abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 11:57:19 #251
61587 Retuobak
My oh my!
pi_70473443
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engels
Maar waar kan ik het goedkoopst de SE (op dvd) kopen?
http://www.budgetgaming.n(...)896s+edition_PC.html
Goedkoop is anders...
pi_70478083
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar

Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
pi_70480904
Gisteren ook maar eens begonnen. Was alleen bezig om een familie te maken en drukte op het vinkje om te accepteren. Dacht dat ik daarmee 1 member had gemaakt en een tweede kon toevoegen, maar het was het vinkje van, ik ben klaar met maken.

Daarna kon ik dus niks aanpassen en zat ik in m'n eentje. Alleen ik kwam die merge knop tegen, dus ik heb nog een ander huis gemaakt met 1 sim, die gemerged met de vorige en het waren er twee . Alleen ik heb daardoor wel ongemerkt gecheat, want het vermogen van die 2e sim werd ook getransferd dus had ineens weer 16.000 cash. Dat direct maar uitgegeven aan een fatsoenlijk bed, een tv en een computer, want die had ik nog niet.

Heb het daarna een uurtje gespeeld, het gaat idd best makkelijk, vooral op werkgebied en sociaal ook erg snel. Mijn twee chicks diggen elkaar nu al en ze willen al bij elkaar in bed slapen . Slecht ik weet het , maar ik heb liever een huis met twee lesbische chicks .
  maandag 29 juni 2009 @ 15:43:24 #254
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70481275
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
pi_70481494
Dat wil ik ook graag weten.
pi_70481733
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
  maandag 29 juni 2009 @ 15:58:30 #257
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70481858
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
bij mij komt dan een taxi....
pi_70482525
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
  maandag 29 juni 2009 @ 16:19:42 #259
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_70482597
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
Nee, ook niet. Daar heb ik ook nog goed op gelet.
pi_70482660
je sim kan er wel bij?
al geprobeer em echt naast de stoep te zetten?
pi_70487298
Hoe kan je trouwens verhuizen? Ik heb die tutorial gelezen maar begrijp geen zak van dat kromme taalgebruik . Moet je je familie uitzetten ofzo? Of is er ook een andere manier.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:47:58 #262
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70487471
Naar je computer, dan verhuizen, dan actief huishouden maken, en dan huis... op klikken, en dan er een zoeken.
pi_70489718
Ah via de computer. Ik zat bij die world map te klooien zoals in de oude sims .

Het is inmiddels gelukt, na het eten maar wat bouwen .
pi_70492739
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef Purky het volgende:
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar

Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen .
pi_70493362
oh, ik pak altijd de telefoon om te verhuizen
I had a signature once. It was awful.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:46:38 #266
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70493915
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen .
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?

En dat kan denk ik niet?
pi_70499521
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?

En dat kan denk ik niet?
Nee ik bedoel niet perse de levensfase.
Gewoon, een paar dagen jonger weer. Dus wel volwassene maar dan niet dat ze bijna oudere worden.
Ze heeft net een kind, dan moet ze niet bejaard zijn
pi_70503850
Tja... Ik heb daarom ook een zoon die ouder is dan zijn vader.

[ Bericht 0% gewijzigd door Master_Online op 30-06-2009 07:19:15 (PI (3,14)) ]
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_70506082
Sims 3 review van FOK!games

The Sims 3
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_70510988
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar

net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net

nu downloaden en spelen maar ben benieuwd...
super bedankt voor de tip!!! Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55 . Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.

dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_70511413
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:

[..]

super bedankt voor de tip!!! Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55 . Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.

dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
you're welcome...
In de ban van de mods.
pi_70511554
Ik heb een klein probleempje, ofja, meer een kleine irritatie, misschien dat iemand hier de oplossing weet.

Mijn sim (speel met 1 sim) had een relatie met Nancy Landgraab, je weet wel, één van die 2 met die huge landhuizen. Na verloop van tijd ging ik trouwen met haar, en koos ik dat landhuis als active household, en dat ik mijn naam wilde bewaren (Thompson).

Omdat de ex-man van Nancy nog steeds in het landhuis woont (en mijn vijand is, omdat ik haar heb afgepakt), en omdat ik de meubels niet echt leuk vond, ben ik maar meteen met haar gescheiden, en ze allemaal het huis uit getrapt. Gevolg, mansion voor mij alleen

Liever wil ik natuurlijk zelf een huis bouwen, dus ik verkoop het mansion met de meubels, om een flinke buidel geld over te houden (zo'n 500.000). Ik koop een kavel, en begin rustig de bouw van mijn huisje, tot ik het een keertje van iets verder weg wil bekijken, en ik druk op town view. Ik hou mijn muis over mijn huisicoontje, en tot mijn verbazing staat er 'Landgraab', terwijl ik toch echt mijn naam behouden had toen ik ging trouwen, en ikzelf ook gewoon nogsteeds Thompson heet. Ook als ik de game wil beginnen staat er 'Landgraab'.
Iemand ditzelfde meegemaakt, of misschien iemand die een oplossing weet?
Doe eens niet.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:04:48 #273
133369 Jivis
Critikut
pi_70511838
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand ditzelfde meegemaakt, of misschien iemand die een oplossing weet?
Sowieso kun je bij het gemeentehuis je naam laten veranderen. Weet alleen niet of dat ook voor de naam van je huishouden geldt. De naam van je huishouden is namelijk iets anders dan je eigen achternaam...
Amen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:19:45 #274
231633 Xummon
of toch niet?
pi_70512323
Als je bij stad bewerken je huishouden aanklikt krijg je als goed is diverse opties
als goed is kun je bij de uiterst rechtse optie (teken is een soort velletje papiers) de informatie van je huishouden aanpassen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_70513644
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Xummon het volgende:
Als je bij stad bewerken je huishouden aanklikt krijg je als goed is diverse opties
als goed is kun je bij de uiterst rechtse optie (teken is een soort velletje papiers) de informatie van je huishouden aanpassen
Thanks, hiermee kon ik het inderdaad aanpassen
Stom van me, had ik zelf nooit opgekomen om Edit Town te kiezen
Doe eens niet.
pi_70515634
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:

[..]

en zoals eerder gezegd: ook deze gedownloade versie kan je een backup van maken
pi_70521970
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:19:07 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70522761
Wat een leuk spel zeg, had nog nooit de Sims gespeelt eigenlijk.
Wel een pain in the ass om te installeren als je het via andere wegen binnen haalt maar de verslavingsfactor is zeker aanwezig haha.
pi_70523403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
met je levenslange blijdschappunten dingen kopen.
pi_70524188
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Wat zoeperzazke zegt als je Sim sloom/lelijk(?) is.
Als het spel zelf sloom en lelijk is, moet je de graphics omhoog schroeven. Gaat dit niet? Dan moet je je computer upgraden of een nieuwe kopen.
Doe eens niet.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:44:35 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70529826
Mensen, ik heb nu dus de 'echte' Sims 3 Maar hoe kan ik m'n saved games overzetten naar de echte? Want ik wil m'n leuke gezinnetjes niet kwijtraken
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:47:51 #282
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70529937
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef GotC het volgende:
Mensen, ik heb nu dus de 'echte' Sims 3 Maar hoe kan ik m'n saved games overzetten naar de echte? Want ik wil m'n leuke gezinnetjes niet kwijtraken
Deze deinstalleren via Configuratiescherm --> Software --> Sims 3 --> verwijderen

Je krijgt dan op een gegeven moment de vraag of je data wil bewaren. Dan klik je op ja. Vervolgens installeer je je nieuwe sims 3 en voila, als het goed is moet dat lukken
pi_70531470
Wat kan je allemaal als je de legale versie hebt wat je niet kan als je de gedownloade versie hebt?
Ik heb geen Mercedes, en geen BMW.
Maar je mag met me mee,
met 40% korting op mijn OV.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:38:42 #284
140412 Danaa
🍎
pi_70531962
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je bij opties de kwaliteit op hoog zet, is de kwaliteit van het beeld schitterend, zoveel mooier dan de sims 2.

Ook is er bij opties een vinkje te zetten bij 'randen scrollen' en voila, je scherm beweegt weer gewoon mee als je tegen de randen aanscrollt. Het boekje lezen en zelf de opties eens nalopen zou geen gek idee zijn, Danaa, in plaats van het spel gelijk zo af te kraken. Het is voor iedereen wennen geweest, je moet er even door maar dan is het ook zó veel leuker en beter!
Bedankt voor je tip; ' randen scrollen '!

Het boekje heb ik gelezen en ook de opties heb ik nagelopen, maar haalde er niet uit dat randen scrollen evt. mijn probleem op zou lossen.
Ondertussen is het probleem met het beeld opgelost!

Vrijdag ga ik op vakantie, op het moment geen tijd meer om te spelen, maar daarna ga ik leuke gezinnetjes maken e.d.!

Het was overigens niet het spel afkraken, dat heb ik geloof ik ook niet gedaan, Had er alleen flink de balen in.
pi_70533349
Mijn sim is helemaal into koken enzo en dan heeft ze vaak als wens als ze iemand heeft uitgenodigd 'favoriete maaltijd van ... bereiden'. Nu weet ik hoe je het kan zien op een sim die je op dat moment bestuurd maar hoe kan je het zien van sims die niet in de familie zitten?
pi_70533626
Momenteel speel ik met familie Van de Kerkhof en als je dan in de stamboom kijkt naar de ouders van Christiaan, dus Gustaaf en Cornelia, en je kijkt bij relaties dan staat er bij beide 'geen'. Terwijl ze getrouwd waren. Wel jammer dat je dit in de stamboom dan niet kan zien..

En ik heb er een geest rondlopen, Lolita Van de Kerkhof, maar die schijnt van niemand te zijn want die staat niet in de stamboom. Heb geprobeerd haar geest terug te brengen via het lab want ik kreeg zo'n kans aangeboden maar dat is mislukt en d'r steen is nu ook weg. Helaas.
Dat huis heeft wel een ontzettende geesten verzameling, er lopen er een stuk of 6 rond. Die op het bed ligt, de gele geest, is Lolita dan. Die andere 2 knock-out op de grond doen dat de hele tijd, heel irritant.

Cornelia kan blijkbaar daglicht weerstaan want die verdween pas rond een uur of 8

Ik heb gevonden hoe je dus met die bestaande families kan spelen (ik kijk nooit snel verder dan m'n neus lang is) en Cora & Christiaan zijn weer herenigd

Paranoïa face!

Christiaan de kanjer.. en dan staat erbij dat ie onweerstaanbaar is

Heb ze ook maar laten trouwen en Cora is daarna bezwangerd, dus nu afwachten op Cassandra, of dat jochie in Sims 2, wat was zijn naam ook weer? Foto's zijn wat donker, blijkbaar vinden ze het niet nodig om op het strand verlichting te plaatsen.

En ja.. het enthousiasme straalt er vanaf.....

Er staat maar 1 kerel rechts met rijst te strooien en Christiaan is al onderweg naar huis..
pi_70534900
Best een irritant spel, je begint te spelen en voor je het door hebt is het 3 uur verder .

Heb maar even wat screenshots gemaakt. M'n characters zijn allebei 5 sterren kok, maar 3 dagen werken en iets van 700 per uur, dus dat schiet wel op .

De bewoners.

De voorkant van het huis. Rechtsachter de bar . Ze zijn allebei feestbeest dus de 4 dagen dat ze vrij zijn maar feestjes geven .

De tuin

Wat verdorde groente .

De bar. Sinds ik dat ding heb zijn ze echt constant aan het drinken .

Wat van het interieur. Verder staat boven nog wat crap als fitness-apparaten, schildersezel, computer enz.
pi_70536468
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Purky het volgende:
Mijn sim is helemaal into koken enzo en dan heeft ze vaak als wens als ze iemand heeft uitgenodigd 'favoriete maaltijd van ... bereiden'. Nu weet ik hoe je het kan zien op een sim die je op dat moment bestuurd maar hoe kan je het zien van sims die niet in de familie zitten?
Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.
pi_70536480
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef 4Twenty het volgende:
Wat kan je allemaal als je de legale versie hebt wat je niet kan als je de gedownloade versie hebt?
gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...
pi_70536587
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...
Een hele nieuwe stad is toch ook wel handig te vermelden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_70541613
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.
Dus je moet die andere sim door en door kennen?
Volgens mij lukt dat niet want ze nodigde haar moeder uit maar ze kon niet zien wat 't lievelings eten was.
Ik ga nog wel even testen
pi_70541638
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef Purky het volgende:

[..]

Dus je moet die andere sim door en door kennen?
Volgens mij lukt dat niet want ze nodigde haar moeder uit maar ze kon niet zien wat 't lievelings eten was.
Ik ga nog wel even testen
Je moet veel kletsen geloof ik en dan kom je vanzelf achter dingen toch?
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 12:45:01 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70543487
Het is best leuk Ik speel het nu ook al een tijdje !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_70543534
quote:
*TEKST*
mooi huis, zou je het huis mss kunnen uploaden ofzo?
want ik vind hem wel nice
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 13:27:46 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70544955
hoe worden die krengen ook al weer niet ouder?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_70548802
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
hoe worden die krengen ook al weer niet ouder?
Ageing uitzetten in de opties?

Met wat voor lifespan spelen jullie trouwens?
Ik speel op Epic, omdat het anders voor mijn gevoel te snel voorbij is, en denk dat ik mijn Sim zou missen zodra ze weg is
Doe eens niet.
pi_70549528
is het iemand al gelukt om een michael jackson te maken?
pi_70549670
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ageing uitzetten in de opties?

Met wat voor lifespan spelen jullie trouwens?
Ik speel op Epic, omdat het anders voor mijn gevoel te snel voorbij is, en denk dat ik mijn Sim zou missen zodra ze weg is
Ik speel gewoon op unlimited, ik vind dat doodgaan maar suf. Dan zijn ze allebei dood en wtf moet je dan? .

Heb aging uit en de grootste lifespan, als ik nu kijk naar de levensverwachting of hoe het heet, zie ik dat de dagen niet terug lopen .
pi_70549684
Ik speel 't op de normale stand, maar dat is inderdaad best kort voor families die je 't leukste vind.

Door veel met sims te praten kom je inderdaad achter eigenschappen enzo maar achter favoriet eten kom ik nog steeds niet..
pi_70549748
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Purky het volgende:
Door veel met sims te praten kom je inderdaad achter eigenschappen enzo maar achter favoriet eten kom ik nog steeds niet..
als je ze ziet kletsen zie je wel eens een gekleurd vakje langskomen in het gesprek, dat is hun lievelingskleur. komt er misschien ook vakje langs met hun lievelingseten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')