Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zodra het pure bagger is dan sluit je het hopelijk toch wel? Er zijn genoeg users die graag imiteren en daardoor loopt het dan vanzelf uit de hand.
Dat dus. En ook weg met die vriendjes-politiek.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
Begin eens met een einde maken aan die achterlijke verzonnen neptopics en hosselverhalen, evenals lemmings.
woq?quote:
Voorbeelden van vriendjespolitiek dan, want daar kan ik mij niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus. En ook weg met die vriendjes-politiek.
Dan kan het bijna niet mislopen zou je zeggen.quote:
goed plan, ik ben voorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Zullen we het eens een weekje anders doen, als vanouds? Alles wat enigszins onder bagger kan worden verstaan, direct slotten en alle kutklonen weg. De kerstvakantie week ofzo, als iedereen vrij is
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
Begin eens met een einde maken aan die achterlijke verzonnen neptopics en hosselverhalen, evenals lemmings.
Veel goede ideeën lees ik hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Zullen we het eens een weekje anders doen, als vanouds? Alles wat enigszins onder bagger kan worden verstaan, direct slotten en alle kutklonen weg. De kerstvakantie week ofzo, als iedereen vrij is
voorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Omdat ik het beste voor heb met de wereld en het dan ook graag anderen wil besparen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef hipy123 het volgende:
Again, als je het kut topics vind waarom in hemelsnaam klik je dan op dat topic, negeer het dan
Als kuttopics al niet geslot mogen worden wat dan wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef hipy123 het volgende:
Again, als je het kut topics vind waarom in hemelsnaam klik je dan op dat topic, negeer het dan
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Nikmans het volgende:
Binnen een week is het totale anarchie hier
Welke anarchie?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als kuttopics al niet geslot mogen worden wat dan wel?
Binnen een week is het totale anarchie hier
Ik weet het nog goed, maar dit geeft al aan hoeveel baggeraars er zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pfff dat is niks vergeleken met de afsluitdijk topics
Mogen dat soort dingen dan wel in ONZ? Ik neem toch aan van niet, zeker als ik daar bijvoorbeeld mod was. Alles heeft toch zijn grenzen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat hier over KLB, ik weet niet wat ONZ hiermee te maken heeft?
Nee, dat mag daar ook niet. Ieder subforum heeft zo haar eigen mods en wanneer deze niet aanwezig zijn gastslotten mods uit andere topics de hoogstnodige bagger. Maar KLB.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Mogen dat soort dingen dan wel in ONZ? Ik neem toch aan van niet, zeker als ik daar bijvoorbeeld mod was. Alles heeft toch zijn grenzen?
Doe het. Lijkt me echt wel weer 'ns nostalgisch.. Al die topics in straattaal van 3 jaar geleden ben ik nou wel weer zat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |