Respectquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik heb het helemaal zelf gedaan, woordje voor woordje. Nu heb ik er wel weer koppijn van.
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef ehqo. het volgende:
Snoop Dogg napraten. Stoethaspel.
hahaha de kk hoer :p nee grapjequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
ma je had die bitch gewoon moeten steke swa. weetog
Gelul, het is snoop dogg. Maar hij post hier met een kloon om niet op te vallen.quote:
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
-knip-
ik kijk haar aan zij mij aankijke ik zo hoi zegt ze niks he ik dacht dus eerst zo van ja whatever moppie wie denk je dat je bent maja kan gebeuren dus ik dacht ga gewoon beetje ouwehoeren tog
de treintje ging zo rijden ma naast ons lag zon krantje op de andere bank ik vroeg zo: Hey kun je me de kranjte geven want een gepsrek met jou zit er niet in![]()
zij zo: als je een geprek wilt moet je ma iemand bellen
ik: ik hoef nie perse een gesprek hoor ma je leek me beetje eenzaam dus wilde je troosten dat je zo kansloos bent :p ik werd beetje boos ma nie agressief hoor :p :p
ma ze reageerde aleen beetje arrogant ging ze zo beetje glimlachen en wegkijken
-knip-
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Is het grappig manneke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
blablablabla ik zie er tog gewoon netjes uit NETTER ALS JOU EN MEER SJANS MET CHICKS!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Mooi gesproken!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegd
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompen![]()
En: ABN!
Als je niet normaal gaat doen doe ik er een slotje op. Klaar nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
Je bent een topuser.quote:
Is goed manneke. Zo te zien heb jij een plaat voor je kop dat je neit zag dat ze niks van je moest. Toen je uitstapte lachte ze je uit, niet toequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
NIET DAN?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |