquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
[EDIT]
Dat disrespect is te pas en ook te onpas. Dat hebben ze meestal verdiend door hun eigen "batsgedrag". Vroeger traden ze eerlijker op vrees ik, en dat was ook het verschil.
Want je krijgt respect niet door streng beleid, maar juist eerlijk optreden.![]()
of je richt de frituurpartij weer opquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef o.us het volgende:
Maak mij mod en alles komt weer goed.[ afbeelding ]
volges mij was dat ananas die dat deed heur.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je richt de frituurpartij weer op
Weder - waitforit - zijds.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |