abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75282437
Topic voor:

Websites:
Official Sims 3
Downloadable Content: The Sims Resourcep (hier is ook een pattern builder te downloaden!)
Downloadable Content: Mod the Sims 3 Downloadable Content Garden of Shadows Sims 3 Wikipedia

Vorige topics:
[PC] The Sims 3
[PC] The Sims 3 - #2 - waar de tijd voorbij kruipt...
The Sims 3: III waar we keien en zaadjes zoeken
[PC] The Sims 3: IV waar we steeds gekkere dingen tegenkomen
[PC] The Sims 3: V, waar Mirjam haar baby zat is.
[PC] The Sims 3: VI, Waar we verliefd zijn op het spel
The Sims 3: VII, waar we bevriend zijn met Magere Hein

Screenshots

• Ervaringen
  • Speltips
  • Screenshots
  • Links naar interessante Sims 3 Downloads
  • Check hier of je Sims 3 kunt draaien

Speltips:

• Vind jij de het snelste tijdsverloop toch te traag? Hier de tip:
    Dat blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil i.v.m. slapen of werken, ga dan naar de map view en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
    © Chelle
  • Het bovenstaande is al verholpen door een update, het gaat nu veel sneller..

Game on!

De OP vind je hier
  • De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_75285051
    @ Roberto ( nav het vorige Sims Topic )

Ik heb Vista op mijn laptop.
    pi_75308022
    Ik heb hem toch nu gekregen, dus ben benieuwd of mijn laptop hem pakt en anders kan ik hem altijd nog ruilen.

Pleaase doe het!
    pi_75312738
    Hoop het voor je
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_75344467
    Ik was getrouwd met deze standaard sim. Toen ging hij dood en heb ik hem teruggebracht als geest. Nu ben ik aan het proberen Ambrosia te maken om hem weer volwaardige sim te maken . Misschien maak ik eerst nog een geest baby .
    pi_75345925
    tvp
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
      zondag 6 december 2009 @ 22:04:25 #7
    269917 OnurAir
    Veilig geland
    pi_75351590
    TVPinda
    TS neukt geiten.
    Officieel gestopt... Maar weer terug!
    pi_75351692
    Mijn vrouwtje is alleen al Elder oid. Dus die kan zeker geen kinderen meer baren?
    pi_75405835
    Ik twijfel nog of ik de uitbreiding ga kopen.
      zaterdag 12 december 2009 @ 16:12:20 #10
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_75551082
    tvp
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_75575890
    Ik ga ook weer eens opnieuw beginnen... kijken of het me weer effe kan boeien, want stiekum heb ik niet zoveel zin meer de laatste tijd.
    pi_75588015
    Ik wilde me sims op de pc installeren, kan ik gewoon nergens mijn sims dvd meer vinden
    pi_75588509
    Het lukt me gewoon niet om een trap te plaatsen Hij gaat de grond in in plaats van naar de tweede verdieping, help?

edit: eerst een vloertje dus

[ Bericht 24% gewijzigd door Roberto258 op 13-12-2009 20:24:06 ]
    pi_75776722
    Nieuwe update geïnstalleerd, zijn alle CC sets weg En vallen ook niet meer te installeren. Way to go EA! Ze hadden Maxis nooit moeten opkopen
    pi_75979086
    Ik kan mijn spel niet eens patchen, Invalid File found ofzo..
    [b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
    Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
    pi_75982953
    Hoelang zijn jullie meestal bezig met een gemiddeld groot huis?
    pi_75996885
    Ik ben al twee weken bezig met een huis Telkens 10 minuten dus dat schiet niet op, al is hij nu bijna af.
    pi_75996954
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef Dynd het volgende:
    Hoelang zijn jullie meestal bezig met een gemiddeld groot huis?
    Uurtje. Twee uur als je echt alles gaat customizen.
    pi_76038641
    tvp
    I'm awesome, and I fuck dolphins.
    pi_76045955
    Ik ben weer vol enthousiasme aan het spelen gegaan, maar erger me aan de blur over de naakte sims.
    Heb gezocht naar een patch, maar vind enkel patches met een trojan erin

Kan iemand me helpen, waar vind ik een goede patch, of pm me anders even please??
    Zolang er was is, is er leven.
    pi_76055354
    quote:
    Bedankt maar hij gaat pas werken als ik de WA heb geinstalleerd als ik het goed begrijp, nog even wachten dan maar....
    pi_76055739
    Nee hoor, bovenstaande versie is voor de basegame. Voor WA is een andere versie gemaakt.
    pi_76237757
    Ik ga het nogmaals proberen, misschien deed ik iets verkeerd.

Mijn charmante sim Kylie Michael ging op vakantie naar China, maar als ik hem iets cultureels wil laten doen, rent hij zodra hij kans ziet naar het basiskamp en gaat een boek over zuurkool maken zitten lezen
    pi_76263967

Hmm als ik het zo bekijk is het best sick
    pi_76279077
    Ja best wel he

En wat duurt het ook nog best lang he
    Je kunt haar beter even buiten laten bbq'en als ze niet zo'n beste kok is
    pi_76299462
    Bleh, heb ca. 700 nieuwe downloads te installeren... Ik haat die Sims3packs... Er bestaat zeker geen snellere manier om downloads te installeren? Ik word gek van die slome installer, wat een ontzettend onpraktisch gedoe

edit Laat maar, gevonden http://www.modthesims.info/download.php?t=364038&c=1

[ Bericht 30% gewijzigd door Evelien op 01-01-2010 19:14:59 ]
    pi_76299529
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef Ayca het volgende:
    [ afbeelding ]
    Hmm als ik het zo bekijk is het best sick
    Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet . Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
    pi_76304630
    Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord

Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
    pi_76304711
    Kan hier ook nog over The Sims 2 gepraat worden? Want ik prefereer zelf 2 boven 3 . Vind m nogsteeds fijner spelen
    Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
    pi_76305068
    Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere
    quote:
    Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Dinus het volgende:
    Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord

Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
    TSR = baaaaaad. Mod the Sims
    pi_76305548
    quote:
    Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
    Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere
    [..]

TSR = baaaaaad. Mod the Sims
    Kan dat topic niet eens meer vinden .. En ik zweer zelf bij TSR, het forum daar is iig tof
    pi_76308157
    TSR bestaat uit een stelletje geldwolven die geen ruk geven om privacy van persoonsgegevens. De eigenaar, Thomas, heeft laatst nog met behulp van hacken persoonlijke gegevens gelekt van "piraten" (aka mensen die CC voor The Sims gratis willen houden, zie MATY), eng mannetje is dat. Pescado en Delphy (Mod the Sims oprichter) zijn degenen die onder andere tools, mods en patches maken om de speelbaarheid te verbeteren. Zonder hen was er bijvoorbeeld geen AwesomeMod, of Installer Helper Monkey, Sims3pack Multi Extractor , Download Organizer, CAS Sliders enz. enz.

* Chanty87 is somewhat op de hoogte
    pi_76312829
    Hey, weten jullie hoe je banen toevoegt aan een wereld die je zelf gebouwd hebt? Mijn sim verveelt zich
    pi_76313162
    quote:
    Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet . Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
    Ik denk er gewoon niet bij na, het moet. Soms willen ze maar niet dood, deze was al 5 dagen te oud
    pi_76313174
    Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
    pi_76313198
    verkeerde topic
    pi_76313269
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Tegan het volgende:
    Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
    Ik vind oude mensen saai in ts3 Als de kinderen geboren zijn gaat het eigenlijk alleen nog om hun En als zij weer kinderen krijgen ook enz..
    pi_76313367
    Vind het wel fijn als oppas, en verder zorg ik niet optimaal voor ze enzo .
      maandag 4 januari 2010 @ 21:19:29 #40
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_76415140
    Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
    Fuck the EBU.
    pi_76415227
    Ik heb een eigen wereld gecreëerd en weer verwijderd, want hij werkte niet zo goed, en nu is mijn hele spel verneukt . Als ik nu een nieuwe wijk start, gewoon met Sunset Valley als basis, is ie helemaal verpest... Herkent iemand dit? Het spel doet er ineens ook 10 minuten over om op te starten, ipv 10 sec
    pi_76416968
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
    Ik vind het wel lachen.
    Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
    Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.

Geestenbaby's huilen spooky trouwens, ben blij dat ik mijn spook-kind weer gewoon mens kon maken via het laberatoruim.
      maandag 4 januari 2010 @ 21:54:16 #43
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_76417035
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Purky het volgende:

[..]

Ik vind het wel lachen.
    Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
    Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.
    Thnx, zal 'em binnenkort dan eens aanschaffen.
    Fuck the EBU.
    pi_76616532
    Hmm, ik heb hem net geinstalleerd en wilde gaan spelen... Maar als ik dan Sunset Valley open dan sluit het spel na 15 seconden af. Weet iemand hoe dit kan? Op internet lees ik dingen als slechte videokaart of te weinig geheugen, maar daar ligt het volgens mij niet aan want dat is bij mij wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik het op een laptop speel, maar heb nog nooit eerder problemen met deze gehad [shooters als cod enz lopen perfect].
      zondag 10 januari 2010 @ 12:40:04 #45
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_76628201
    Heb gisteren mijn Sim voor het eerst op vakantie laten gaan. Naar Egypte.

Het speelt wel leuk. En dat je die schatten kan gaan zoeken endergelijke is wel leuk. Maar ik ben bang dat het na een tijdje, zodra je al die vakanties een keer gehad hebt, dat de herspeelbaarheid een stuk minder is.

Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken. Zeker in geval je een Vampier bent.
    Fuck the EBU.
    pi_76696279
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken. Zeker in geval je een Vampier bent.
    Probeer es, ik ben wel benieuwd!
    pi_76697540
    Hehe vet, binnenkort maar eens proberen

Ik heb tot nu toe een soort gouden kooi gemaakt (mega huis voor meerdere personen) en een soort 'twee onder één kap' woning, een typisch Nederlandse woning zeg maar.
    pi_76732053
    Ik weet niet of dit al eerder aan bod is geweest, maar ik zit harstikke vast in de Nectarkelder in Frankrijk. Ik moest opzoek naar het recept van Jean Necteaux. Hiervoor was ik al echter in een kamer met sacrofagen geweest, en deze ook geopend. Het probleem is nu dat het recept in zo'n sacrofaag zit, maar ik kan hem niet meer openen omdat hij al eerder open is geweest! Iemand die misschien een idee heeft om dit te herstellen?
      woensdag 13 januari 2010 @ 16:41:18 #50
    280298 Hameren_Yzer
    mept moraalridders
    pi_76767684
    quote:
    Leuk, kan het zich dan ook verzoenen met een garage?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')