TSR = baaaaaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Dinus het volgende:
Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord
Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
Kan dat topic niet eens meer vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere![]()
[..]
TSR = baaaaaad.Mod the Sims
![]()
Ik denk er gewoon niet bij na, het moet. Soms willen ze maar niet dood, deze was al 5 dagen te oudquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet. Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
Ik vind oude mensen saai in ts3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
Ik vind het wel lachen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
Thnx, zal 'em binnenkort dan eens aanschaffen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen.
Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.
Probeer es, ik ben wel benieuwd!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Leuk, kan het zich dan ook verzoenen met een garage?quote:
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.
Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Eat that! Fritzlquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
14 totaal dan hequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier lijkt me al wel genoeg.
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).quote:
Idd, Hoge huizen spelen niet gemakkelijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterrasquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterras
ik wil nog wel een keertje een losse trappen kolom maken (los van het huis) waar je halve trappen hebt (van halve hoogte per vakje dus) dit is mogelijk m.b.v. de constraintfloorelevation cheat... maar wel lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |