ja sure dan weet jij nie de verschil tussen uitlache en glimlache mattie WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:03 schreef rihago het volgende:
ze lachte je gewoon uit dus omdat je zo kansloos bent.
volgende week ga ik zelfde trein neme kijke of ze er weer is :p mssn me nummer passen aan haar hahahaha :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:03 schreef jogy het volgende:
Wanneer ga je der balle yo?
lablablabla en zoek jij is een leven beeldshcerm nerdje WHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef HolleKies het volgende:
praat/type gewoon werkeloze aap.
mattei stop gewoon is met hate blijf dan gewoon weg SIMPELquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pleeg aub zelfmoord, jij voegt echt niks toe aan de maatschappij.
Voor de rest: je topics zijn al lang niet origineel meer, laat staan grappig.
:p:p je ben gwoon homo jonge swaquote:met paar matties ff gechilled en jacob gekissed
hahahahaha ken je snoop dog hij zegt altijd wassup niggers and niggerettes yall wanna kiss Jacob? whahaha jointje smoke :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef Waldkorn het volgende:
Je bend een helt.
Ma wa beleod je me:
[..]
:p:p je ben gwoon homo jonge swa
thnx mattie :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Fakka mattie!
Mooi verhaal weer. Weer tijdje gemist.
REPSECT!!
Play on playa!!!
BOKS
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...quote:
hahaha zei mattie van me ook al ze daagt mezelf uit :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:09 schreef Rookert het volgende:
Ewa dat meisj mt gewoon nie hate man, ze gaat tog zelf naast je zitte of watPrate en niet hate
![]()
dat is dan ook meteen het enige wat je goed in het nederlands schrijft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...
Maar goed dat er geen oma naast je kwam zitten dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahaha zei mattie van me ook al ze daagt mezelf uit :p
Stelletje relnichtenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent meschien een vrouw ma ik draag GEWOON blousjes en me matties ook is gewon goed NL hoor...
i rest my case..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
lablablabla en zoek jij is een leven beeldshcerm nerdje WHAHAHAH
whehe hij vind je simpel ... raarrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:06 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattei stop gewoon is met hate blijf dan gewoon weg SIMPEL
ey homy wat ga je me mattie dissen jonge swaa?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef rihago het volgende:
[..]
dat is dan ook meteen het enige wat je goed in het nederlands schrijft.
Hoezo dan? Slechte verhalen in onleesbaar Nederlands lezen is jou hobby?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
cacciatore just made my daytrue hero
hahahaha thnkx mattie :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
cacciatore just made my daytrue hero
ohcohcohc we hebbe weer een JUFFROUW nederlands WHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Er mogen best wel wat eisen gesteld worden aan het niveau van users hier op FOK!. TS is een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Bruikbare tipquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je :p met hoofdletter doet komt er een smilie.<--- zie?
ey swaa... je wet tog... je mattie heeft zin in balle....quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ey homy wat ga je me mattie dissen jonge swaa?
ik dacht elke mainer :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je :p met hoofdletter doet komt er een smilie.<--- zie?
ZIEN DE HATERS DEZE BERICHT OOK?????quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het gelezen en ik begreep wat er stond. Props for me.
neequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ZIEN DE HATERS DEZE BERICHT OOK?????
Nee ik beoordeel verstandelijk gehandicapten in dit topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ohcohcohc we hebbe weer een JUFFROUW nederlands WHAHAHAH:p
Hij had beter jacob kunnen bellen... had hij tenminste nog wat gekissed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou ook heel erg hard to get spelen met zo'n jongen. Zo hard to get dat het zeker weten op niks uit loopt.
Kan dat ook met Google Translate?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het gelezen en ik begreep wat er stond. Props for me.
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
Ik zou ook heel erg hard to get spelen met zo'n jongen. Zo hard to get dat het zeker weten op niks uit loopt.
quote:
Hier kreeg ik dan wel weer een kleine lach van op mijn gezichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vind
jonge ben je kk dom ofzo whahahah jacob is een jtje van snoppy do double g :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef rihago het volgende:
[..]
Hij had beter jacob kunnen bellen... had hij tenminste nog wat gekissed.
Dus je zoent honden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jonge ben je kk dom ofzo whahahah jacob is een jtje van snoppy do double g :p
Justitie leest meequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn kinderen ooit zo zouden worden snij ik ze ter plekke hun strot door.
Toekomstig psychopaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn kinderen ooit zo zouden worden snij ik ze ter plekke hun strot door.
Nee ik heb het helemaal zelf gedaan, woordje voor woordje. Nu heb ik er wel weer koppijn van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Kan dat ook met Google Translate?
mattie als jij dat wil leze moet je dat leze vriend maakt me nie uit hoorquote:
Nee mang pappi.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
whahahaha egt nie mami ik weet wel dat jij zon meisje bent die arro doet ma eigenlijk kk hard moet lache omdat je t grappig vind
Respectquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik heb het helemaal zelf gedaan, woordje voor woordje. Nu heb ik er wel weer koppijn van.
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef ehqo. het volgende:
Snoop Dogg napraten. Stoethaspel.
hahaha de kk hoer :p nee grapjequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
ma je had die bitch gewoon moeten steke swa. weetog
Gelul, het is snoop dogg. Maar hij post hier met een kloon om niet op te vallen.quote:
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cacciatore het volgende:
-knip-
ik kijk haar aan zij mij aankijke ik zo hoi zegt ze niks he ik dacht dus eerst zo van ja whatever moppie wie denk je dat je bent maja kan gebeuren dus ik dacht ga gewoon beetje ouwehoeren tog
de treintje ging zo rijden ma naast ons lag zon krantje op de andere bank ik vroeg zo: Hey kun je me de kranjte geven want een gepsrek met jou zit er niet in![]()
zij zo: als je een geprek wilt moet je ma iemand bellen
ik: ik hoef nie perse een gesprek hoor ma je leek me beetje eenzaam dus wilde je troosten dat je zo kansloos bent :p ik werd beetje boos ma nie agressief hoor :p :p
ma ze reageerde aleen beetje arrogant ging ze zo beetje glimlachen en wegkijken
-knip-
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Is het grappig manneke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
blablablabla ik zie er tog gewoon netjes uit NETTER ALS JOU EN MEER SJANS MET CHICKS!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef ElectricEye het volgende:
TS kust mannen, vindt 7 uur slaap te weinig en draagt truien met een polo eronder.
Ergo: TS is überdepuber-gay!
Mooi gesproken!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is leesbaar, ik zeg niet dat ie foutloos is, en dat zal me n rotzorg wezen eerlijkgezegd
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat meisje had je eigenlijk op je bek moeten stompen![]()
En: ABN!
Als je niet normaal gaat doen doe ik er een slotje op. Klaar nu.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
Je bent een topuser.quote:
Is goed manneke. Zo te zien heb jij een plaat voor je kop dat je neit zag dat ze niks van je moest. Toen je uitstapte lachte ze je uit, niet toequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor wrom dat dan alsof ik iets raars deed gwoon OUWEHOERE zijn jullie amaal kk saai ofzo beetje lol is nix mis mee hoor............
NIET DAN?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja hoor en jij praat niemand na alsof jij stoethaspel whtatever that is hebt bedacht WHAHAHA NIET DUSHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |