Uurtje. Twee uur als je echt alles gaat customizen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:51 schreef Dynd het volgende:
Hoelang zijn jullie meestal bezig met een gemiddeld groot huis?
Bedanktquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.modthesims.info/download.php?t=343951
Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt nietquote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm als ik het zo bekijk is het best sick
TSR = baaaaaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Dinus het volgende:
Ik heb nog een vraag, misschien weet iemand het antwoord
Ik heb een aantal sims gedowned van The sims resource. Nu zie ik ze staan in een mapje "saved sims" maar hoe krijg ik ze nu te zien in het spel?
Kan dat topic niet eens meer vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dit is het Sims 3 topic, voor TS2 is er een andere![]()
[..]
TSR = baaaaaad.Mod the Sims
![]()
Ik denk er gewoon niet bij na, het moet. Soms willen ze maar niet dood, deze was al 5 dagen te oudquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ookal zijn ze niet echt, dat kan ik echt niet. Zelfde met vroeger mensen verdrinken in Rollercoaster Tycoon.
Ik vind oude mensen saai in ts3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten toch niet dood, ze gaan heus wel dood op gegeven moment?
Ik vind het wel lachen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Wereldavonturen de moeite waard om aan te schaffen?
Thnx, zal 'em binnenkort dan eens aanschaffen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen.
Leek me eerlijk gezegd niks en als je het vaak speelt zal het misschien snel vervelen maar ik vind het wel toegevoegde waarde hebben.
Ben nog niet in egypte geweest maar China en Frankrijk vind ik erg leuk.
Probeer es, ik ben wel benieuwd!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je trouwens in eigen huis je kelder ook uit meerdere verdiepingen laten bestaan? Zou namelijk wel leuk zijn als je je hele huis op de voordeur na gewoon ondergronds kan maken.Zeker in geval je een Vampier bent.
Leuk, kan het zich dan ook verzoenen met een garage?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |