Wat dacht je van gewoon op bed leggen? Alsof het verschil maaktquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja je moet toch wat, als je geen droger hebt?!?!
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
In veel andere landen is het heel normaal
Nee jij dan met je mooie kaars op die stumperfoto van je, beetje interessant proberen te kijken terwijl je eruit ziet als een gerevalideerde harlequin-baby.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef DaanA het volgende:
Wat een homo dat je daarop let.![]()
Heb niks tegen homo's hoor.Maar TS is het wel.
![]()
Hoe zie ik er uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee jij dan met je mooie kaars op die stumperfoto van je, beetje interessant proberen te kijken terwijl je eruit ziet als een gerevalideerde harlequin-baby.
Het is domme teef, dat krijg je nu als je in een achterbuurt woont.quote:
Ja, ik heb ook een fobo.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Hoi Griekjeee, alles chill?.
Jij bent lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is domme teef, dat krijg je nu als je in een achterbuurt woont.
Boo fucking ho.quote:
Waarom acht je dat het nodig is om mij te vermelden dat ik de beschikking heb om een kijkje te nemen in jouw fobo?quote:
Gast je hebt het wel tegen Griekjeee hè, jeweetwel een van de mooiste dames van FOK!kend Nederland...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Jij bent lelijk.
Mooie foto van je lippen, dat is het enige dat niet gruwelijk misvormt is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |