quote:
Ik wilde nog ff 'herkenbaar' plaatsen, maar het topic was al dicht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:21 schreef Ensaf het volgende:
Goede posts die nooit gelezen zullen worden
Ik vind het slotje terecht, maar wilde het toch even gezegd hebben.
Gekkie, ik stel jullie niet teleur hoor. Ik ga gewoon in de bios verder op mn iPhone.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker naar de bios, zijn wij voorlopig in ieder geval even van je af.
En het is rommel omdat...? Jij dat vindt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Goh, jij hier. Het is rommel en dat hoef ik niet.
Zie reacties.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
En het is rommel omdat...? Jij dat vindt?
Dat dacht ik al. Je denkt dan niet van kom, ik verwijder die paar onzinposts en laat de rest van het topic, waarin ik toch een zeer terechte klacht heb, gewoon staan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je denkt dan niet van kom, ik verwijder die paar onzinposts en laat de rest van het topic, waarin ik toch een zeer terechte klacht heb, gewoon staan?
Dan is het dus persoonlijk en zeer subjectief. Ik had al god weet hoe lang geen audiofielentopic meer gemaakt en het eerste het beste dat ik maak en waarin ik zelfs het audiofielenschap afzweer wordt gesloten zonder enige argumentatie.quote:
Wat voor plek?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Biogarde het volgende:
Mjah, FOK! is niet je dagboek en de rek is er wel uit. Misschien na je date weer open, maar dan zoeken we een andere plek.
Weg. Er zijn er wel meer van je weg. Conclusie, je post trollerig en vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar is mijn reactie gebleven in het gays die hun oksels scheren topic?
Dat is jouw mening, ik zeg gewoon de waarheid op een misschien ietwat confronterende manier, echter zou dat geen recht mogen geven om censuur te plegen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weg. Er zijn er wel meer van je weg. Conclusie, je post trollerig en vervelend.
Joduuuhhquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zeg gewoon de waarheid op een misschien ietwat confronterende manier, echter zou dat geen recht mogen geven om censuur te plegen!
Wat wil je nou horen dan? Dat ik het eerder had moeten sluiten? Zie het topic voor het eerst, 1 minuut voor het slotje.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joduuuhh, JODU
nee, 3 sterren
JODUUHH
voegt lekker veel toe idd. Dag.
"Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, dus ik heb hem weer open gegooid."quote:
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
"Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, dus ik heb hem weer open gegooid."
En dan zou ik zeggen:
"Ach geeft niet makker, het kan ook niet altijd makkelijk zijn om mod te wezen."
Ja, en is de laatste keer dat ik je dat soort posts zie plaatsen.quote:
Ach geeft niet makker, het kan ook niet altijd makkelijk zijn om mod te wezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.
Dat staat ook in het slotje, maar ik was misschien niet duidelijk genoeg.
Sinds wanneer mag dit?quote:
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.quote:
wodt jij niet moe van jezelfquote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.
Leg je niet zo makkelijk neer bij een verkeerde beslissing van een mod.
En dat geldt voor meer mensen hier.
Laat je ook niet imponeren door hun afhoudende en botte gedrag, dat is maar een fase waar ze doorheen moeten.
Waarom, is een klacht toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:49 schreef Hetiszover het volgende:
Kan dit topic ook dicht?
Mensen die hun was uit het raam hangen
Het is een beetje verbaggerd.quote:
Ik vond het weer een leuk topic.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla ik zie nog steeds kk topics en de mijne word geslote gewoon omdat ik het ben ma maak nie uit ik heb em al getypt dussss
Mooi, fijn, doeiquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla ik zie nog steeds kk topics en de mijne word geslote gewoon omdat ik het ben ma maak nie uit ik heb em al getypt dussss
bijf ik ook doen mattie ma volgens de modjes zijn er aleen haters wat natuurlijk kk bullshit isquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vond het weer een leuk topic.
Laat de haters maar haten en blijf posten voor de lovers (no homo natuurlijk.)
echtquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
De mods zijn al zo lang geleden de feeling met de users verloren, best sneu.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bijf ik ook doen mattie ma volgens de modjes zijn er aleen haters wat natuurlijk kk bullshit is
Zijn topic is tenminste wel leuk, dat kan je van al die baggertopics die openblijven niet zeggen.quote:
Blijf je trollen of wat?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef zovty het volgende:
[..]
De mods zijn al zo lang geleden de feeling met de users verloren, best sneu.
Lolwut? Ik was inmiddels doorgegaan met mijn leven hoor, maar bedankt voor je inzet! ;Dquote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Dat is het dus niet. Het is JOUW feestje.
Leg je niet zo makkelijk neer bij een verkeerde beslissing van een mod.
En dat geldt voor meer mensen hier.
Laat je ook niet imponeren door hun afhoudende en botte gedrag, dat is maar een fase waar ze doorheen moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |