Uurtje. Twee uur als je echt alles gaat customizen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef Dynd het volgende:
Hoelang zijn jullie meestal bezig met een gemiddeld groot huis?
Bedanktquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.modthesims.info/download.php?t=343951
Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt nietquote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm als ik het zo bekijk is het best sick
TSR = baaaaaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Dinus het volgende:
Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord
Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
Kan dat topic niet eens meer vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere![]()
[..]
TSR = baaaaaad.Mod the Sims
![]()
Ik denk er gewoon niet bij na, het moet. Soms willen ze maar niet dood, deze was al 5 dagen te oudquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet. Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
Ik vind oude mensen saai in ts3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
Ik vind het wel lachen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
Thnx, zal 'em binnenkort dan eens aanschaffen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen.
Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.
Probeer es, ik ben wel benieuwd!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Leuk, kan het zich dan ook verzoenen met een garage?quote:
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.
Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Eat that! Fritzlquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
14 totaal dan hequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier lijkt me al wel genoeg.
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).quote:
Idd, Hoge huizen spelen niet gemakkelijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterrasquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterras
ik wil nog wel een keertje een losse trappen kolom maken (los van het huis) waar je halve trappen hebt (van halve hoogte per vakje dus) dit is mogelijk m.b.v. de constraintfloorelevation cheat... maar wel lastig
zoiets dus:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....
omdat die modulair stairs niet wilde lukken gister, heb ik maar aan m'n egytische huis een futuristisch trappenhuis gemaakt met volledige trappen + alleen maar glasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan ookIk heb het al vaker gebruikt voor huizen. Ik weet niet meer hoe het gaat, en kan ook niks meer laten zien, want ik heb het spel niet meer op mijn computer.
Als je btw een aantal verdiepingen ondergronds gaat met de eerder getoonde tutorial, wil dat niet per se zeggen dat je nog een aantal verdiepingen daar bovenop kunt maken.
Je huis kan gewoon een aantal verdiepingen hoog zijn, laten we zeggen 5 (geen idee of het 5 is of niet, maar voor het voorbeeld is het goed). Als je dan 3 levels basement maakt, kun je nog maar 2 levels er bovenop maken.
Ik heb een keer een toren de grond in gemaakt![]()
Geen idee of het met uitbreidingen anders is trouwens.
ik vond em zelf ook al iets te puntig.. ga er wel naar kijken wat ik er van kan brouwenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien dat je hier iets aan hebt.
http://www.thesimsresourc(...)0in%20The%20Sims%203
Edit: Misschien toch binnenkort weer eens installeren. Al is het alleen maar voor het huizen bouwen, de rest van de gameplay kan me eigenlijk niet interesseren
@mschol: Dat ene puntdak past er niet echt bij imo. Het heeft ook een beetje een ziekenhuis-feel vind ik![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
het voorste idee wil ik hebben, maar met de trappen van de 2de, losse kolom (achterin)
iemand die kan helpen?
mijn knutselhuis:
schuin vooraanzicht, nacht
[ afbeelding ]
schuin vooraanzicht dag
[ afbeelding ]
aanzicht garage, dag
[ afbeelding ]
achteraanzicht dag
[ afbeelding ]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.quote:
Dan is het minder als ik eerst dacht, dan heb ik nu dus ongeveer 1500 punten. Ik ga wel kijken of ik het op een 'alternatieve manier' kan vinden, want dit wordt me te gekquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef mschol het volgende:
1000 punten kosten, via EA iig, volgens mij zelfs 14,95
Bij deze: En dan staan ze bij Installed Content.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Maar werken die, 'niet via de gangbare manier verkregen', sets bij jou dan wel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...
zelfde probleem hierzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
[ afbeelding ]
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.![]()
![]()
Haalt niks uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.
In het begin, toen de sims 3 net uit was, en ik wereldavonturen nog niet had, deden die gedownloade het gewoon. Maar toen heb ik het een paar maanden niet gespeeld, en nu werkt het verdomme gewoon niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....
Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
alles werkt hier prima. Inc. sets van inet e.d.
