quote:o.us zegt:
* weet je dat ik jou heel erg lief vind? :$
Femkeloveyouuu <3
* hihi wat denk je wat ik over jauw denk? :$
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef zovty het volgende:
Schop dat kind dood voor het te laat is!
Hey, VMBO-sletjes van de Gaarde zijn echt wel neukbaar hoor!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Neroje het volgende:
TS probeert 12 jarige VMBO sletjes te regelen...
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel de eckte eckte!
HBOquote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag toets op HBO, was er twee keer dezelfde spelfout gemaakt. Jouw moest zijn jou.
De Gaarde, dat is nog erger dan gewoon VMBOquote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, VMBO-sletjes van de Gaarde zijn echt wel neukbaar hoor!
Ìk ben ouder dan 18quote:
Ik ken gasten van ouder dan 18 die dit doen.quote:
Waarom niet gewoon in de kroeg/disco ? Dan heb je vaak direct resultaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ìk ben ouder dan 18
Ik regel nog steeds chimis op msn
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Msn is bijna net zo chil als hyves
En zie je geen spelfouten.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de kroeg/disco ? Dan heb je vaak direct resultaat.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef Alucart het volgende:
Ben je niet iets te jong om dit soort shit te doen. En een meisje dat nog niet eens normaal dat word kan schrijfen kan nooit veel soeps zijn. weet je zeker dat ze in het vmbo zit niet in het Praktijk onderwijs?
Dit moet een grap zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef Alucart het volgende:
Ben je niet iets te jong om dit soort shit te doen. En een meisje dat nog niet eens normaal dat word kan schrijfen kan nooit veel soeps zijn. weet je zeker dat ze in het vmbo zit niet in het Praktijk onderwijs?
door de weeks komen de 16jarige sletjes niet in de kroegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Faalhaas...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef Alucart het volgende:
Ok als ik het goed begrijp ben jij een chick aan het versieren. En ga je nu zitten huilen omdat ze 1 spelfoutje maakt... WTF dat is wel de zieligste manier ooit dat ik heb gehoord dat iemand op iemand anders is afgeknaptquote:
Daarom moet je ook niet alleen doordeweeks uitgaanquote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
door de weeks komen de 16jarige sletjes niet in de kroeg
Dan nog moet het een grap zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Laat hem maar hij komt uit dit topic : Mijn vriendin heeft psychische problemen
Aparte gast
de maccie?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet alleen doordeweeks uitgaan
OF ze zijn nog wel eens te vinden bij goedkope populaire eetgelegenheden.
Et 1 sluit et ander uiteraard niet uitquote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |