abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76873684
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Hameren_Yzer het volgende:

[..]

Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....
zoiets dus:
http://mikeinside.modthesims2.com/houses/freeman/index.html

die trappen komen tot halverwege een verdieping waarna je ze dus weer een andere kant op kan sturen...
in sims 2 kon het, in sims 3 kan het vast ook wel
pi_76878760
Dat kan ook Ik heb het al vaker gebruikt voor huizen. Ik weet niet meer hoe het gaat, en kan ook niks meer laten zien, want ik heb het spel niet meer op mijn computer.

Als je btw een aantal verdiepingen ondergronds gaat met de eerder getoonde tutorial, wil dat niet per se zeggen dat je nog een aantal verdiepingen daar bovenop kunt maken.
Je huis kan gewoon een aantal verdiepingen hoog zijn, laten we zeggen 5 (geen idee of het 5 is of niet, maar voor het voorbeeld is het goed). Als je dan 3 levels basement maakt, kun je nog maar 2 levels er bovenop maken.
Ik heb een keer een toren de grond in gemaakt

Geen idee of het met uitbreidingen anders is trouwens.
Doe eens niet.
pi_76885150
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan ook Ik heb het al vaker gebruikt voor huizen. Ik weet niet meer hoe het gaat, en kan ook niks meer laten zien, want ik heb het spel niet meer op mijn computer.

Als je btw een aantal verdiepingen ondergronds gaat met de eerder getoonde tutorial, wil dat niet per se zeggen dat je nog een aantal verdiepingen daar bovenop kunt maken.
Je huis kan gewoon een aantal verdiepingen hoog zijn, laten we zeggen 5 (geen idee of het 5 is of niet, maar voor het voorbeeld is het goed). Als je dan 3 levels basement maakt, kun je nog maar 2 levels er bovenop maken.
Ik heb een keer een toren de grond in gemaakt

Geen idee of het met uitbreidingen anders is trouwens.
omdat die modulair stairs niet wilde lukken gister, heb ik maar aan m'n egytische huis een futuristisch trappenhuis gemaakt met volledige trappen + alleen maar glas
pi_76907946

het voorste idee wil ik hebben, maar met de trappen van de 2de, losse kolom (achterin)
iemand die kan helpen?

mijn knutselhuis:
schuin vooraanzicht, nacht

schuin vooraanzicht dag

aanzicht garage, dag

achteraanzicht dag
pi_76911283
Misschien dat je hier iets aan hebt.

http://www.thesimsresourc(...)0in%20The%20Sims%203

Edit: Misschien toch binnenkort weer eens installeren. Al is het alleen maar voor het huizen bouwen, de rest van de gameplay kan me eigenlijk niet interesseren

@mschol: Dat ene puntdak past er niet echt bij imo. Het heeft ook een beetje een ziekenhuis-feel vind ik

[ Bericht 26% gewijzigd door Necrodeath op 17-01-2010 05:35:26 ]
Doe eens niet.
pi_76915233
quote:
Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien dat je hier iets aan hebt.

http://www.thesimsresourc(...)0in%20The%20Sims%203

Edit: Misschien toch binnenkort weer eens installeren. Al is het alleen maar voor het huizen bouwen, de rest van de gameplay kan me eigenlijk niet interesseren

@mschol: Dat ene puntdak past er niet echt bij imo. Het heeft ook een beetje een ziekenhuis-feel vind ik
ik vond em zelf ook al iets te puntig.. ga er wel naar kijken wat ik er van kan brouwen
pi_76994441
http://www.modthesims.info/article.php?t=360606
voor 15 verdiepingen huiis (de vraag is of het daadwerkelijk te gebruiken is, volgens mij niet)
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:42:16 #68
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_77448840
hey, hebben jullie trouwens ook het probleem dat de sims plotseling afsluit of niet wil opslaan?
ik hoop dat het snel wordt opgelost, want het is zo irritant..
pi_77449034
(nog) geen last van gehad..
wel crashed de laucher soms
pi_77449118
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
het voorste idee wil ik hebben, maar met de trappen van de 2de, losse kolom (achterin)
iemand die kan helpen?

mijn knutselhuis:
schuin vooraanzicht, nacht
[ afbeelding ]
schuin vooraanzicht dag
[ afbeelding ]
aanzicht garage, dag
[ afbeelding ]
achteraanzicht dag
[ afbeelding ]
pi_77589806
Ik heb nu de sims 3 en die uitbreiding.

Daar kan je allebei voor 10 euro aan simpoints mee krijgen. Maar heeft iemand enig idee hoeveel euro een simpoint is? Want het liefste zou ik gewoon alle dingen uit die store willen hebben, maar als het maar een heel klein beetje is, dan neem ik alleen de dingen die ik het best kan gebruiken. Ik kan dit niet echt vinden op de website, en ik zou dat wel graag willen weten voordat ik het verzilver..
pi_77590151
ik dacht dat het 1000 punten was...
pi_77590211
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:04 schreef Lijnloos het volgende:
ik dacht dat het 1000 punten was...
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.

Dan zou 1 zo'n set bijna net zo duur zijn als een uitbreidingspakket

Nouja, ik ga eerst wel even kijken wat er in dat wereld avonturen gedoe zit
pi_77591076
1000 punten kosten, via EA iig, volgens mij zelfs 14,95
pi_77591538
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef mschol het volgende:
1000 punten kosten, via EA iig, volgens mij zelfs 14,95
Dan is het minder als ik eerst dacht, dan heb ik nu dus ongeveer 1500 punten. Ik ga wel kijken of ik het op een 'alternatieve manier' kan vinden, want dit wordt me te gek Ik wil die sets gewoon allemaal hebben.
pi_77593061
Ja, dat was ook mijn gedachte... heb wat kleine simpele dingetjes "gekocht" met de punten en de rest, tja jammer dan
pi_77593073
Dat installeren van die sims3pack files werkt ook niet zeg.

Het komt gewoon niet bij "geinstalleerd materiaal" terecht. Alleen die riverview stad kan ik installeren.
pi_77593290
Wat werkt niet dan? Hier geen probleem, behalve dat het vrij lang duurt...
pi_77593406
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.

Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".

En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.

Ik heb windows 7 trouwens.

Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.

[ Bericht 10% gewijzigd door Green1 op 03-02-2010 15:37:34 ]
pi_77593837
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.

Welke stap gaat mis?

Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...
pi_77593883
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.

Welke stap gaat mis?
Bij deze: En dan staan ze bij Installed Content.

Maar het lijkt er volgens mij op dat illegaal gedownloade packs geblokkeerd zijn.
pi_77594073
tvp, luxe-set besteld en wereld en sims3 zelf allang in bezit.
pi_77594308
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:

Welke stap gaat mis?

Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...
Maar werken die, 'niet via de gangbare manier verkregen', sets bij jou dan wel?
pi_77594462
Ja, sterker nog, helemaal niets van mijn Sims collectie is gekocht , ook het spel zelf niet.
pi_77594763
Ik heb mijn Sims 3 geblokt om op het internet te kunnen in mijn firewall. Zodra hij dat mag dan werkt mijn spel namelijk niet meer... Dus ik denk dat daar jouw probleem ligt, aan het feit dat hij online kan checken of de pack goed is.
pi_77594788
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).
pi_77594813
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.

[ afbeelding ]

Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".

En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.

Ik heb windows 7 trouwens.

Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.
zelfde probleem hierzo...
alles legaal aangeschaft werkt..
alles anders gedownload werkt niet..

sims3 + uitbreiding zijn legaal
pi_77603054
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).
Haalt niks uit.

Kutzooi

Die sets zijn net zo onredelijk duur als de pizza's in het spel.
pi_77605783
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.
pi_77606271
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')