Dit?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Chanty87 het volgende:
Eén van de patches heeft het verprutst inderdaad... Ik had er ook last van, als het goed is staat er op MATY ofzo wel een fix.
ja alles heb ik gekocht, de nieuwe is vanmorgen verstuurd aldus BOL.comquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?
Bij mij werkte de tiki set pas toen ik wereldavonturen geïnstalleerd had, kan dat het misschien zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.![]()
![]()
Klopt, 't is belachelijk duur. Ik denk dat ze nu nog veel meer verdienen dan met het oude uitbreidingsset-systeemquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.
Dan zou 1 zo'n set bijna net zo duur zijn als een uitbreidingspakket![]()
Nouja, ik ga eerst wel even kijken wat er in dat wereld avonturen gedoe zit![]()
dat moet je met het handje pakken en op de grond gooien en dan wegmikken. Bij mij werkt dat ook met Luxe enzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb nog nooit eerder last gehad van bugs, en gister heb ik luxe accessoires en een update geinstalleerd en jawel hoor: Welkom bugs!
Alles wat in m'n inventaris staat (zowel de gewone als de familie inventaris) gaat er niet meer uit! En ik ben aan m'n journalist carriere bezig, dus ik moest prullenbakken doorzoeken. En nu is m'n Sim dus chagerijnig omdat er troep in de inventaris zit die er niet meer uit gaat!
Dat lukt dus ook niet. Zodra ik het aanklik in de inventaris, komt dat handje tevoorschijn en dan kan ik er niks meer mee. Ik kan het niet verkopen, niet op de grond gooien of wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat moet je met het handje pakken en op de grond gooien en dan wegmikken. Bij mij werkt dat ook met Luxe enzo.
gek.........komt mij niet bekend voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat lukt dus ook niet. Zodra ik het aanklik in de inventaris, komt dat handje tevoorschijn en dan kan ik er niks meer mee. Ik kan het niet verkopen, niet op de grond gooien of wat dan ook.
Ja, ik. En ik vind hem zwaar tegenvallen. Het is die 20 euro absoluut niet waar. Er zit naar mijn mening weinig nieuws bij. Slechts 2 nieuwe kapsel en 6 kledingstukken ofzo. En de meubelstukken en dergelijke stelt ook weinig voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al De Sims 3 Luxe Accessoires gekocht?
ja maar pas 1x gespeeld. Vind de gitaar en de gitaarophangbord wel geinig. Verder idd weinig.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al De Sims 3 Luxe Accessoires gekocht?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Tegan het volgende:
Mijn vader is overleden en nu loopt hij rond als geest, ik wil gewoon dat hij wegblijft.
quote:
Beetje rare reactie vond ik datquote:
Weet ik, de reactie was vooral voor baniekje bedoelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nee schat, ik bedoel van als je niet door zou hebben dat het om ingame gaat
Tuurlijk weet ik dat het over ingame gaat, ik ben niet helemaal van gisteren!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Beetje rare reactie vond ik dat. Tuurlijk gaat het over fake Simskarakters want anders zou ik 1) het nooit op zo'n redelijk blije manier posten, 2) niet in het Sims-topic zijn
![]()
.
Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Niara het volgende:
hmz iemand enig idee hoe je een kavel kleiner maakt?
Ik heb een mooi huis gebouwd, maar het kavel is te groot en nu kan ik hem bijna nergens plaatsen.
Enig idee of ik dit aan kan passen?
Verdoriequote:Op zondag 7 maart 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er op
Da's toch iets waar veel simmers al langere tijd naar uitkijken als ik het zo lees; meekijken op 't werk van je sim.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Het word dus weer net zo'n uitmelkspel als de vorige 2...
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan?
Sommige mensen hebben geld teveel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen
Voor het geld van al die expansions kun je beter een paar avonden in de kroeg zitten en rondjes gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geld teveel.
Ik kocht De Sims 3 omdat ie vet goed is, en omdat er een USB-Stick in de vorm van een Blob bij zat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen
kavels kan je niet groter maken en 64x64 is zover ik weet het maximumquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je een kavel groter of kleiner maakt? Is het ook mogelijk om een grotere kavel dan 64x64 te hebben?
Ik weet het ook niet ... Heb nu de uitbreiding De Sims™ 3 Luxe Accessoires er maar bij gekocht en het probleem blijft bestaan . Ook crasht de game regelmatig ( spel is weg en ben terug op het bureaublad)quote:Op maandag 15 maart 2010 09:20 schreef Niara het volgende:
hmz, ik hoopte ook dat er een speciale code was.Ik denk dat er zo wel iets was voor de vorige Sims.
@Gtabpy: gewoon inloggen op de website van de sims, en daar ergens riverview zoeken. De site onthoudt wat je al eerder hebt gekocht/gedownload en dan staat er er "nog een keer downloaden".
@Winner_Taco: misschien is die andere sim een einzelganger ofzo? Of zit je huishouden te vol? :s anders heb ik ook geen idee
Ja, inderdaad. Nouja, hopelijk is het weer een leuke toevoeging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:38 schreef Purky het volgende:
Da's toch iets waar veel simmers al langere tijd naar uitkijken als ik het zo lees; meekijken op 't werk van je sim.
Ben benieuwd
Staat ook aangevinkt ergens dat je custom content wil weergeven tijdens het spel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef Sammiej1989 het volgende:
Ik heb een probleem!
Ik heb spullen gedownload via de exchange en deze ook in het startprogramma geïnstalleerd, er staat achter het paketje ook een icoontje van dat dit paketje is geïnstalleerd. Maar als ik vervolgens in game ben dan staat het nergens! Ik heb een officiële sims.
Groetjess
Daar dan maar weer op vakantie naartoe gaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Ellatjuh het volgende:
ja je kan hem in frankrijk halen, bij de nectarbrouwerij.
SPOILER: CodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
heb je de stekker er wel inzitten zodattie wel kan opladenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sims blijft in het oplaadscherm hangen.
Die was bij mij binnen een paar dagen kapot. Viel gewoon uit elkaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kocht De Sims 3 omdat ie vet goed is, en omdat er een USB-Stick in de vorm van een Blob bij zat.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Evelien het volgende:
Hoe maak je een kavel kleiner als er nog geen huis op staat dan? En nieuwe kavels toevoegen in Sunset Valley kan toch niet? Of heb ik nu echt iets heel erg gemist?
Hele eigen werelden maken doe ik niet meer, die werken voor geen meter en laten het hele spel crashen.. bij mij althans.
Je kunt toch gewoon een klein huis bouwen op een lege kavel? Dan zet je daar een hek omheen en de rest van de kavel hoef je niet te gebruiken.. Of begrijp ik je verkeerd?!quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef Evelien het volgende:
Ja, en ik wil zo graag wat kleine kavels zodat ik realistische rijtjeshuizen kan maken. Ik vind de kavels echt achterlijk groot, ook de kleinste, weet echt niet wat ik met al die ruimte moet
Hoe kleiner en overzichtelijker het huisje, hoe leuker ik het spel vind.
Had jij ook met het maken van werelden dat huizen op kavels verdwenen en weer verschenen, maar eigenlijk het grootste deel van de tijd onzichtbaar waren?
zonder cheats kan je zowiezo niet op de rand bouwen en blijft er tussen de kavels 2 groene vlakken...quote:Op maandag 26 april 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
Dan heb je toch geen rijtjeshuizen want dan zit er een groot stuk gras omheen
Ja, maar da's héél wat minder storend dan 3 vierkante km gras om mijn huisquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder cheats kan je zowiezo niet op de rand bouwen en blijft er tussen de kavels 2 groene vlakken...
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:24 schreef Evelien het volgende:
Ik ben idd ook meer van de pc dan van spelcomputers, maar ik vind 't wel jammer dat ze op consoles meer opties krijgen. Dingen delen op Facebook? Waarom mogen wij dat niet?
"en materiaal downloaden zonder ooit de game te hoeven verlaten"quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..
daarin tegen werken misschien de sets die je kan kopen @ pc niet op de consoles
Denk niet dat 't komt, bij Sims 2 voor de PS was er ook al zoiets en toen heeft de pc-versie het ook niet alsnog gekregen. Volgens mij is sowieso het hele spel anders qua spelopzet en uitdagingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..
daarin tegen werken misschien de sets die je kan kopen @ pc niet op de consoles
Die ga ik denk ik wel kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:05 schreef timp0e het volgende:
Het EA Play Label van Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) kondigde vandaag aan dat de door critici geprezen game De Sims™ 3 ontwikkeld wordt voor het PLAYSTATION®3 computer entertainment systeem, het Xbox 360® videogame en entertainment systeem, de Wii™ en Nintendo DS™ en deze herfst beschikbaar zal zijn. Miljoenen fans waren blij toen De Sims 3 vorige zomer uitkwam op de PC en Mac. Het was de grootste PC-lancering in de geschiedenis van EA. De game werd de best verkochte PC-game van 2009*. De baanbrekende De Sims-gamereeks is nog steeds op dreef en uitgegroeid tot een cultureel fenomeen. Er komen steeds meer fans bij.
“We bieden spelers met de beste game op consoles en handheld spelcomputers die tot nu toe in de De Sims-gamereeks is uitgekomen. We vinden het leuk dat we spelers op de verschillende platformen een unieke ervaring kunnen bieden,” legt een enthousiaste Sam Player, uitvoerend producent bij EA uit. “Door aan het unieke karaktersysteem, de levendige open buurt, levenswensen en talloze opties waarmee het uiterlijk van de Sims aangepast kunnen worden te werken, hebben we de games op maat gemaakt voor de verschillende platformen. De Sims 3 heeft per platform unieke onderdelen, waardoor spelers nog meer macht, creativiteit en mogelijkheden om samen te spelen in handen krijgen.”
In De Sims 3 voor consoles en handheld spelcomputers kunnen spelers Sims met unieke karakters creëren, de verlangens van hun Sims al dan niet uit laten komen en het leven van de Sims in een levendige buurt aansturen. Door de totaal nieuwe onderdelen wordt het bovendien eenvoudiger om het leven van de Sims op z’n kop te zetten. Spelers kunnen de ultieme “Karmakrachten” vrijspelen en Sims hiermee helpen, of dwarsbomen. Spelers kunnen hun Sims helpen om “te scoren”, zegenen met “ultieme schoonheid”, of het leven zuur maken door ze als “eeuwige mislukkeling” te bestempelen. Spelers moeten wel goed nadenken over hoe ze deze krachten het best kunnen gebruiken, want ze kunnen onverwachte gevolgen hebben en karma kan je zomaar in je kont komen bijten.
Op de PlayStation 3- en Xbox 360-platformen werd een intense en opslorpende gameplay naadloos geïntegreerd in het uitwisselingssysteem, zodat spelers nog beter dan voorheen contact kunnen leggen met andere spelers. Ze kunnen creaties ontwerpen, bouwen en delen met andere spelers over de hele wereld en materiaal downloaden zonder ooit de game te hoeven verlaten.** Spelers krijgen te maken met uitdagingen op lange en korte termijn die kunnen leiden tot beloningen en onderscheidingen. Prestaties kunnen zelfs met vrienden gedeeld worden door online verbinding te maken met Facebook**.![]()
![]()
Twee van mijn kinderen zijn trouwens 'Evil'quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Tegan het volgende:
Haha, mijn sim had als levenswens een groot gezin. Wat dus betekent dat je vijf kinderen moet opvoeden tot volwassenen. Dus ik geef hun beide het fertility ding met die punten. Krijgen ze eerst tweeling jongetjes, en daarna een drieling meisjes. Maar, nu hebben ze nog beide als gewone wens een kind krijgen
![]()
.
waarom niet meer dan 6 kids dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Twee van mijn kinderen zijn trouwens 'Evil'. Heb nog een meisje gekregen hierna
, gelukkig kan je maar zes kinderen krijgen zeg, wilde niet nog een drieling
. Wat een hel, vijf peuters. Vijf kinderen gaat nog wel met twee banen. Ze hebben trouwens weer de wens om een kind te krijgen, alleen kan dat dus niet
.
heb de stereo gesloopt :pquote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Ellatjuh het volgende:
de stereo staat in je familie inventaris.
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spelquote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
En of het verslavend is!!! Soms droom ik dat ik op mijn vriend klik zodat hij opdracht gaat uitvoerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:41 schreef Games-Addic het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Same here.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.
Die kost nu rond de 25 euro. Vond dat nog wel meevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga hem nog eens halen bij een prijsdaling, ik ga er geen 50 euro voor betalen
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Starlie het volgende:
Ik heb opeens een geest in huis, hoe krijg ik dat mens in vredesnaam weg?!
Dank je!! Het is maar een spel.. maar ik schrok me rotquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.
Als jij nou gaat leren in de "thuis-village", jeweetwel, van het weekend en ik op jouw laptop doe simmen? Vind ik een goede deal, kan jij niet gaan soggen op je laptop, kan ik simmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
je kan lang niet elke beroepen zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
Hij's leuk!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities.Is onderweg volgens track en trace.
[edit] En binnen.installeren en straks spelen..
Hij is gaaf. Al heb ik nog niet veel tijd gehad om hem te spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ellatjuh het volgende:
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
ja ik dus ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
Het fijne van The Sims 3 is juist dat ze hun eigen leven leiden als je op andere locatie bent. Misschien niet precies in de volgorde dat jij wilde, maar ach.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
Gewoon meteen na de geboorte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Hm, goede tip, zal eens kijken of het daaraan ligt, thanks! Nu alleen nog die vaardigheidsboeken zien te vinden :/.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Evelien het volgende:
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden
Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
sims 3 wordt aan de hand van je serie nummer gekoppeld aan een account op de sims 3 website.. (doe je dat niet, kan je geen gebruik maken van de exchange)quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
[..]
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.
Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Ah dat doe ik nu ook, vind t wel leuk om continu een 'missie' te hebben en effect te hebben op hoe de stad er uit gaat zien.. Vind het overigens wel bizar dat je doodleuk andere spullen kunt verkopen voor extra budget..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
Oquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet binnenhuisarchitect maar styliste![]()
Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
Is het niet gewoon een kwestie van dat je bepaalde vaardigheden (van je Sim niet van jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzoiig heel irritant
Ah, goed om te weten dat t 'm daar in zit.. Je kunt er waarschijnlijk complete gedrochten van maken nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen
Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig
en ze zijn los. Inmiddels btw wel div. verschillen in de stad dus ze wonen nu ver bij hun oude huis vandaan. Maar hé ze zijn back in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Maartel het volgende:
Duurt bij jullie het 'schakelen' tussen de Sims en een ander programma in Windows ook zo lang?
Ik mis wel meer dingen. Poolen kan ook niet meer. En ik wacht nog steeds op huisdieren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb sinds kort eindelijk weer een razendsnelle computer met ladingen schijfruimte. Dus heb ik Sims3 even gedownl, ehh, gekocht. Werkt prima, sneller kan niet. Maarre, waar is mijn geliefde jacuzzi gebleven?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?
Dan moet hij natuurlijk het hele spel weer laden. Windows alleen kost niet zoveel geheugen. Maar ik moet zeggen dat het bij mij niet zo langzaam is. Opstarten is 9385x langer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Maartel het volgende:
Dat blijkt.. jammer.
Ik ben nooit zo goed in maar één ding tegelijk doen![]()
Van Sims naar Windows gaat overigens wel vlot, maar terug is een ander verhaal.
Ow dat gaat bij mij echt vlot, misschien max 5 seconden ofzo.. Zo heb ik gister namelijk een keuken nagebouwdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Ik schakel nog weleens terug om even iets op te zoeken over het spel oid, of omdat ik een mailtje heb en die blijft door het spel heen popuppen, maar het spel is er duidelijk niet voor gemaakt.
Over downloaden/ Warez wordt hier niet gesprokenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tegan het volgende:
Zo ik ging net Ambitions installeren, had ik de Nederlandse versie terwijl mijn Sims Engels is. Dus nu ben ik ff de Multi-versie aan het downloaden. Maar, die setup heeft wel mijn Sims 3 spel 'aangepast' voor de installatie die ik dus annuleerde, dus ik hoop niet dat hij nu helemaal Nederlands is geworden.
Je mag het er ook niet over hebbenquote:
Dat iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gedownl...uhhh gekocht mag dan weer wel
Lekker belangrijk hoe je er aan komt
Tja lekker zelf weten danquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef Tegan het volgende: