Het is ochtend mattie ik sta op ben echt kk moe vna de avond daarvoor k had met paar matties ff gechilled en jacob gekissed whahaha (no homo) :p ma het was tot 1 uur doorgegeaan ofzo dus vor mij wel laat want k moest net opstaan om 8 uur
Ik netjes opstaan snel koffie zette en drinken haren doen aankleden NEE GEEN BLOUSJE MAAR NETTE TRUI MET POLO ERONDER!!!!!! netjes op tijd na de bus ma die kwam egt kk kk laat gewoon 10 minute te laat dus ik kom op station moest renne ma de trein rijd dan altijd net weg he op dat moment egt gewoon lelijk maja zo is het dus kan k nix aan doen :p
ik moest dus de treintje later pakken ma dan mis ik de bus na me stage ik in de trein stappen he was de trein na agga toe dus is altijd beetje anders dan normale ns trein ik ging zo zitte in zon 2 zit bankje beetje muziek opzette staren en voor me uitkijke gaat er ineens zon meisje naast me ziten he
ik kijk haar aan zij mij aankijke ik zo hoi zegt ze niks he ik dacht dus eerst zo van ja whatever moppie wie denk je dat je bent maja kan gebeuren dus ik dacht ga gewoon beetje ouwehoeren tog
de treintje ging zo rijden ma naast ons lag zon krantje op de andere bank ik vroeg zo: Hey kun je me de kranjte geven want een gepsrek met jou zit er niet in
zij zo: als je een geprek wilt moet je ma iemand bellen
ik: ik hoef nie perse een gesprek hoor ma je leek me beetje eenzaam dus wilde je troosten dat je zo kansloos bent :p ik werd beetje boos ma nie agressief hoor :p :p
ma ze reageerde aleen beetje arrogant ging ze zo beetje glimlachen en wegkijken
Treintje komt op station aan ik moest eruit ma zij nie ik zo Hey dit was de mooiste gesprek ooit in mijn leven dank je schoonheid

moest ze lache toen ik wegging :p
klacht: chick doet hard to get ma eigenlijk easy :p