Goede bump.quote:
Ik had hem vorige week al gekickedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Goede bump.
Wat is er van baas cacciatore geworden
Ja zag die kick ook hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week al gekicked![]()
En hij post nog weleens in mijn fobo
Hij heeft een perm banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja zag die kick ook hehe![]()
Denk dat dit nummer wel bij cacciatore past
Tot hij unbanned wordt moet hij dwalen door fobo's en overnachten op de frontpage
Wat had ie misdaan danquote:
Zijn spelling was niet goed genoeg voor fokquote:
Er was niks mis met z'n stijl.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn spelling was niet goed genoeg voor fok
Het is gewoon zonde dat ie er niet meer is, ik vond het vernakelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Er was niks mis met z'n stijl.
Alleen de luie lamballen hier gaan zo hard haten dat er niet tegenop te modden valt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat ie er niet meer is, ik vond het vernakelijk
Het verbaasd me wel dat er nooit een caca kloon gekomen isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat hij net voor z'n aller laatste topic is geband.
Maarja, zo gaan die dingen.
Valt toch niet te evenarenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het verbaasd me wel dat er nooit een caca kloon gekomen is
Ja dat beaam ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat hij net voor z'n aller laatste topic is geband.
Maarja, zo gaan die dingen.
Zullen we een petitie starten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef Equites het volgende:
Ik wil deze gast terug. Kon er altijd wel om lachen.
quote:
Heb je het tegen iemand in het bijzonder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jij bent serieus de grootste loser ever..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |