http://www.budgetgaming.n(...)896s+edition_PC.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 08:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engels![]()
Maar waar kan ik het goedkoopst de SE (op dvd) kopen?
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelfquote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
bij mij komt dan een taxi....quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
Nee, ook niet. Daar heb ik ook nog goed op gelet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef Purky het volgende:
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar
Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen.
Nee ik bedoel niet perse de levensfase.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?
En dat kan denk ik niet?
super bedankt voor de tip!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
you're welcome...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:
[..]
super bedankt voor de tip!!!Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55
. Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.
dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
Sowieso kun je bij het gemeentehuis je naam laten veranderen. Weet alleen niet of dat ook voor de naam van je huishouden geldt. De naam van je huishouden is namelijk iets anders dan je eigen achternaam...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand ditzelfde meegemaakt, of misschien iemand die een oplossing weet?
Thanks, hiermee kon ik het inderdaad aanpassenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Xummon het volgende:
Als je bij stad bewerken je huishouden aanklikt krijg je als goed is diverse opties
als goed is kun je bij de uiterst rechtse optie (teken is een soort velletje papiers) de informatie van je huishouden aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |