Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits hij blijft typen zoals ie doet
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet. Nou in ONZ is ie welkom, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Er is een enorme verdeeldheid onder de klb mods.
Gisteren zag je ik je gewaardeerde collega nog zeggen dat zolang het leesbaar het hem een rotzorg zal wezen.
Die is was dan ook ONZ mod.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zal mij ook een rotzorg zijn, maar ik ben er voor de users en die moeten het blijkbaar niet.
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo makkelijk voor het karretje van een zeer klein groepje zeikerds spannen en doe je niks met de feedback van de leuke users?
gewaagde uitspraak adelantequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB is er voor de zeikerds, ONZ voor de leuke users.
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ is het afvoerputje. Niet KLB.
jogyquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef jogy het volgende:
Krijg lepra aan je ogen. ONZ is een miskende parel. Ok, er zit hier en daar wat modder op maar toch.
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Cacciatore het volgende:
en van ludosanders mag k gewoon type zoals ik wil want hij vind het wel leuk zo....
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerkenquote:
shit :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je je foutief hebt laten informeren.
Het tegeltje hangt inmiddels boven mijn bedquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fiets is er gewoon even geemotioneerd van ja, snap je dat? die moet het even verwerken
Misschien leuk voor een ONZ topic om daar zelf de meest achterlijke gedicht/plaatjes dingen te maken.quote:
Zo iedereen blij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
maar genoeg users vinden het gewoon leuk toch ... alleen paar nerdjes hier die boos worden dankzij internet maar die neem ik toch niet serieus whahah :p
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, je doet nu afbreuk aan zijn hosselimago. laat hem lekker typen en hosselen, fok! heeft zulke gasten broodnodig.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, kap aub eens met dat gepeupel. We zien door de rommel de echte feedback niet meer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo. Ontopic posten of niet. Reageren op andere users hoeft ook niet hier. Stuur maar lekker een PM. Tis klaar nu!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin dan maar?
//Edit, neem meteen deze maar mee naar de graveyard:
Klote dag op school
Dit is gewoon een soort Cacciatore maar dan nog erger imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |