Nee, natuurlijk niet. Er is echter meer dan de twee uitersten.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook wel weer meevallen. Hoe moet TS het dan vertellen? Zichzelf afschilderend als een klootzak?
Mijn vorige post is gebaseerd op wat me opvalt in dit hele topic van 6 pagina's. Wat me enigszins stoort is dat er geen ontwikkeling in zit. TS is nog even ver als tijdens de OP, naar mijn mening mede doordat hij blijft hangen in zijn rol als het o zo lieve, begrijpende vriendje van zijn labiele vriendin. Hij ontwijkt m.i. mensen die hem uit die rol willen trekken.quote:Het lijkt hier niet uit te maken op wat voor manier je iets vertelt, er is altijd wel iemand die er kritiek op heeft.
En ja ik weet, het is Fok!
Alhoewel dit dan weer wél een nieuw gezichtspunt isquote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef Alucart het volgende:
Yep begrijp je punt ik denk ook dat het beter is om deze relatie te beeingigen en een nieuwe te zoeken thanks voor jullie adviesen
Fijn dat je dingen in begint te zienquote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef Alucart het volgende:
Yep begrijp je punt ik denk ook dat het beter is om deze relatie te beeingigen en een nieuwe te zoeken thanks voor jullie adviesen
Super dat je dit hebt bereikt!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Alucart het volgende:
heb gister ook goed geslapen ik had gistere maar 2 uurtjes geslapen drm was ik nogal eenzijdig. maar vandaag heb ik goed geslapen en de boel over zien ik laat haar vallen als vriendin maar blijf wel vrienden met haar dan kan ik haar teminsten toch nog wel helpen zonder dat het te veel aan mij schort
Niet om het een of het ander: maar 15 jarige meiskes die melden dat ze zelfmoord willen plegen doen dat echt niet, die willen aandacht. Vooral die volledige "och meiske toch kom maar hier" aandacht. De meeste mensen die zelfmoord willen plegen gaan daar niet iedere keer over beginnen. Als zo'n iemand emotioneel die stap genomen heeft, doet 'ie het gewoon.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:20 schreef Alucart het volgende:
Tja ik kan mezelf ook niet depresief/slecht in me vel noemen. het enige is dat ik wel geschroken was van het feit dat ze "zelfmoord" wilde plegen terwijl ik het weekend ervoor dus vorig weekend een heel fijn weekend heb gehad.
Ik heb al redelijk wat in mijn posts gezet (lees die eens door als je wilt), maar inderdaad. Ik herken je situatie van a tot z en daarom heb ik zo vaak gereageerd.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:07 schreef Alucart het volgende:
heb jij dan het zelfde probleem als mij gehad? en eigenwijs doorgezet? want aan de ene kant voel ik me vol met zelf vertouwen maar de andere kant weer super onzeker
Uiteindelijk wel, maar ik denk wel wat er iets mis is met zijn eigenwaarde, ongekend vertrouwen in mensen, de wil om te helpen en een beroerde partnerkeuze en er maar zo weer een nieuw fout meisje kan opduiken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef steve.T het volgende:
dudes ik heb deze topic ff gevolgd en wat denken jullie? zou hij haar nu echt laten gaan en een eigen leven zoeken?
Dat heeft hij ook aangegegeven, hij heeft geen eigenwaarde.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik denk wel wat er iets mis is met zijn eigenwaarde, ongekend vertrouwen in mensen, de wil om te helpen en een beroerde partnerkeuze en er maar zo weer een nieuw fout meisje kan opduiken.
zelfde wat Xennis zegt bouw relatie's rustig op en noem iets pas een relatie als je echt langer iets hebt. Nog veel geluk met het opbouwen van je zelfvertrouwen en het vinden van een "goede" nieuwe vriendinquote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik denk wel wat er iets mis is met zijn eigenwaarde, ongekend vertrouwen in mensen, de wil om te helpen en een beroerde partnerkeuze en er maar zo weer een nieuw fout meisje kan opduiken.
TS ik raad je aan om je niet te snel vol overgave in een relatie te storten. Als er alarmbelletjes afgaan bij een meisje, dan is dat je intuitie die je iets wil zeggen. Beoordeel mensen verder op hun daden en niet op hun woorden, doe rustig aan, verwacht niet te veel.
Ergens heb ik het idee dat hij zegt van wel, maar of hij het daadwerkelijk ook gaat doen?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef steve.T het volgende:
dudes ik heb deze topic ff gevolgd en wat denken jullie? zou hij haar nu echt laten gaan en een eigen leven zoeken?
Als je er inderdaad voor kiest om hier een ''einde'' hoofdstuk van te maken:quote:Op woensdag 9 december 2009 18:35 schreef steve.T het volgende:zelfde wat Xennis zegt bouw relatie's rustig op en noem iets pas een relatie als je echt langer iets hebt. Nog veel geluk met het opbouwen van je zelfvertrouwen en het vinden van een "goede" nieuwe vriendin
Loslaten. Dit moet ze alleen doen. Als de hulp effectief is zouden jullie weer een band kunnen opbouwen. Deze band zal echter bijna altijd onder druk komen te staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:19 schreef Alucart het volgende:
Laten we beginnen bij het begin. Ik heb een vriendin van 15 (ben zelf 17) maar dat is het probleem niet. Het probleem is iets wat ik al een tijdje vreesde. Ze heeft zware pychische problemen. Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat. Daar bij ben ik de enige die ze vertrouwt. Jongens help! dumpen is geen oplossing daar is ze me te dierbaar voor. btw. ze krijgt waarschijnlijk pyscische hulp een opvang centrum ofzo iets.Maar hoe kan ik haar nu het beste helpen en steunen want probleem 2 is we wonen allebei in een andere stad (vroeger woonde ik in de zelfde als haar) dus er ff heen fietsen is er ook niet bij. Pas volgend jaar krijg ik een ov jaar kaart en een kaartje kost 15 euro enkele reis, en ik heb het geld niet op me rug groeien en een opleiding die succesvol moet worden afgerond. Help me plz
Zelf met een psycholoog contact zoeken (verwijzing via huisarts)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Alucart het volgende:
en hoe moet ik dat dan doen?
Dus je zegt dat ik eigenlijk met de relatie moet doorzetten?quote:Op donderdag 10 december 2009 05:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je er inderdaad voor kiest om hier een ''einde'' hoofdstuk van te maken:![]()
Het is jouw keuze ( en als het als troll bedoelt is dan is het echt een goede) en daar moet je 100% achter staan. Zo niet, denk er nog eens goed over na.
Een relatie (zo zie ik het iig) is een verbetering voor haar én jouw leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |