abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71840835
Dader oppakken en in de fik steken. Zieke gast

donderdag 13 augustus 2009 @ 13:31:59 #152
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71846866
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klassieke Internethelden hé

Ik denk als ik zoiets zíe gebeuren of echt weet wie het heeft gedaan dat ik 'm ook wel een paar tikken zou geven. Maar idd om nou te zeggen dat die persoon ook in de fik moet worden gestoken, of een stuk hout in z'n nek of weet ik wat. Dan verlaag je je tot hetzelfde niveau
Niet echt. Als je gefrustreerd bent kan je net zo goed gaan boxen of bij een schietvereniging gaan.
Een door mensen toegeëigende diersoort verdient het niet om door ons genadeloos gemold te worden.
Er is geen excuus voor zoiets, net zo min als voor het doodmaken van een ander.
Als je je grootste zegening, namelijk je hersenen, niet wil gebruiken heb ik geen medelijden met je.

edit: ik ben geen dierenactivist of vegetariër, maar het voor de lol verneuken van een levend wezen met als enige doel voldoening voor je zielige zelf...
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_71847168
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Laertes het volgende:
Wedden dat 99% van de mensen die hier moord en brand ( ) schreeuwen wel doen @ een lamsrack in een restaurant.
Ja, dat is echt totaal te vergelijken. Echt een hele goede vergelijking.
pi_71847300
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Laertes het volgende:

[..]

Niet echt. Als je gefrustreerd bent kan je net zo goed gaan boxen of bij een schietvereniging gaan.
Een door mensen toegeëigende diersoort verdient het niet om door ons genadeloos gemold te worden.
Er is geen excuus voor zoiets, net zo min als voor het doodmaken van een ander.
Als je je grootste zegening, namelijk je hersenen, niet wil gebruiken heb ik geen medelijden met je.

edit: ik ben geen dierenactivist of vegetariër, maar het voor de lol verneuken van een levend wezen met als enige doel voldoening voor je zielige zelf...
Anders chill je ff? Ik heb zelf 2 katten dus zou zoiets never doen, maar ben het wel met Bosbeetle eens dat het ook vrij sneu is hoe iedereen hier iets mega-veroordeelt maar het vervolgens ook zo zou doen om die persoon te straffen.

Volgens mij lees je vrij selectief, want als je het hele topic leest had je prima gesnapt dat ik dit even hard veroordeel. Alleen dat oog om oog, tand om tand gedoe word niemand beter van.
pi_71847785
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef classpc het volgende:

[..]

Wil je dit a.u.b. achter een linkje doen?
De afbeelding wordt alleen in de nieuwe layout verborgen. Bij andere layouts helpt het niet dat je er spoiler tags omheen zet.
Dan ga je toch over naar de nwe lay out?
pi_71847917
Ik rem niet voor katten en ander wild dierlijk vlees. Even die twee hobbels pakken in de auto. En als het er één is rij ik ff terug om nog een keer er over heen te rijden zodat ik zeker weet dat het dood is. Je kan het beestje niet laten lijden natuurlijk.

Mensen horen een kat niet naar buiten te schoppen. Tenzij je op een boerderij woont, dan heeft niemand er last van.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:13:02 #157
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71848113
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dat is echt totaal te vergelijken. Echt een hele goede vergelijking.
vs

Als de een dood gaat is het wel zielig, maar als de ander dood gaat niet?
Wat is er raar aan die vergelijking?
Is het om de persoonlijke relatie? Het nu van zijn dood?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:19:15 #158
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71848306
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Anders chill je ff? Ik heb zelf 2 katten dus zou zoiets never doen, maar ben het wel met Bosbeetle eens dat het ook vrij sneu is hoe iedereen hier iets mega-veroordeelt maar het vervolgens ook zo zou doen om die persoon te straffen.

Volgens mij lees je vrij selectief, want als je het hele topic leest had je prima gesnapt dat ik dit even hard veroordeel. Alleen dat oog om oog, tand om tand gedoe word niemand beter van.
Ik chill non-stop en ik geef alleen mijn mening
Het is geen persoonlijke aantijging hoor, maar wat stel jij voor dan?
Het is natuurlijk nooit in de praktijk te brengen, maar moedwillig iets of iemand kapot maken en daarmee weg komen vind ik raar.
pi_71848348
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:19 schreef Laertes het volgende:

[..]

Ik chill non-stop en ik geef alleen mijn mening
Het is geen persoonlijke aantijging hoor, maar wat stel jij voor dan?
Het is natuurlijk nooit in de praktijk te brengen, maar moedwillig iets of iemand kapot maken en daarmee weg komen vind ik raar.
Zoals ik eerder in dit topic zei, veel zwaardere straffen voor dit soort acties tegen beesten die zich niet kunnen verweren
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:21:19 #160
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71848357
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zoals ik eerder in dit topic zei, veel zwaardere straffen voor dit soort acties tegen beesten die zich niet kunnen verweren
in de vorm van boetes?
pi_71848550
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Laertes het volgende:

[..]

in de vorm van boetes?
Nee in de vorm van fiks aantal jaren achter de tralies en heropvoeding
pi_71848720
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee in de vorm van fiks aantal jaren achter de tralies en heropvoeding
laat ze eerst de echt zware criminelen en pedofielen maar eens wat zwaarder straffen, DAN komen de dierenbeulen wel aan beurt oke.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71848724
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Laertes het volgende:

[..]

[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]

Een koe mag alles in India. Koe is heilig. Een kat idem voor NL.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mocht de dader worden opgepakt, zal het met een sisser aflopen. Er bestaan geen hoge straffen dan bijv. 80 uur werken voor dierenmishandeling. In Engeland of USA zit je zo een aantal jaar vast en mag je nooit meer een dier houden.

Hier mag je nog een dier in de fik steken. Straf zal wel iets zwaarder worden.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:48:03 #164
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_71850683
Het is het idee van machteloosheid, over het algemeen zijn dieren weerloos tegenover mensen en dat is gewoon zielig, zwak en verwerpelijk, het is vrij menselijk om dat terug te koppelen en de mens in kwestie in dezelfde situatie te zetten.. weerloos, overgeleverd aan de genade van je martelaar, om het zo maar te noemen

En het is inderdaad hypocriet dat dat alleen bij aaibare dieren gebeurt
Ik verwerp elke vorm van dierenmishandeling, al is het een oerlelijk zwijn wat practisch al dood is, en eerlijk gezegt, als ik in een situatie terecht zou komen dat ik zie hoe een dier mishandelt word, en dan maakt het me geen hol uit welk dier, want dan deel ik diegene graag hetzelfde leed toe.

Zo. En nu is het tijd voor een lekker biefstukje, ofzo.

ik ben geen dierenactivist, noch vegetariër.
'sup.
pi_71850713
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Laertes het volgende:

[..]

[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]

Inderdaad, en de manier waarop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')