volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.
Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Eat that! Fritzlquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
14 totaal dan hequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier lijkt me al wel genoeg.
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).quote:
Idd, Hoge huizen spelen niet gemakkelijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterrasquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterras
ik wil nog wel een keertje een losse trappen kolom maken (los van het huis) waar je halve trappen hebt (van halve hoogte per vakje dus) dit is mogelijk m.b.v. de constraintfloorelevation cheat... maar wel lastig
zoiets dus:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....
omdat die modulair stairs niet wilde lukken gister, heb ik maar aan m'n egytische huis een futuristisch trappenhuis gemaakt met volledige trappen + alleen maar glasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:34 schreef Necrodeath het volgende:
Dat kan ookIk heb het al vaker gebruikt voor huizen. Ik weet niet meer hoe het gaat, en kan ook niks meer laten zien, want ik heb het spel niet meer op mijn computer.
Als je btw een aantal verdiepingen ondergronds gaat met de eerder getoonde tutorial, wil dat niet per se zeggen dat je nog een aantal verdiepingen daar bovenop kunt maken.
Je huis kan gewoon een aantal verdiepingen hoog zijn, laten we zeggen 5 (geen idee of het 5 is of niet, maar voor het voorbeeld is het goed). Als je dan 3 levels basement maakt, kun je nog maar 2 levels er bovenop maken.
Ik heb een keer een toren de grond in gemaakt![]()
Geen idee of het met uitbreidingen anders is trouwens.
ik vond em zelf ook al iets te puntig.. ga er wel naar kijken wat ik er van kan brouwenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien dat je hier iets aan hebt.
http://www.thesimsresourc(...)0in%20The%20Sims%203
Edit: Misschien toch binnenkort weer eens installeren. Al is het alleen maar voor het huizen bouwen, de rest van de gameplay kan me eigenlijk niet interesseren
@mschol: Dat ene puntdak past er niet echt bij imo. Het heeft ook een beetje een ziekenhuis-feel vind ik![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
het voorste idee wil ik hebben, maar met de trappen van de 2de, losse kolom (achterin)
iemand die kan helpen?
mijn knutselhuis:
schuin vooraanzicht, nacht
[ afbeelding ]
schuin vooraanzicht dag
[ afbeelding ]
aanzicht garage, dag
[ afbeelding ]
achteraanzicht dag
[ afbeelding ]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.quote:
Dan is het minder als ik eerst dacht, dan heb ik nu dus ongeveer 1500 punten. Ik ga wel kijken of ik het op een 'alternatieve manier' kan vinden, want dit wordt me te gekquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:27 schreef mschol het volgende:
1000 punten kosten, via EA iig, volgens mij zelfs 14,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |