Bij deze: En dan staan ze bij Installed Content.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?

Maar werken die, 'niet via de gangbare manier verkregen', sets bij jou dan wel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...

zelfde probleem hierzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
[ afbeelding ]
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.

Haalt niks uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).

ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.

In het begin, toen de sims 3 net uit was, en ik wereldavonturen nog niet had, deden die gedownloade het gewoon. Maar toen heb ik het een paar maanden niet gespeeld, en nu werkt het verdomme gewoon niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....

Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
alles werkt hier prima. Inc. sets van inet e.d.

Dit?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Chanty87 het volgende:
Eén van de patches heeft het verprutst inderdaad... Ik had er ook last van, als het goed is staat er op MATY ofzo wel een fix.

ja alles heb ik gekocht, de nieuwe is vanmorgen verstuurd aldus BOL.comquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?

Bij mij werkte de tiki set pas toen ik wereldavonturen geïnstalleerd had, kan dat het misschien zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.

Klopt, 't is belachelijk duur. Ik denk dat ze nu nog veel meer verdienen dan met het oude uitbreidingsset-systeemquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.
Dan zou 1 zo'n set bijna net zo duur zijn als een uitbreidingspakket
Nouja, ik ga eerst wel even kijken wat er in dat wereld avonturen gedoe zit

en dat gaat behoorlijk traag
  en dat gaat behoorlijk traag   

Ik speelde met 1 sim, en die kende een andere sim waarmee hij wilde trouwen. Maar op een gegeven moment kwam die sim niet meer opdagen. Ook nergens de bekennen in de stad. En nergens een huis.
 Ik speelde met 1 sim, en die kende een andere sim waarmee hij wilde trouwen. Maar op een gegeven moment kwam die sim niet meer opdagen. Ook nergens de bekennen in de stad. En nergens een huis.

dat moet je met het handje pakken en op de grond gooien en dan wegmikken. Bij mij werkt dat ook met Luxe enzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb nog nooit eerder last gehad van bugs, en gister heb ik luxe accessoires en een update geinstalleerd en jawel hoor: Welkom bugs!
Alles wat in m'n inventaris staat (zowel de gewone als de familie inventaris) gaat er niet meer uit! En ik ben aan m'n journalist carriere bezig, dus ik moest prullenbakken doorzoeken. En nu is m'n Sim dus chagerijnig omdat er troep in de inventaris zit die er niet meer uit gaat!

Dat lukt dus ook niet. Zodra ik het aanklik in de inventaris, komt dat handje tevoorschijn en dan kan ik er niks meer mee. Ik kan het niet verkopen, niet op de grond gooien of wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat moet je met het handje pakken en op de grond gooien en dan wegmikken. Bij mij werkt dat ook met Luxe enzo.

gek.........komt mij niet bekend voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat lukt dus ook niet. Zodra ik het aanklik in de inventaris, komt dat handje tevoorschijn en dan kan ik er niks meer mee. Ik kan het niet verkopen, niet op de grond gooien of wat dan ook.

Ja, ik. En ik vind hem zwaar tegenvallen. Het is die 20 euro absoluut niet waar. Er zit naar mijn mening weinig nieuws bij. Slechts 2 nieuwe kapsel en 6 kledingstukken ofzo. En de meubelstukken en dergelijke stelt ook weinig voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al De Sims 3 Luxe Accessoires gekocht?

ja maar pas 1x gespeeld. Vind de gitaar en de gitaarophangbord wel geinig. Verder idd weinig.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al De Sims 3 Luxe Accessoires gekocht?

quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Tegan het volgende:
Mijn vader is overleden en nu loopt hij rond als geest, ik wil gewoon dat hij wegblijft.

Ik mis de huisdieren niet, daar deed ik nooit veel mee.
  Ik mis de huisdieren niet, daar deed ik nooit veel mee.  

quote:
Beetje rare reactie vond ik datquote:
 . Tuurlijk gaat het over fake Simskarakters want anders zou ik 1) het nooit op zo'n redelijk blije manier posten, 2) niet in het Sims-topic zijn
 . Tuurlijk gaat het over fake Simskarakters want anders zou ik 1) het nooit op zo'n redelijk blije manier posten, 2) niet in het Sims-topic zijn  
   .
 .

Weet ik, de reactie was vooral voor baniekje bedoelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nee schat, ik bedoel van als je niet door zou hebben dat het om ingame gaat

Tuurlijk weet ik dat het over ingame gaat, ik ben niet helemaal van gisteren!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Beetje rare reactie vond ik dat. Tuurlijk gaat het over fake Simskarakters want anders zou ik 1) het nooit op zo'n redelijk blije manier posten, 2) niet in het Sims-topic zijn

.

Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Niara het volgende:
hmz iemand enig idee hoe je een kavel kleiner maakt?
Ik heb een mooi huis gebouwd, maar het kavel is te groot en nu kan ik hem bijna nergens plaatsen.
Enig idee of ik dit aan kan passen?

Verdoriequote:Op zondag 7 maart 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er op

Da's toch iets waar veel simmers al langere tijd naar uitkijken als ik het zo lees; meekijken op 't werk van je sim.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.

... Ik wacht wel een half jaar en download dan wel een volledige versie tot dan toe ofzo.
... Ik wacht wel een half jaar en download dan wel een volledige versie tot dan toe ofzo.

Had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Het word dus weer net zo'n uitmelkspel als de vorige 2...

Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan?

Sommige mensen hebben geld teveel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen

Voor het geld van al die expansions kun je beter een paar avonden in de kroeg zitten en rondjes gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geld teveel.

Ik kocht De Sims 3 omdat ie vet goed is, en omdat er een USB-Stick in de vorm van een Blob bij zat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen

) maar kan op geen manier meer samenwonen met sim .
 ) maar kan op geen manier meer samenwonen met sim . 

kavels kan je niet groter maken en 64x64 is zover ik weet het maximumquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je een kavel groter of kleiner maakt? Is het ook mogelijk om een grotere kavel dan 64x64 te hebben?

Ik weet het ook niet ... Heb nu de uitbreiding De Sims™ 3 Luxe Accessoires er maar bij gekocht en het probleem blijft bestaan . Ook crasht de game regelmatig ( spel is weg en ben terug op het bureaublad)quote:Op maandag 15 maart 2010 09:20 schreef Niara het volgende:
hmz, ik hoopte ook dat er een speciale code was.Ik denk dat er zo wel iets was voor de vorige Sims.
@Gtabpy: gewoon inloggen op de website van de sims, en daar ergens riverview zoeken. De site onthoudt wat je al eerder hebt gekocht/gedownload en dan staat er er "nog een keer downloaden".
@Winner_Taco: misschien is die andere sim een einzelganger ofzo? Of zit je huishouden te vol? :s anders heb ik ook geen idee
 Dus hopen dat het met een schone installatie allemaal opgelost is ..
 Dus hopen dat het met een schone installatie allemaal opgelost is ..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |