ware het niet dat die inclusief de store items gewoon te krijgen zijn via de andere manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een hele nieuwe stad is toch ook wel handig te vermelden?
Dat is natuurlijk nog best mogelijk. Ik let nooit op die gesprekken, ik klik een paar interacties aan dat ze voorlopig zoet zijn met praten en dan ga ik met andere sims doorquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
als je ze ziet kletsen zie je wel eens een gekleurd vakje langskomen in het gesprek, dat is hun lievelingskleur. komt er misschien ook vakje langs met hun lievelingseten?
heb ik ondertussen ook al 2 keer gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb alweer een tijdje niet gespeeld.Ik vind m'n gezin met 3 kinderen (waaronder een tweeling) niet zo leuk meer, ik ga vanavond maar een nieuwe maken denk ik.
ik heb gewoon wat verschillende huishoudens gemaakt waar ik afwisselend mee speelquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb alweer een tijdje niet gespeeld.Ik vind m'n gezin met 3 kinderen (waaronder een tweeling) niet zo leuk meer, ik ga vanavond maar een nieuwe maken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
kun je dat ook uit zetten?? ( heb het spel nog niet.. was uitverkochtquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik speel ook met wisselende huishoudens. Als ik de ene beu ben, kom ik na het spelen met een andere weer terug en dan is de situatie daar weer heel anders. Vind het wel leuke afwisseling zo. (..)
Jup...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Lijnloos het volgende:
zwembad zonder trapje? (of kunnen ze daar al uit tegenwoordig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |