Dan kan een bepaald persoon hier wel een voorbeeld aannemenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Het zijn geen spelfouten, hij schrijft een andere taal; straattaal. In zijn taal is alles keurig gespeld.
En de grap is, ik blijf gewoon een tweede taal te spreken! Ik kan zijn taal gewoon lezen. Niet omdat ik zo intelligent ben, maar omdat ik moeite doe om het te begrijpen.
Ik kom hier op een forum om te communiceren met andere mensen, noem het gek, maar ik vind het leuk.
Omdat ik dat doel wil bereiken doe ik daar m'n best voor. Ik probeer duidelijk te schrijven en ik probeer goed te lezen.
Ik ga er vanuit dat dat voor iedereen hier geldt, immers, als dat niet zo is, waarom kom je hier dan?
Ik moet nu rennen naar de trein!
quote:t gaat meer om de algehele leesbaarheid van topics, 100% foutloos hoeft natuurlijk niet, dat kan niemand namelijk maar als 80% van je topic bestaat uit woorden die niet in de van dale terug te vinden zijn moet je misschien maar eens schrijfhulp gaan zoeken
zovty, miss kan jij caciarotte toevoegen op msn, dan kunnen jullie samen even brainstormen over hoe je een goed topic in elkaar zet
jij weet precies hoe fok eruit moet zien, en hij heeft fantastische ideen voor topics, ik denk dat jullie een goed team vormen en kijk uit naar het resultaat
Het is niet makkelijk om zo te schrijven, het is wel consequent namelijk. Probeer het eens. Hij doet z'n best om een leuke OP te maken, en let misschien minder op de spelling. In mijn ogen zet je dan de prioriteiten goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef wise het volgende:
Dan kan een bepaald persoon hier wel een voorbeeld aannemen![]()
Hoe je het ook wil noemen, het is zijn eigen dingske, je herkent het uit duizenden. Het is een stijlelement.quote:straattaal?![]()
Het klinkt en leest meer als een jongen die zijn Nederlands niet gehaald heeft.
Nee.quote:en, trein gemist
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegdquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef vonmerkestyn het volgende:
Als beroepslurker reageer ik niet vaak, maar nu moet ik Swarmahoer toch even op haar plekje zetten.
Als een leraar Nederlands de onderstaande quote zou moeten beoordelen. Wat denk je dat je cijfer wordt Swarmahoer? ...
Juist die de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik wil je wel bijles geven hoor Swarmahoer.
Ik sta altijd klaar om de mindere bedeelde te helpen.
[..]
Qft?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegd
Boeit me geen ene kenser, er zijn genoeg kut topics die over blijven, net zoals zo'n gast die een lompe rekenvraag vraagt, die blijft bijv. wel open en VEULE anderen waar ook al meerdere topics voor aangemaakt zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een topic met tekst vol spellingsfouten, analfabetisch gedrag, kk dit en kk dat. verzonnen verhalen?
Ik vind de slotreden meer dan logisch.
ik weet het niet hoor. maar wanneer word je mod?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Het is toch heel simpel?
Mensen ergeren zich eraan (niet allemaal).
Zijn topics monden altijd (ALTIJD) uit in pagina's vol oneliners,en
en
en mensen die grappig proberen te doen door hetzelfde als hem te typen.
Vervolgens wordt hem keer op keer opnieuw verteld te stoppen, het een plaatsje te geven en op te rotten maar hij blijft telkens terugkomen, nadat hij in FB mensen voor nerds uitmaakt en zeurt over Nederlands les.
Ik weet het niet hoor. Ik zie een patroon
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef Nikmans het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan Cacciatore topics?Of omdat ik het onder woorden kan brengen in tegenstelling tot een groot aantal users?
zet eens een topic report, dan werk je mee aan n beter klb ipv alleen maar te zeikenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boeit me geen ene kenser, er zijn genoeg kut topics die over blijven, net zoals zo'n gast die een lompe rekenvraag vraagt, die blijft bijv. wel open en VEULE anderen waar ook al meerdere topics voor aangemaakt zijn.
oh ok.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
bovenstaande geldt ook voor zoalshetis, nikmans werkt teminste mee, waarvoor dank
Tering zegquote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg...
je bent een likkertje. een mannetje dat altijd voorin de tram, bus of metro praat met de chauffeur omdat hij denkt dat hij daarmee sociaal is.
Dit is de eerste bagger sinds een paar wekenquote:kijk hier begint het dus
het softe modbeleid van tegenwordig hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef deepart het volgende:
Zeg Adelante, dat jij niet van tosties houdt moet jij weten. Hoef je niet gelijk de rest van fok tosti-loos te stellen.
Wat bedoel je trouwens met
[..]
Dit is de eerste bagger sinds een paar weken
Oké oké, het was regelrechte bagger. Het spijt mij enorm, is het weer goed? Misschien kan ik wel een paar euro naar je over maken zodat je twijfelachtige topics van mij een kansje geeftquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
het softe modbeleid van tegenwordig hier
we gaan het beleid omgooien, 100% no tolerance!
ik ben de 'halve tamme' volgens pikmans. maar daarmee heb ik genoeg gezegd en rond dit geneuzel wel ff af.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Niet leesbare topics mogen wel, en een topic over Patricia Paaij niet.!!!
Is het een kloon van een 'blauwe' toevallig? Jullie nemen die halve tamme wel erg in bescherming.
Done.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef o.us het volgende:
Mijn ex zit in mijn projectgroepje.
Hai, de fobo wordt erbij gehaald. Kan die post misschien verwijderd worden?
Dank.
Over zijn gehele repetoire.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zit je nou te jammeren BoWa, over welk onleesbaar topic heb je het nu? Die van Cacciotore is toch gewoon dicht?
En iedereen (en ja, ik ook blijkbaar) blijft je maar aandacht geven he... Volgens mij kom jij tien keer per dag gillend klaar op je eigen gezever.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:53 schreef Cacciatore het volgende:
blablabla jij bent gwoon een stalker en moet gwoon is een leven zoeken WHAHAHA
Dan ook niet zeiken (en dan doel ik niet specifiek op jou) dat KLB zo'n zooi is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen
Volgens mij zijn de haters en de zeikers dezelfde personen. Misschien moeten ze elkaar op MSN toevoegen lekker fulmineren dat KLB zo kut is tegenwoordig en vroegah alles beter was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ook niet zeiken (en dan doel ik niet specifiek op jou) dat KLB zo'n zooi is.
maar dat doe ik wel en dan irriteer ik me eraan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen
Er wordt dus des aanziens der persoons gemodereerd? Is dat wat je nu wil zeggen? Dat je met twee maten meet? En dat het van het grootse belang is dat je vriendjes bent met de KLB mods willen je topics daar een kans maken?quote:
ma iriteer je je er echt aan???? ik snap dat serieus nie.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat doe ik wel en dan irriteer ik me eraan.
Mits hij blijft typen zoals ie doetquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Er wordt dus des aanziens der persoons gemodereerd? Is dat wat je nu wil zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |