waarom met 2 maten meten, het zijn allebei veel voorkomende middelgrote huisdierenquote:Op maandag 12 augustus 2009 15:40 schreef Laertes het volgende:
[..]
Honden vergelijken met katten. Goed bezig!
Das wel laag ja,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:al die mensen hier die precies hetzelfde willen doen als hetgene waarvoor ze iemand veroordelen
quote:Op maandag 12 augustus 2009 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel laag ja,
Ik zou dat nooit doen
Ik hoop dat jij na een paar pilsjes de dader aanrijdt en aanziet voor een verlamde kat
Details, beste Bosbeetle, details...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
trouwens ik rijd nooit met drank op
Ik ben een huisdierloos persoon, maar zelfs ik weet dat katten "zelfstandiger" zijn dan honden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom met 2 maten meten, het zijn allebei veel voorkomende middelgrote huisdieren
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef WhAzAaA het volgende:
dat ie nog niet gepost is..Ik wilde net inb4 zippocat posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef WhAzAaA het volgende:
dat ie nog niet gepost is..Wil je dit a.u.b. achter een linkje doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afbeelding wordt alleen in de nieuwe layout verborgen. Bij andere layouts helpt het niet dat je er spoiler tags omheen zet.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
goddamn zeg dat is fijn voor het slapen gaan, nu moet ik erst weer een half uurtje lolcatz kijken voor ik er weer tegenkan. Wat een zieke motherfucker.quote:
Ik ben wel voor zulk volk op dezelfde manier doodmaken als ze hun slachtoffers mollen, idem met moordenaars en verkrachters. Wie moet het doen is een andere vraagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:35 schreef WhAzAaA het volgende:
deze echt niet kijken als de vorige afbeeldingen al te ver gaan, overgins geen vuur in deze..
NSFW
.
dat mens doet trouwens dat nog meer beesten aan, en ze moet dood
ed pagina over haar:
NSFW
Klassieke Internethelden héquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn een boel sick fucks op de wereld maar ik vind het nogsteeds beschamend dat iedereen hier roept dat ze graag hetzelfde met de daders gedaan zien worden mij betreft net zo ziek (al gaat er gelukkig hier nog niemand tot daden over)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |