Hoppa. In één klap het zelfvertrouwen van TS gereduceerd tot nul, en dat op internet. Bravo!quote:
Sommige mods zijn idd echt nutteloosquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
Modjes moeten gewoon weg, alleen Danny als leider.
van mij worden ook genoeg topics gesloten hoor en ik ben niet 1 van hun favoriete users, maar ik gedraag me wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
Het probleem is dat de mod's zelf zo lullig doen.
Zegt het woord favoritisme jou iets?
daarin ligt het probleem, maatje,
wacht ff een mod is het mij eensquote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik helemaal met je eens.kut users en kut topics lijken de overhand te moeten krijgen of zo
Gaan mooi allemaal op slot.
dat vindt ik nou ook ja! dat mag best wel eens gezegd worden hier dus.!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
quote:
post dit gewoon eens onder je eigen accound, heldquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Opzet__ het volgende:
[EDIT]
Dat disrespect is te pas en ook te onpas. Dat hebben ze meestal verdiend door hun eigen "batsgedrag". Vroeger traden ze eerlijker op vrees ik, en dat was ook het verschil.
Want je krijgt respect niet door streng beleid, maar juist eerlijk optreden.![]()
of je richt de frituurpartij weer opquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef o.us het volgende:
Maak mij mod en alles komt weer goed.[ afbeelding ]
volges mij was dat ananas die dat deed heur.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je richt de frituurpartij weer op
Weder - waitforit - zijds.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen.
Lekker passieve houding weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen.
ik heb iets gemist, welke user en waar?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker passieve houding weer..
Een user klaagt over je, en je gaat af zitten wachten?
Ga met betreffende user in discussie, zoek uit waar z'n problemen precies zitten, overleg over oplossingen.
Maar ga niet af zitten wachten.... dat is slap.
We zouden het goed doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik voorzie een over een duo verdeelde macht, á la Medveded/Poetin.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, welke user en waar?
Een nobel edoch onhaalbaar streven.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, het zoveelste KLB is kut en hoe kan het beter, vote for me topic.
Baggerkloons worden aangegeven, moderators gaan namelijk niet over bans. Lemmingattacks worden gewoon gesloten. En ik krijg sterk de indruk dat TS over jou klaagt als FB huillie, dus volgens mij ben jij het onderwerp van de klacht.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker passieve houding weer..
Een user klaagt over je, en je gaat af zitten wachten?
Ga met betreffende user in discussie, zoek uit waar z'n problemen precies zitten, overleg over oplossingen.
Maar ga niet af zitten wachten.... dat is slap.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Baggerkloons worden aangegeven, moderators gaan namelijk niet over bans. Lemmingattacks worden gewoon gesloten. En ik krijg sterk de indruk dat TS over jou klaagt als FB huillie, dus volgens mij ben jij het onderwerp van de klacht.
Ik wil in dit topic opbouwende kritiek zien hoe wij als Users en Mods KLB weer een leuk subforum kunnen maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik ben nou toch werkelijk benieuwd waar jij denkt dat het topic over gaat...
Ludo is toch mod? Van KLB? En TS vind ludo toch te soft dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik wil in dit topic opbouwende kritiek zien hoe wij als Users en Mods KLB weer een leuk subforum kunnen maken.
dat staat in de OP
ik zie niks direct aan t adres van ludo hoor, maargoed
Ik vind het wel een leuk forum hoor swarma.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik wil in dit topic opbouwende kritiek zien hoe wij als Users en Mods KLB weer een leuk subforum kunnen maken.
dat staat in de OP
ik zie niks direct aan t adres van ludo hoor, maargoed
Oja.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef Trannellius het volgende:
Ik vind het wel een leuk forum hoor swarma.
en als ik t goed begrijp heeft ie ook een stukje over jou geschrevenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ludo is toch mod? Van KLB? En TS vind ludo toch te soft dan?
En... als ik het goed begrijp.... jou ook!
O?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en als ik t goed begrijp heeft ie ook een stukje over jou geschreven
Nee hoor. TS heeft het over mensen die zich niet in FB bemoeien, mensen zzoals ik. En weet je waarom ik dat niet doe? Omdat jullie het goed doenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en als ik t goed begrijp heeft ie ook een stukje over jou geschreven
TS wilt dat alles rücksichtslos op slot gaat. Zoals topics van de hand van jouw grote vriend Cacciatore. Zoveel verschillende wensen, zoveel verschillende meningen. Wij moeten daar een tussenweg in zien te vinden en kunnen niet iedereen tevreden houden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ludo is toch mod? Van KLB? En TS vind ludo toch te soft dan?
En... als ik het goed begrijp.... jou ook!
Kijk, dat zijn reakties waar TS wat aan heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS wilt dat alles rücksichtslos op slot gaat. Zoals topics van de hand van jouw grote vriend Cacciatore. Zoveel verschillende wensen, zoveel verschillende meningen. Wij moeten daar een tussenweg in zien te vinden en kunnen niet iedereen tevreden houden.
De één ergert zich blauw aan topics van Michielos en Cacciatore, de ander vindt het juist weer humor van de bovenste plank.
Zodra het pure bagger is dan sluit je het hopelijk toch wel? Er zijn genoeg users die graag imiteren en daardoor loopt het dan vanzelf uit de hand.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS wilt dat alles rücksichtslos op slot gaat. Zoals topics van de hand van jouw grote vriend Cacciatore. Zoveel verschillende wensen, zoveel verschillende meningen. Wij moeten daar een tussenweg in zien te vinden en kunnen niet iedereen tevreden houden.
De één ergert zich blauw aan topics van Michielos en Cacciatore, de ander vindt het juist weer humor van de bovenste plank.
Heuy, Patatuur ehquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je richt de frituurpartij weer op
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zodra het pure bagger is dan sluit je het hopelijk toch wel? Er zijn genoeg users die graag imiteren en daardoor loopt het dan vanzelf uit de hand.
Dat dus. En ook weg met die vriendjes-politiek.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
Begin eens met een einde maken aan die achterlijke verzonnen neptopics en hosselverhalen, evenals lemmings.
woq?quote:
Voorbeelden van vriendjespolitiek dan, want daar kan ik mij niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus. En ook weg met die vriendjes-politiek.
Dan kan het bijna niet mislopen zou je zeggen.quote:
goed plan, ik ben voorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Zullen we het eens een weekje anders doen, als vanouds? Alles wat enigszins onder bagger kan worden verstaan, direct slotten en alle kutklonen weg. De kerstvakantie week ofzo, als iedereen vrij is
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
Begin eens met een einde maken aan die achterlijke verzonnen neptopics en hosselverhalen, evenals lemmings.
Veel goede ideeën lees ik hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Zullen we het eens een weekje anders doen, als vanouds? Alles wat enigszins onder bagger kan worden verstaan, direct slotten en alle kutklonen weg. De kerstvakantie week ofzo, als iedereen vrij is
voorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Omdat ik het beste voor heb met de wereld en het dan ook graag anderen wil besparen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef hipy123 het volgende:
Again, als je het kut topics vind waarom in hemelsnaam klik je dan op dat topic, negeer het dan
Als kuttopics al niet geslot mogen worden wat dan wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef hipy123 het volgende:
Again, als je het kut topics vind waarom in hemelsnaam klik je dan op dat topic, negeer het dan
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Nikmans het volgende:
Binnen een week is het totale anarchie hier
Welke anarchie?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als kuttopics al niet geslot mogen worden wat dan wel?
Binnen een week is het totale anarchie hier
Ik weet het nog goed, maar dit geeft al aan hoeveel baggeraars er zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pfff dat is niks vergeleken met de afsluitdijk topics
Mogen dat soort dingen dan wel in ONZ? Ik neem toch aan van niet, zeker als ik daar bijvoorbeeld mod was. Alles heeft toch zijn grenzen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat hier over KLB, ik weet niet wat ONZ hiermee te maken heeft?
Nee, dat mag daar ook niet. Ieder subforum heeft zo haar eigen mods en wanneer deze niet aanwezig zijn gastslotten mods uit andere topics de hoogstnodige bagger. Maar KLB.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Mogen dat soort dingen dan wel in ONZ? Ik neem toch aan van niet, zeker als ik daar bijvoorbeeld mod was. Alles heeft toch zijn grenzen?
Doe het. Lijkt me echt wel weer 'ns nostalgisch.. Al die topics in straattaal van 3 jaar geleden ben ik nou wel weer zat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
EIN LEIDER EIN KLB EIN FOK EIN UBERWINNUNG!!!!!!!!!111111111quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hoppa. In één klap het zelfvertrouwen van TS gereduceerd tot nul, en dat op internet. Bravo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |