http://www.budgetgaming.n(...)896s+edition_PC.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 08:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engels![]()
Maar waar kan ik het goedkoopst de SE (op dvd) kopen?
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelfquote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
bij mij komt dan een taxi....quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
Nee, ook niet. Daar heb ik ook nog goed op gelet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef Purky het volgende:
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar
Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen.
Nee ik bedoel niet perse de levensfase.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?
En dat kan denk ik niet?
super bedankt voor de tip!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
you're welcome...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:
[..]
super bedankt voor de tip!!!Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55
. Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.
dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
Sowieso kun je bij het gemeentehuis je naam laten veranderen. Weet alleen niet of dat ook voor de naam van je huishouden geldt. De naam van je huishouden is namelijk iets anders dan je eigen achternaam...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand ditzelfde meegemaakt, of misschien iemand die een oplossing weet?
Thanks, hiermee kon ik het inderdaad aanpassenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Xummon het volgende:
Als je bij stad bewerken je huishouden aanklikt krijg je als goed is diverse opties
als goed is kun je bij de uiterst rechtse optie (teken is een soort velletje papiers) de informatie van je huishouden aanpassen
en zoals eerder gezegd: ook deze gedownloade versie kan je een backup van makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:
[..]
super bedankt voor de tip!!!Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55
. Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.
dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
met je levenslange blijdschappunten dingen kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
Wat zoeperzazke zegt als je Sim sloom/lelijk(?) is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
Deze deinstalleren via Configuratiescherm --> Software --> Sims 3 --> verwijderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef GotC het volgende:
Mensen, ik heb nu dus de 'echte' Sims 3Maar hoe kan ik m'n saved games overzetten naar de echte? Want ik wil m'n leuke gezinnetjes niet kwijtraken
Bedankt voor je tip; ' randen scrollen '!quote:Op zondag 28 juni 2009 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je bij opties de kwaliteit op hoog zet, is de kwaliteit van het beeld schitterend, zoveel mooier dan de sims 2.
Ook is er bij opties een vinkje te zetten bij 'randen scrollen' en voila, je scherm beweegt weer gewoon mee als je tegen de randen aanscrollt. Het boekje lezen en zelf de opties eens nalopen zou geen gek idee zijn, Danaa, in plaats van het spel gelijk zo af te kraken. Het is voor iedereen wennen geweest, je moet er even door maar dan is het ook zó veel leuker en beter!
Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Purky het volgende:
Mijn sim is helemaal into koken enzo en dan heeft ze vaak als wens als ze iemand heeft uitgenodigd 'favoriete maaltijd van ... bereiden'. Nu weet ik hoe je het kan zien op een sim die je op dat moment bestuurd maar hoe kan je het zien van sims die niet in de familie zitten?
gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef 4Twenty het volgende:
Wat kan je allemaal als je de legale versie hebt wat je niet kan als je de gedownloade versie hebt?
Een hele nieuwe stad is toch ook wel handig te vermelden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...
Dus je moet die andere sim door en door kennen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.
Je moet veel kletsen geloof ik en dan kom je vanzelf achter dingen toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef Purky het volgende:
[..]
Dus je moet die andere sim door en door kennen?
Volgens mij lukt dat niet want ze nodigde haar moeder uit maar ze kon niet zien wat 't lievelings eten was.
Ik ga nog wel even testen
Ageing uitzetten in de opties?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
hoe worden die krengen ook al weer niet ouder?
Ik speel gewoon op unlimited, ik vind dat doodgaan maar suf. Dan zijn ze allebei dood en wtf moet je dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ageing uitzetten in de opties?
Met wat voor lifespan spelen jullie trouwens?
Ik speel op Epic, omdat het anders voor mijn gevoel te snel voorbij is, en denk dat ik mijn Sim zou missen zodra ze weg is
als je ze ziet kletsen zie je wel eens een gekleurd vakje langskomen in het gesprek, dat is hun lievelingskleur. komt er misschien ook vakje langs met hun lievelingseten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Purky het volgende:
Door veel met sims te praten kom je inderdaad achter eigenschappen enzo maar achter favoriet eten kom ik nog steeds niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |