zoiets dus:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....
omdat die modulair stairs niet wilde lukken gister, heb ik maar aan m'n egytische huis een futuristisch trappenhuis gemaakt met volledige trappen + alleen maar glasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan ookIk heb het al vaker gebruikt voor huizen. Ik weet niet meer hoe het gaat, en kan ook niks meer laten zien, want ik heb het spel niet meer op mijn computer.
Als je btw een aantal verdiepingen ondergronds gaat met de eerder getoonde tutorial, wil dat niet per se zeggen dat je nog een aantal verdiepingen daar bovenop kunt maken.
Je huis kan gewoon een aantal verdiepingen hoog zijn, laten we zeggen 5 (geen idee of het 5 is of niet, maar voor het voorbeeld is het goed). Als je dan 3 levels basement maakt, kun je nog maar 2 levels er bovenop maken.
Ik heb een keer een toren de grond in gemaakt![]()
Geen idee of het met uitbreidingen anders is trouwens.
ik vond em zelf ook al iets te puntig.. ga er wel naar kijken wat ik er van kan brouwenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien dat je hier iets aan hebt.
http://www.thesimsresourc(...)0in%20The%20Sims%203
Edit: Misschien toch binnenkort weer eens installeren. Al is het alleen maar voor het huizen bouwen, de rest van de gameplay kan me eigenlijk niet interesseren
@mschol: Dat ene puntdak past er niet echt bij imo. Het heeft ook een beetje een ziekenhuis-feel vind ik![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
het voorste idee wil ik hebben, maar met de trappen van de 2de, losse kolom (achterin)
iemand die kan helpen?
mijn knutselhuis:
schuin vooraanzicht, nacht
[ afbeelding ]
schuin vooraanzicht dag
[ afbeelding ]
aanzicht garage, dag
[ afbeelding ]
achteraanzicht dag
[ afbeelding ]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.quote:
Dan is het minder als ik eerst dacht, dan heb ik nu dus ongeveer 1500 punten. Ik ga wel kijken of ik het op een 'alternatieve manier' kan vinden, want dit wordt me te gekquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef mschol het volgende:
1000 punten kosten, via EA iig, volgens mij zelfs 14,95
Bij deze: En dan staan ze bij Installed Content.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Maar werken die, 'niet via de gangbare manier verkregen', sets bij jou dan wel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...
zelfde probleem hierzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
[ afbeelding ]
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.![]()
![]()
Haalt niks uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |