Waarschijnlijk heeft hij het over mijn veelvuldige gebruik van het woord kanker laatst. Hier was hij het niet mee eens en sindsdien loopt hij al de hele week te zaniken over mensen die schelden met kanker.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
Uitlokking..quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had jij niet net een laatste waarschuwing trouwens, Otis, dat je je gedrag op het forum even moest aan gaan passen?
Niet veel van geleerd blijkbaar.
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee
[..]
Wat doet dat ertoe?
[..]
Waar heb je het in God's naam over?
[..]
Eh, nee?
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarvoor denk je dan dat je vorige week 2 dagen voor gebanned bent?
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vanwege 'mijn aandeel' in een ruzie in de SC. Dat is de reden die in het banmeldtopic is gegeven. Verder heb ik daar geen informatie over gekregen. Met mijn gedrag is over 't algemeen weinig mis, dunkt me.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Otis2.0, idem aan de heren boven hem.
Dat is toch geen laatste waarschuwing?quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en hoe is dat NIET te linken met je gedrag?
Het lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat de status van NG iets anders is dan die van Skylark en mij.quote:
Terwijl ie er zelf meer heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 14 december 2009 00:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eén keer in de SC zie ik niet als m'n algemene gedrag op het forum. Kan aan mij liggen.
Maar volgens mij ging de discussie daar ook niet over.
Verder vind ik het ook een beetje raar dat Lamon hier op zo'n uitlokkende, zuigende toon begint over bans en notes van mij.
Welke bapaos zijn het beste? succes ermeequote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef postmortum het volgende:
broodje bapao , waarom is die dicht , het is een doodnormale klacht of moet ik henm maar openen in gc ?
jupquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Ensaf het volgende:
Zou de titel van Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen + paint!! veranders mogen worden in Mensen die het ijs nu aan gort schaatsen (met PAINT!!!)?
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef zarGon het volgende:
Watskenurt?
Iphone gebruikers zijn onredelijk en koppig.
Pfff, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet je best, die tips die je daar geeft zijn niet legaal en aangezien je dr 100 posts aan vuil spamt heb ik m weggeflikkerd omdat ik geen 100 posts ga doorlezen
2 van de 4 paginas stond die ilegale onzin, en wie geeft mij de garantie dat het daar niet meer over gaat als het weggehaald wordt? ts deed er zelf aan meequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Pfff, lekker makkelijk.
Dus 1 user kan door het linken naar niet legale dingen ervoor zorgen dat alles verwijderd wordt?
Is dat niet een beetje met een kanon op een mug schieten?
Was een leuk topic, liep prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |