De meeste wel ja... Echter; ..quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Steengeyl het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen..?
Ik dacht dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:41 schreef marini50 het volgende:
k moet het ff kwijt
1.Het is 7:00 ik kom uit mijn bed stoot ik mijn teen en mijn nagel is eraf gevlogen k natuurlijk pijn
je hoeft niet persee rood haar en sproeten te hebben om gepest te worden jongeeenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef beverton het volgende:
hebben ze je weer gepest op school, omdat je rood haar en sproeten hebt?
Ojee, ik vermoed dat ik zojuist gequote ben door iemand met rood haar en sproetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef Quantie het volgende:
[..]
je hoeft niet persee rood haar en sproeten te hebben om gepest te worden jongeeen
HAHAHAHA, nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Ojee, ik vermoed dat ik zojuist gequote ben door iemand met rood haar en sproeten
DAYWALKER
hoe kan er maggie in een nieuw blikje zitten? dat je net gekocht heb dan zit die toch nog dichtquote:5.de school is uit ik koop nog even een blikje. wat blijkt zo een KK JONG HAD ER MAGGIE IN GEDAAN!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef beverton het volgende:
hebben ze je weer gepest op school, omdat je rood haar en sproeten hebt?
Je koopt toch geen blikje als je moet zeikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef marini50 het volgende:
hoe kan er maggie in een nieuw blikje zitten? dat je net gekocht heb dan zit die toch nog dicht
ik had hem opengemaakt en toen moest ik naar de wc en toen hadden ze het gedaan. ;P
hij welquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je koopt toch geen blikje als je moet zeiken
Beschrijf eens het ideale fatsoenlijke mensquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:50 schreef Shadowlyse het volgende:![]()
Ts is een pauper en zit op een pauperschool.
Fatsoenlijke mensen maken zulks niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |