abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76305068
Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Dinus het volgende:
Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord

Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
TSR = baaaaaad. Mod the Sims
pi_76305548
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere
[..]

TSR = baaaaaad. Mod the Sims
Kan dat topic niet eens meer vinden .. En ik zweer zelf bij TSR, het forum daar is iig tof
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_76308157
TSR bestaat uit een stelletje geldwolven die geen ruk geven om privacy van persoonsgegevens. De eigenaar, Thomas, heeft laatst nog met behulp van hacken persoonlijke gegevens gelekt van "piraten" (aka mensen die CC voor The Sims gratis willen houden, zie MATY), eng mannetje is dat. Pescado en Delphy (Mod the Sims oprichter) zijn degenen die onder andere tools, mods en patches maken om de speelbaarheid te verbeteren. Zonder hen was er bijvoorbeeld geen AwesomeMod, of Installer Helper Monkey, Sims3pack Multi Extractor , Download Organizer, CAS Sliders enz. enz.

* Chanty87 is somewhat op de hoogte
pi_76312829
Hey, weten jullie hoe je banen toevoegt aan een wereld die je zelf gebouwd hebt? Mijn sim verveelt zich
pi_76313162
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet . Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
Ik denk er gewoon niet bij na, het moet. Soms willen ze maar niet dood, deze was al 5 dagen te oud
pi_76313174
Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
pi_76313198
verkeerde topic
pi_76313269
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
Ik vind oude mensen saai in ts3 Als de kinderen geboren zijn gaat het eigenlijk alleen nog om hun En als zij weer kinderen krijgen ook enz..
pi_76313367
Vind het wel fijn als oppas, en verder zorg ik niet optimaal voor ze enzo .
  maandag 4 januari 2010 @ 21:19:29 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_76415140
Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_76415227
Ik heb een eigen wereld gecreëerd en weer verwijderd, want hij werkte niet zo goed, en nu is mijn hele spel verneukt . Als ik nu een nieuwe wijk start, gewoon met Sunset Valley als basis, is ie helemaal verpest... Herkent iemand dit? Het spel doet er ineens ook 10 minuten over om op te starten, ipv 10 sec
pi_76416968
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
Ik vind het wel lachen.
Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.

Geestenbaby's huilen spooky trouwens, ben blij dat ik mijn spook-kind weer gewoon mens kon maken via het laberatoruim.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:54:16 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_76417035
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Purky het volgende:

[..]

Ik vind het wel lachen.
Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.
Thnx, zal 'em binnenkort dan eens aanschaffen.
Fuck the EBU.
pi_76616532
Hmm, ik heb hem net geinstalleerd en wilde gaan spelen... Maar als ik dan Sunset Valley open dan sluit het spel na 15 seconden af. Weet iemand hoe dit kan? Op internet lees ik dingen als slechte videokaart of te weinig geheugen, maar daar ligt het volgens mij niet aan want dat is bij mij wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik het op een laptop speel, maar heb nog nooit eerder problemen met deze gehad [shooters als cod enz lopen perfect].
  zondag 10 januari 2010 @ 12:40:04 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_76628201
Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.

Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.

Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken. Zeker in geval je een Vampier bent.
Fuck the EBU.
pi_76696279
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken. Zeker in geval je een Vampier bent.
Probeer es, ik ben wel benieuwd!
Zolang er was is, is er leven.
pi_76697540
Hehe vet, binnenkort maar eens proberen

Ik heb tot nu toe een soort gouden kooi gemaakt (mega huis voor meerdere personen) en een soort 'twee onder één kap' woning, een typisch Nederlandse woning zeg maar.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76732053
Ik weet niet of dit al eerder aan bod is geweest, maar ik zit harstikke vast in de Nectarkelder in Frankrijk. Ik moest opzoek naar het recept van Jean Necteaux. Hiervoor was ik al echter in een kamer met sacrofagen geweest, en deze ook geopend. Het probleem is nu dat het recept in zo'n sacrofaag zit, maar ik kan hem niet meer openen omdat hij al eerder open is geweest! Iemand die misschien een idee heeft om dit te herstellen?
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:41:18 #50
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
pi_76767684
quote:
Leuk, kan het zich dan ook verzoenen met een garage?
pi_76804625
ik heb inmiddels ook de uitbreiding, waardoor weer wat toffere dingen kan maken
maar ik was gister bezig met ondergrondse garage.. en kwam er achter dat ik de foundation niet op de rand van het stuk grond kan plaatsen, waardoor er nu dus een strook van 2 grasvakken om mijn garage heen loopt

ik zag via google dat er voor sims 2 een mod was die het grid met 1 uitbreidde waardoor je wel op de rand kon bouwen..
voor sims 3 kon ik dat niet vinden.. iemand?

zijn er nog andere handige mod's voor sims 3?
pi_76804686
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.

Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.

volgens mij zijn 4 verdiepingen naar benden mogelijk..
maar heb ook ergens gelezen dat men 14(!) verdiepingen kon maken
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:49:37 #53
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
pi_76805144
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Eat that! Fritzl
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:22:08 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_76816293
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Vier lijkt me al wel genoeg.
Fuck the EBU.
pi_76817408
En je kan er 6 boven de grond bouwen?

Je kunt dus een aardig paleisje bouwen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76821025
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Vier lijkt me al wel genoeg.
14 totaal dan he
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:32:02 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_76830750
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef mschol het volgende:

[..]

14 totaal dan he
Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
Fuck the EBU.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:08:57 #58
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
pi_76843361
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een huis gemaakt met meer dan één trap (begane grond + eerste verdieping).
Idd, Hoge huizen spelen niet gemakkelijk...
pi_76844557
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterras

ik wil nog wel een keertje een losse trappen kolom maken (los van het huis) waar je halve trappen hebt (van halve hoogte per vakje dus) dit is mogelijk m.b.v. de constraintfloorelevation cheat... maar wel lastig
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:51:10 #60
280298 Hameren_Yzer
mept moraalridders
pi_76869731
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kom meestal niet verder dan 3... en de derde is dan ook deels dakterras

ik wil nog wel een keertje een losse trappen kolom maken (los van het huis) waar je halve trappen hebt (van halve hoogte per vakje dus) dit is mogelijk m.b.v. de constraintfloorelevation cheat... maar wel lastig
Halve verdiepen? mooi, ik ben benieuwd....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')