ja sure dan weet jij nie de verschil tussen uitlache en glimlache mattie WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:03 schreef rihago het volgende:
ze lachte je gewoon uit dus omdat je zo kansloos bent.
volgende week ga ik zelfde trein neme kijke of ze er weer is :p mssn me nummer passen aan haar hahahaha :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:03 schreef jogy het volgende:
Wanneer ga je der balle yo?
lablablabla en zoek jij is een leven beeldshcerm nerdje WHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef HolleKies het volgende:
praat/type gewoon werkeloze aap.
mattei stop gewoon is met hate blijf dan gewoon weg SIMPELquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pleeg aub zelfmoord, jij voegt echt niks toe aan de maatschappij.
Voor de rest: je topics zijn al lang niet origineel meer, laat staan grappig.
:p:p je ben gwoon homo jonge swaquote:met paar matties ff gechilled en jacob gekissed
hahahahaha ken je snoop dog hij zegt altijd wassup niggers and niggerettes yall wanna kiss Jacob? whahaha jointje smoke :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef Waldkorn het volgende:
Je bend een helt.
Ma wa beleod je me:
[..]
:p:p je ben gwoon homo jonge swa
thnx mattie :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Fakka mattie!
Mooi verhaal weer. Weer tijdje gemist.
REPSECT!!
Play on playa!!!
BOKS
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...quote:
hahaha zei mattie van me ook al ze daagt mezelf uit :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:09 schreef Rookert het volgende:
Ewa dat meisj mt gewoon nie hate man, ze gaat tog zelf naast je zitte of watPrate en niet hate
![]()
dat is dan ook meteen het enige wat je goed in het nederlands schrijft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...
Maar goed dat er geen oma naast je kwam zitten dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahaha zei mattie van me ook al ze daagt mezelf uit :p
Stelletje relnichtenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...
i rest my case..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
lablablabla en zoek jij is een leven beeldshcerm nerdje WHAHAHAH
whehe hij vind je simpel ... raarrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:06 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattei stop gewoon is met hate blijf dan gewoon weg SIMPEL
ey homy wat ga je me mattie dissen jonge swaa?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef rihago het volgende:
[..]
dat is dan ook meteen het enige wat je goed in het nederlands schrijft.
Hoezo dan? Slechte verhalen in onleesbaar Nederlands lezen is jou hobby?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
cacciatore just made my daytrue hero
hahahaha thnkx mattie :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
cacciatore just made my daytrue hero
ohcohcohc we hebbe weer een JUFFROUW nederlands WHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Er mogen best wel wat eisen gesteld worden aan het niveau van users hier op FOK!. TS is een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Bruikbare tipquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je :p met hoofdletter doet komt er een smilie.<--- zie?
ey swaa... je wet tog... je mattie heeft zin in balle....quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ey homy wat ga je me mattie dissen jonge swaa?
ik dacht elke mainer :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je :p met hoofdletter doet komt er een smilie.<--- zie?
ZIEN DE HATERS DEZE BERICHT OOK?????quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het gelezen en ik begreep wat er stond. Props for me.
neequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ZIEN DE HATERS DEZE BERICHT OOK?????
Nee ik beoordeel verstandelijk gehandicapten in dit topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ohcohcohc we hebbe weer een JUFFROUW nederlands WHAHAHAH:p
Hij had beter jacob kunnen bellen... had hij tenminste nog wat gekissed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou ook heel erg hard to get spelen met zo'n jongen. Zo hard to get dat het zeker weten op niks uit loopt.
Kan dat ook met Google Translate?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het gelezen en ik begreep wat er stond. Props for me.
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou ook heel erg hard to get spelen met zo'n jongen. Zo hard to get dat het zeker weten op niks uit loopt.
quote:
Hier kreeg ik dan wel weer een kleine lach van op mijn gezichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vind
jonge ben je kk dom ofzo whahahah jacob is een jtje van snoppy do double g :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef rihago het volgende:
[..]
Hij had beter jacob kunnen bellen... had hij tenminste nog wat gekissed.
Dus je zoent honden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jonge ben je kk dom ofzo whahahah jacob is een jtje van snoppy do double g :p
Justitie leest meequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn kinderen ooit zo zouden worden snij ik ze ter plekke hun strot door.
Toekomstig psychopaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn kinderen ooit zo zouden worden snij ik ze ter plekke hun strot door.
Nee ik heb het helemaal zelf gedaan, woordje voor woordje. Nu heb ik er wel weer koppijn van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Kan dat ook met Google Translate?
mattie als jij dat wil leze moet je dat leze vriend maakt me nie uit hoorquote:
Nee mang pappi.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vind
Respectquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik heb het helemaal zelf gedaan, woordje voor woordje. Nu heb ik er wel weer koppijn van.
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef ehqo. het volgende:
Snoop Dogg napraten. Stoethaspel.
hahaha de kk hoer :p nee grapjequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
ma je had die bitch gewoon moeten steke swa. weetog
Gelul, het is snoop dogg. Maar hij post hier met een kloon om niet op te vallen.quote:
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
-knip-
ik kijk haar aan zij mij aankijke ik zo hoi zegt ze niks he ik dacht dus eerst zo van ja whatever moppie wie denk je dat je bent maja kan gebeuren dus ik dacht ga gewoon beetje ouwehoeren tog
de treintje ging zo rijden ma naast ons lag zon krantje op de andere bank ik vroeg zo: Hey kun je me de kranjte geven want een gepsrek met jou zit er niet in![]()
zij zo: als je een geprek wilt moet je ma iemand bellen
ik: ik hoef nie perse een gesprek hoor ma je leek me beetje eenzaam dus wilde je troosten dat je zo kansloos bent :p ik werd beetje boos ma nie agressief hoor :p :p
ma ze reageerde aleen beetje arrogant ging ze zo beetje glimlachen en wegkijken
-knip-
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Is het grappig manneke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
blablablabla ik zie er tog gewoon netjes uit NETTER ALS JOU EN MEER SJANS MET CHICKS!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Mooi gesproken!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegd
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompen![]()
En: ABN!
Als je niet normaal gaat doen doe ik er een slotje op. Klaar nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
Je bent een topuser.quote:
Is goed manneke. Zo te zien heb jij een plaat voor je kop dat je neit zag dat ze niks van je moest. Toen je uitstapte lachte ze je uit, niet toequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
NIET DAN?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?quote:
hahahaha meschien maak ik der wel een boek van later :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent een topuser.Ik kijk iedere dag weer uit naar een nieuw topic van je. Vervolgens neem ik me ook de tijd om het goed door te lezen en de reacties te volgen.
Soms print ik ze zelfs uit om de beste topics te archiveren voor later. Ze gaan nog veel geld opleveren!
jij weet nie eens hoe ze keek dus wrom denk je dat weet whaha dat jij meschien nooit sjans hebt of ouwehoert is nie mijn probleem hoor mattiequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Is goed manneke. Zo te zien heb jij een plaat voor je kop dat je neit zag dat ze niks van je moest. Toen je uitstapte lachte ze je uit, niet toe![]()
HAHAHAHAHHAHA
Je hoor, we zouden het een eer vinden als deze user ook kwaliteitstopics zou openen in ONZ.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?
thnx mattiequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind je topics echt leuk om te lezen Cacc, laat je niet stoppen door haters.
whahaha word heeft toch automatisch spellingcheck :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Opperprutser het volgende:
OP is onleesbaar, ik hoop voor TS dat hij zijn stageverslag door iemand anders laat schrijven.
En ik maar denken dat ik op een Nederlands forum zatquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
Het is ochtend mattie ik sta op ben echt kk moe vna de avond daarvoor k had met paar matties ff gechilled en jacob gekissed whahaha (no homo) :p ma het was tot 1 uur doorgegeaan ofzo dus vor mij wel laat want k moest net opstaan om 8 uur
Etc....
Persoonlijk hoop ik een bevallige bitch van zijn achterban af te kunnen snoepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
wt komen al die haters hier dan
"Zal ik hier op ingaan?" "Nee doe maar niet, is te makkelijk.."quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij weet nie eens hoe ze keek dus wrom denk je dat weet whaha dat jij meschien nooit sjans hebt of ouwehoert is nie mijn probleem hoor mattie
ma tis geen onzin hoor :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Adelante het volgende:
--> ONZ
Ik zie er 3.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?
Heb je ook een mattie in je nek?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Adelante het volgende:
--> ONZ
ma da boeit mij nieks!quote:
ok thnx mattie zolang die ma openblijft vind ik t al best whahah :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Maar hier worden je avonturen nóg meer gewaardeerd.
Jah verdomme waar bleef je nou!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef error_404 het volgende:
He een Caccia-topic, mis ik weer door alle drukte...
Errst koffie, dan popcorn en dan lezen!
Jou missen...nee alleen de versnaperingquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef error_404 het volgende:
[..]
Sorry, busy, busy, busy op de bouwplaats....
Maar wat aardig dat je me gemist hebt.
die had je ook zelf kunnen gaan halen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:07 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Jou missen...nee alleen de versnapering![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Cacciatore het volgende:
Die verdediger komt nog wel, maar wat veel belangrijker is is het feit dat we een aantal zeer opmerkelijke aankopen hebben gedaan die totaal niet stroken met wat Jol in het begin zei namelijk het kopen van 3 gerichte aankopen die de linies dusdanig versterken dat we een topteam krijgen.
Sowieso vind ik Jol zeer inconsequent als het gaat in het geven van kansen aan bijv. Cvitanich ten opzichte van een Rommedahl of een Donald ten opzichte van een Urby.
Een puntje aan de zijkant wat ik graag wil belichtten is het volgende.
Vorig jaar was Suarez al een topspeler, we hadden aanvankelijk Huntelaar nog maar na het wegvallen van hem stagneerde de productie eigenlijk en scoorde voornamelijk Suarez erg veel. Wil je een team afhankelijk maken van 1 speler dan doe je dat door herhaaldelijk in de media te vertellen dat Suarez een fantastische speler is, hem aanvoerder maken en hem meer verantwoordelijkheidsbesef te geven.
Aanvankelijk zou je zeggen dat dit een slimme zet is, want Suarez geef je een lekkere stoot zelfvertrouwen en je zorgt er wellicht voor dat Suarez bij Ajax blijft dit jaar. Maar wat Jol niet heeft gezien is dat de spelers die signalen ook opvangen en die gaan ipv eigen initiatief hun verantwoording leggen bij de bevliegingen van Suarez.
Op zich is dit op te lossen door zoals Jol heeft gedaan Suarez in de spits te plaatsen zodat hij ook direct de laatste man is waar de bal naartoe gaat, maar Suarez is geen spits en rendeert vele malen beter op de vleugen, persoonlijk vind ik hem vele malen dreigender als hij vanaf de flank komt.
Ik had verwacht dat Jol iets meer intellect zou tonen met dit soort ogenschijnlijke dillemma's die een ervaren trainer doorgaans wel heeft meegemaakt maar helaas niet, iets wat mij zeer tegenvalt van hem.
Ook op het vertrouwens gebied vind ik hem zeer tegenvallen, een jongen als Aissati, een groot talent hoort gewoon het vertrouwen te krijgen en niet zoals door de kortzichte eendagsvliegen die hem afschrijven in de basis te staan. Aissati is een topspeler die met veel zelfvertrouwen erg ver gaat komen.
Cvitanich is ook zo'n geval van nooit de kans hebben gekregen maar toch worden afgeschreven, daar waar Suarez zichtbaar opleeft als zijn vriend Dario erin komt laat Dario ook herhaaldelijk zien wat zijn kwaliteiten zijn, nee hij is geen Goleador maar hij is een uitstekende kaatsende man met oog voor de flanken en iemand die kopsterk is en kei en kei hard werkt.
Met pijn in mijn hart las ik deze quote van hem wat illustratief is aan hem, prachtkerel!
[..]
PROESTquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef jogy het volgende:
Maaaaar, het is natuurlijk wel zo dat wanneer TS gewoon in de wilde weg blijft blaten tegen appetijtelijke dames en hij zelfs bij 9 van de 10 nul op het rekest krijgt maar het gemiddeld 50 keer per maand doet hij toch nog steeds een netto resultaat heeft van 5 nummers/msn-adressen per maand binnenhaalt. Als je dan een arbitraire gok maakt en zegt dat misschien 20 procent ook nog bij de vervolg gesprekken geïnteresseerd blijft in de desbetreffende 'player' hij dan toch zijn lid mag deponeren in 1 nieuwe vagina per maand. Respect.
Mocht alleen de oudste naar school dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Cacciatore het volgende:
dat was me broer ik wou dat ik zo kon prate :p
blablabla ik doe ook gwoon school hoor mattiequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mocht alleen de oudste naar school dan?
Ok, blijven zitten dan he 14.gifquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
blablabla ik doe ook gwoon school hoor mattie
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef jogy het volgende:
Maaaaar, het is natuurlijk wel zo dat wanneer TS gewoon in de wilde weg blijft blaten tegen appetijtelijke dames en hij zelfs bij 9 van de 10 nul op het rekest krijgt maar het gemiddeld 50 keer per maand doet hij toch nog steeds een netto resultaat heeft van 5 nummers/msn-adressen per maand binnenhaalt. Als je dan een arbitraire gok maakt en zegt dat misschien 20 procent ook nog bij de vervolg gesprekken geïnteresseerd blijft in de desbetreffende 'player' hij dan toch zijn lid mag deponeren in 1 nieuwe vagina per maand. Respect.
Lijst voorkomt wolk print hoeveel goed maak LOOPquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:06 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattei stop gewoon is met hate blijf dan gewoon weg SIMPEL
Goede bump.quote:
Ik had hem vorige week al gekickedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Goede bump.
Wat is er van baas cacciatore geworden
Ja zag die kick ook hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week al gekicked![]()
En hij post nog weleens in mijn fobo
Hij heeft een perm banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja zag die kick ook hehe![]()
Denk dat dit nummer wel bij cacciatore past
Tot hij unbanned wordt moet hij dwalen door fobo's en overnachten op de frontpage
Wat had ie misdaan danquote:
Zijn spelling was niet goed genoeg voor fokquote:
Er was niks mis met z'n stijl.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn spelling was niet goed genoeg voor fok
Het is gewoon zonde dat ie er niet meer is, ik vond het vernakelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Er was niks mis met z'n stijl.
Alleen de luie lamballen hier gaan zo hard haten dat er niet tegenop te modden valt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat ie er niet meer is, ik vond het vernakelijk
Het verbaasd me wel dat er nooit een caca kloon gekomen isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat hij net voor z'n aller laatste topic is geband.
Maarja, zo gaan die dingen.
Valt toch niet te evenarenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het verbaasd me wel dat er nooit een caca kloon gekomen is
Ja dat beaam ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat hij net voor z'n aller laatste topic is geband.
Maarja, zo gaan die dingen.
Zullen we een petitie starten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef Equites het volgende:
Ik wil deze gast terug. Kon er altijd wel om lachen.
quote:
Heb je het tegen iemand in het bijzonder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jij bent serieus de grootste loser ever..
aldus de faalhaas van 2009quote:
De kerel die deze topic schreefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je het tegen iemand in het bijzonder?
Het is ochtend vrienden. Ik sta op en ben echt nog ontzettend moe van de afgelopen avond, had met een paar vrienden even gechilled en Jacob gezoend (geen homo, haha)quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
Het is ochtend mattie ik sta op ben echt kk moe vna de avond daarvoor k had met paar matties ff gechilled en jacob gekissed whahaha (no homo) :p ma het was tot 1 uur doorgegeaan ofzo dus vor mij wel laat want k moest net opstaan om 8 uur
Ik netjes opstaan snel koffie zette en drinken haren doen aankleden NEE GEEN BLOUSJE MAAR NETTE TRUI MET POLO ERONDER!!!!!! netjes op tijd na de bus ma die kwam egt kk kk laat gewoon 10 minute te laat dus ik kom op station moest renne ma de trein rijd dan altijd net weg he op dat moment egt gewoon lelijk maja zo is het dus kan k nix aan doen :p
ik moest dus de treintje later pakken ma dan mis ik de bus na me stage ik in de trein stappen he was de trein na agga toe dus is altijd beetje anders dan normale ns trein ik ging zo zitte in zon 2 zit bankje beetje muziek opzette staren en voor me uitkijke gaat er ineens zon meisje naast me ziten he
ik kijk haar aan zij mij aankijke ik zo hoi zegt ze niks he ik dacht dus eerst zo van ja whatever moppie wie denk je dat je bent maja kan gebeuren dus ik dacht ga gewoon beetje ouwehoeren tog
de treintje ging zo rijden ma naast ons lag zon krantje op de andere bank ik vroeg zo: Hey kun je me de kranjte geven want een gepsrek met jou zit er niet in![]()
ik: ik hoef nie perse een gesprek hoor ma je leek me beetje eenzaam dus wilde je troosten dat je zo kansloos bent :p ik werd beetje boos ma nie agressief hoor :p :p
Treintje komt op station aan ik moest eruit ma zij nie ik zo Hey dit was de mooiste gesprek ooit in mijn leven dank je schoonheid
moest ze lache toen ik wegging :p
klacht: chick doet hard to get ma eigenlijk easy :p
Zie bovenstaande post voor een kwaliteitsverstaling in de naam van studieontwijkend gedrag.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
Ik netjes opstaan snel koffie zette en drinken haren doen aankleden NEE GEEN BLOUSJE MAAR NETTE TRUI MET POLO ERONDER!!!!!! netjes op tijd na de bus ma die kwam egt kk kk laat gewoon 10 minute te laat dus ik kom op station moest renne ma de trein rijd dan altijd net weg he op dat moment egt gewoon lelijk maja zo is het dus kan k nix aan doen :p
ik moest dus de treintje later pakken ma dan mis ik de bus na me stage ik in de trein stappen he was de trein na agga toe dus is altijd beetje anders dan normale ns trein ik ging zo zitte in zon 2 zit bankje beetje muziek opzette staren en voor me uitkijke gaat er ineens zon meisje naast me ziten he
Treintje komt op station aan ik moest eruit ma zij nie ik zo Hey dit was de mooiste gesprek ooit in mijn leven dank je schoonheid
moest ze lache toen ik wegging :p
klacht: chick doet hard to get ma eigenlijk easy :p
Het is niet de bedoeling dat de OP hier nodeloos gequote wordt beste vriendquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef rihago het volgende:
[..]
eerst jacob kk hard balle..... want dat is zijn mattie....
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef wise het volgende:
WAAROM KICK JE DIT KUT TOPIC.
die gast is al 3 maanden gebanned.
ewa kom jj haaten mattie.quote:
Als je de letters al door mekaar haalt hoe wil je dan ooit een nummer onthouden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
volgende week ga ik zelfde trein neme kijke of ze er weer is :p mssn me nummer passen aan haar hahahaha :p
TS is al een hele tijd gebannedquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik lees het wel als je het in normaal Nederlands hebt getypt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |