leukquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn topic is tenminste wel leuk, dat kan je van al die baggertopics die openblijven niet zeggen.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
leuk. Van een tekst met 1000 woorden van die user zijn er maar 3 a 4 te begrijpen/ te lezen.
omdat ik niet de enigste benquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou.
Dat geeft niet, maar waar haal jij het idee vandaan dat als jij iets niet snapt je de andere KLB-ers hun pleziertje mag ontzeggen?
quote:
Het is rommel.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef Cacciatore het volgende:
wat gebeurd er in die frikandel topic met me posts???? ik heb voglens mij daar al paar keer gepost ma komt nie aan ofzo ????
99% niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Cacciatore het volgende:
ma serieus mattie veel mensen vinden et ook leuk om te leze zie me fobo is dan die staat vol met mensen die het graag lezen...
[..]
thnxquote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef wise het volgende:
chick ziet me fok checke en gat haten :p
tnx, opgelostquote:Op woensdag 9 december 2009 19:30 schreef Japsnars het volgende:
Mods. mag ik jullie even wijzen op een topic dat veel erger is dan het gemiddelde Cacci topic maar wel gewoon open blijft:
Chimeid maakt een spellingsfout.
Maar jij houdt toch nog wel van mij hé?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
om nu gelijk een ban voor je aan te vragen is ook wat rigoreus, laat het fok bestuur maar even achterwege
houden zo!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
stop eens met dat kankerwoord 'hater'!lol. pardon??? ik post nauwelijks in klb... met je hoofd.
ik heb gewoon een bloedteringhekel aan het woord 'hater'. als jij dat niet hebt, dan ben je een...
Que???quote:
als de search er was had je die kunnen gebruiken, lady gaga heeft een hoge score, weet ik zeker!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutredenatie weer bij dat slotje van swarmahoer zeg.
'Bedankt voor je mening'
Dat is toch de bedoeling? Je mening geven in KLB?
Klagen over zaken, mensen, goederen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |