Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom word Deze klacht is echt fucked up eyyyy meteen gesloten.. ik word met die shit lastig gevallen.. waarvoor is KLB anders ?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Succes ermee. Ik kijk over een half uur of er een fatsoenlijke reactie is.
Het was weer een da-ver-end succes.quote:
Een topic, waar al in geen uren meer in gereageerd is. Maar het staat jullie nogal in de weg blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:05 schreef Nikmans het volgende:
Klote dag op schoolwat is dit nou weer
verwijderd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Agiath het volgende:
Deblielen die blijven fokken
Plaatje van die kinderverkrachter van dat zwembad ofzo in dit topic, anyway, ik hoef het niet te zien
Stop met jammeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Japsnars het volgende:
Fijn feestdagen in ruil voor een iPod
Schopje onzin..
Nee, dat topic is pure onzin, dat ziet iedereen.quote:
quote:f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddelijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Ze is weer in Nederland aangekomen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het spijt me Ensaf, ik heb misschien te gehaast een beslissing genomen. Het topic lijkt me potentieel hebben, misschien gaat hij na de vakantie van je date weer open.
Dat staat ook in het slotje, maar ik was misschien niet duidelijk genoeg.
D-Day!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze is weer in Nederland aangekomen!
Ik wil met een meisje onder de douche #2 (met PAINT!!!) kan dus weer open!
Nog een nachtje slapen en ik zie haar weer, de zenuwen komen nu wel!
neequote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Apebeer het volgende:
Mijn KLB petitie topic werd gesloten![]()
Waarom? En mag ik een nieuwe openen als ik het goed doe?
Waarom? Geef toe die regel is achterhaaldquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
zo'n petitie is toch kansloos
Nee, dat is hij nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom? Geef toe die regel is achterhaald
Mag ik dan uitleg over de regel?quote:
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.quote:Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ik dan uitleg over de regel?
Waarom mogen er overal reeksen behalve in KLB?
Maar die van mij was dat welquote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bekijken het per topic. En 99% van alle topics is bij post nummer 300 geen nieuw topic meer waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |