Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?quote:
hahahaha meschien maak ik der wel een boek van later :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent een topuser.Ik kijk iedere dag weer uit naar een nieuw topic van je. Vervolgens neem ik me ook de tijd om het goed door te lezen en de reacties te volgen.
Soms print ik ze zelfs uit om de beste topics te archiveren voor later. Ze gaan nog veel geld opleveren!
jij weet nie eens hoe ze keek dus wrom denk je dat weet whaha dat jij meschien nooit sjans hebt of ouwehoert is nie mijn probleem hoor mattiequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Is goed manneke. Zo te zien heb jij een plaat voor je kop dat je neit zag dat ze niks van je moest. Toen je uitstapte lachte ze je uit, niet toe![]()
HAHAHAHAHHAHA
Je hoor, we zouden het een eer vinden als deze user ook kwaliteitstopics zou openen in ONZ.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?
thnx mattiequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind je topics echt leuk om te lezen Cacc, laat je niet stoppen door haters.
whahaha word heeft toch automatisch spellingcheck :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Opperprutser het volgende:
OP is onleesbaar, ik hoop voor TS dat hij zijn stageverslag door iemand anders laat schrijven.
En ik maar denken dat ik op een Nederlands forum zatquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
Het is ochtend mattie ik sta op ben echt kk moe vna de avond daarvoor k had met paar matties ff gechilled en jacob gekissed whahaha (no homo) :p ma het was tot 1 uur doorgegeaan ofzo dus vor mij wel laat want k moest net opstaan om 8 uur
Etc....
Persoonlijk hoop ik een bevallige bitch van zijn achterban af te kunnen snoepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
wt komen al die haters hier dan
"Zal ik hier op ingaan?" "Nee doe maar niet, is te makkelijk.."quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij weet nie eens hoe ze keek dus wrom denk je dat weet whaha dat jij meschien nooit sjans hebt of ouwehoert is nie mijn probleem hoor mattie
ma tis geen onzin hoor :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Adelante het volgende:
--> ONZ
Ik zie er 3.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeg, ik zie al twee ONZ mods in dit topic, is er bij jullie geen spreekbuis voor dit soort avonturen?
Heb je ook een mattie in je nek?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef Adelante het volgende:
--> ONZ
ma da boeit mij nieks!quote:
ok thnx mattie zolang die ma openblijft vind ik t al best whahah :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Maar hier worden je avonturen nóg meer gewaardeerd.
Jah verdomme waar bleef je nou!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef error_404 het volgende:
He een Caccia-topic, mis ik weer door alle drukte...
Errst koffie, dan popcorn en dan lezen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |