Ja daagquote:
Waarom zou ik het in het Engels spelen als ze het ook in het Nederlands hebben. Ik ben tenslotte Nederlands.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog leuke prijs acties (het liefst voor de SE) gezien de laatste tijd?
Ik zie trouwens dat de meeste in NL spelen, dat kan ik dus echt niet, sims vind ik echt veel beter in engels.
Speel nog vaak de sims2 + alle eps (in het engels)
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het in het Engels spelen als ze het ook in het Nederlands hebben. Ik ben tenslotte Nederlands.
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!
Dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!
daarnaast is in het engels spelen ook nog wel eens goed voor je engelse woordenschat
Photoshop wel ja, maar bij de sims vind ik het gewoon leuker in het Nederlands.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar ik ben sowieso een moeilijk persoon, heb bijvoorbeeld ook mijn telefoon menu in het engels (ook slecht vertaald in NL, vind ik) en als ik bij software de keuze krijg is het altijd engels bij mij, zo als de sims dus en photoshop bijvoorbeeld, meestal zijn de termen dan veel logischer.
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engelsquote:Op maandag 29 juni 2009 08:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Photoshop wel ja, maar bij de sims vind ik het gewoon leuker in het Nederlands.
Bij schietspellen, waarbij de personages Engels spreken, vind ik het ook niet leuk om dan alleen het menu in het Nederlands te zetten. Maargoed, dat is gewoon wat je zelf wilt
Die raak ik toch alleen maar kwijt..quote:Op maandag 29 juni 2009 08:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja daagdaar ook ik niet aan, wil het spel altijd gewoon op dvd, met hoesje en boekje.
Dat jij dat fijn vind zo, één crash en je bent alles kwijt, nee niks voor mij, ik moet en zal boekjes en hoesjes hebben...quote:Op maandag 29 juni 2009 09:24 schreef rihago het volgende:
[..]
Die raak ik toch alleen maar kwijt..
maar was eerst bang dat ik geen officiele code kreeg... maar heb mezelf zelfs bij EA kunnen registreren voor extra stad...
dus alles werkt gewoon perfect...
Je mag zo vaak downloaden als je wilt.... (en ook op andere pc's)quote:Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat jij dat fijn vind zo, één crash en je bent alles kwijt, nee niks voor mij, ik moet en zal boekjes en hoesjes hebben...
http://www.budgetgaming.n(...)896s+edition_PC.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 08:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engels![]()
Maar waar kan ik het goedkoopst de SE (op dvd) kopen?
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelfquote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
bij mij komt dan een taxi....quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
Nee, ook niet. Daar heb ik ook nog goed op gelet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef Purky het volgende:
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar
Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen.
Nee ik bedoel niet perse de levensfase.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?
En dat kan denk ik niet?
super bedankt voor de tip!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |