slimquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb hem al binnen, de Collector's Edition. Nu nog een pc waarop-ie draait (mijn huidige pc, een Dell desktopje, heeft te weinig RAM)
Vakantiegeld komt over een week binnenquote:
Achja, ik had het spel gekocht en toen bleek later dat mijn videokaart niet geschikt was.. terwijl die test in de OP aangaf van wel. Ik heb een nvidia bladiebla 7500, maar de sims 3 draait alleen op een 7300 en 7600quote:
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Dagguzz het volgende:
En inderdaad, die zogenaamde high speed modus is erg traag!
Check.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
Misschien is het overigens handig om deze tip aan de OP toe te voegen?
Yeah, you!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een nieuwe sim gemaakt
en ben nu een huis aan het bouwen
Ow hahaha dat meende je echt? Ik dacht dat je een grapje maakte in het vorige topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je de levenswens overigens gehaald heb kan je geen nieuwe meer kiezen helaas.. Vind ik eigenlijk best jammer
Ik ben nu van een criminele carriere level 9 naar misdaadbestrijding gegaannadat ik voor de 3e keer gearresteerd was vond ik het wel goed
dat wil ik eigenlijk ook....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Aah, je speelt in de game wat je in het echte leven niet luktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Xummon het volgende:
mijn nieuw simmannetje Noah van de Ark heeft maar 2 doelen zo veel mogelijk vrouwen in bed krijgen en rockster worden om zo nog meer vrouwen in bed te krijgen
nee, dat kan totdat je je 1e levenswens haalt.. Dan gaat ie op slot en kan je hem niet meer veranderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.
Ik ben nu van Evil Mastermind de politcal career in gegaan, scheelt niet zo heel veel
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mij opviel is dat er geen mogelijkheid is om zelf een lege kavel aan te maken, je moet het volgens mij doen met de kavels die in de stad leeg zijn.
Misschien is er een patch voor te vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Wonen bij je schoonkoe...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn nieuwe huis... Hier wonen mijn vriend en ik met onze twee tienerzonen. De bedoeling is dat ze beiden een vrouw weten te vinden om bij ons in te trekken en dan hier te gaan wonen..... Daarom heeft de bovenverdieping twee zeer ruime kamers en nog 1 niet ingerichte kamer (kinderen enzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij wel. Het scheelt echt wel. Maar je moet écht een stukje nemen met alleen gras en niet nog bomen etc. En dus inzoomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.
Ik wil 'mijn' gezin niet onbeheerd laten, dus dan is het de enige oplossing....quote:
Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Misschien is er een patch voor te vinden?
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tweede dorp kun je kopen in de Sims 3 store, of via die andere bekende weg.
Eh ja, kan ook wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?
Dat haar dat je gekocht hebt (en ook die stad Riverview), kun je in het Sims startprogramma terug vinden. Bij downloads (zou alles moeten) staan wat je je gedownload hebt. Vinkje ervoor wat je wilt installeren, druk op installeren et voila.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb me geregistreerd, maar krijg dat dorp echt niet gedownload hoor. Had ook een leuk kapseltje gekocht, maar dat kan ik ook nergens vinden. Raar spel
Ze veranderen wel hoor.... Mijn eigen sim had ineens een lijn rondom de mond gekregen die daar voorheen écht niet zat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzo.
opzich voldoet alles krijg je een foutmelding ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Danaa het volgende:
Wauw!
Na jaren de sims 2 gespeeld te hebben en heel wat berichten op dit forum geplaatst te hebben, heb ik nu de sims 3 gekocht.
Wat heb/had ik er een zin in!?
Maar nu, een probleem:
Dit is mijn systeem:
Windows XP
1534MB RAM
Videokaart Radeon 9600 256MB
Pentium4 2.8GHZ
Heeft één van jullie enig idee waar het fout gaat?
Bij de videokaart soms?
Alvast bedankt.
Ik zou de politie bellen vanwege ontvoering.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:
!
Had net een kind geadopteerd, alles leuk en aardig, maar ik had even een oppas gehuurd aangezien mijn sim jarig was!
Oppas feestte eerst gezellig mee, negeerde t kind, alles. Nja ok, kan gebeuren. Wil ik t kind oppakken, pakt de oppas ineens t kind op, zegt dat hij moet gaan, en loopt zo met m'n kind de deur uit!
En toen was m'n sim weer alleen..
Vind het wel een bizarre gebeurtenis.
O stom!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich voldoet alles krijg je een foutmelding ofzo?
dvd-speler stuk? stof in je videokaart/ventilator.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
O stom!
Het probleem wat zich voordoet is:
Sims is volledig zonder problemen geinstalleerd, krijg ook het begin scher, in beeld waar je links op de play knop kan klikken om het spel te starten.
Wanneer ik hierop klik, krijg ik 3 sec. een zwart beeld, alsof hij dus gaat opstarten. Het opstarten wil niet lukken en hij stopt er weer mee.
oh, nou gelukkig was dat bij mij niet zo, want de mijne was/is ook mega gespierdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzo.
Had mijn jongvolwassene keihard laten krachttrainen waardoor die vet gespierd was, groeide die op tot volwassene was die ineens weer mager.
Whehehe, wtf?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:
!
Had net een kind geadopteerd, alles leuk en aardig, maar ik had even een oppas gehuurd aangezien mijn sim jarig was!
Oppas feestte eerst gezellig mee, negeerde t kind, alles. Nja ok, kan gebeuren. Wil ik t kind oppakken, pakt de oppas ineens t kind op, zegt dat hij moet gaan, en loopt zo met m'n kind de deur uit!
Ja, dat is een of andere bug, dat ze met je kind kunnen weglopen. Ben benieuwd wanneer de eerste patch uitkomt, want ik heb ook steeds dat de schoonmaker de hele tijd een boek niet kan wegleggen en dan uren klagend heen en weer looptquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:!
LOL dat is het dus, ik had al tig keer een andere kast gekocht en uiteindelijk ben ik maar verhuisd.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is een of andere bug, dat ze met je kind kunnen weglopen. Ben benieuwd wanneer de eerste patch uitkomt, want ik heb ook steeds dat de schoonmaker de hele tijd een boek niet kan wegleggen en dan uren klagend heen en weer loopt.
Wil je het spel fatsoenlijk spelen heb je zowel een nieuwe video kaart als extra geheugen nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Kekaa het volgende:
Ook even die test gedaan, of mn computer het aankan.
De probleemgebieden:
CPU
Er wordt gevraagd: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
Ik heb: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
System RAM
Er wordt gevraagd: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
Ik heb: 1014.1 MB
Video Card
Er wordt gevraagd: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above " ATI Radeon 9500 or above " Intel GMA 3-series or above)
Ik heb: Intel(R) 82915G"GV"910GL Express Chipset
Video RAM
Er wordt gevraagd: 128 MB
Ik heb: 116.8 MB
Dat mn videokaart niet goed is, weet ik. Wordt wat aan gedaan zodra school klaar is (een vriend gaat er wat aan doen, en ik zie het al helemaal voor me dat mn computer dan crasht wanneer ik em het hardtst nodig heb).
Maar wat is CPU en RAM, en hoe kan ik daar wat aan veranderen?
Je zou de CPU GPU en geheugen moeten vervangen wil je het spel fatsoenlijk willen spelen. Je kan dus het beste een nieuwe pc kopen als je daar het geld voor hebtquote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Danaa het volgende:
Wauw!
Na jaren de sims 2 gespeeld te hebben en heel wat berichten op dit forum geplaatst te hebben, heb ik nu de sims 3 gekocht.
Wat heb/had ik er een zin in!?
Maar nu, een probleem:
Dit is mijn systeem:
Windows XP
1534MB RAM
Videokaart Radeon 9600 256MB
Pentium4 2.8GHZ
Heeft één van jullie enig idee waar het fout gaat?
Bij de videokaart soms?
Alvast bedankt.
onzinquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Je zou de CPU GPU en geheugen moeten vervangen wil je het spel fatsoenlijk willen spelen. Je kan dus het beste een nieuwe pc kopen als je daar het geld voor hebt
planten!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een vlamvrucht gekregen van mijn werk, maar wat kan mijn Sim daarmee?
Planten om er meer te maken, of bij je dragen zodat je altijd die positieve moodlet hebt die je ook krijgt met een aangestoken open haard in de kamer.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ik heb een vlamvrucht gekregen van mijn werk, maar wat kan mijn Sim daarmee?
Yep, daar komen zakjes geld aan die je kunt plukken en vervolgens kunt inwisselen voor geld. Je moet dus wel nog een keer op die zakjes klikken, anders gaan ze alleen maar in de inventaris.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een geldboomKun je die nu ook gaan oogsten??
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Nog één vraag over het zetten van settings op medium,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Mijn Sim kreeg 'em toen hij promotie maakte naar niveau 9 in het lab. (wetenschap)quote:
Nee nee, graven is niet nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Mirjam het volgende:
en moet je dan ook afgraven enzo? hoe werkt dat?
ja, maar dan moet je ook werken met trappetjes enzo, da's wel irritantquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee nee, graven is niet nodig.
De fundering leggen is zo gedaan, het is in principe net of je een vloertje legt.
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim heeft al een tijdje de wens om een geldboom te hebben, maar hoe kom ik daar aan.Zeker ook via mijn werk verkrijgen?
Heb ook al zo'n doodsdinges gekregen. En heb 'em ook al geoogst
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.
Vind ik het vreemd dat hij bij mij niet draait...
Balen!
Ik wacht de mail van EA nog even af.
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:quote:Nog één vraag over het zetten van settings op medium,
hebben jullie dit gedaan op het moment dat het spel al draaide, of vooraf ergens gedaan!?
Wij hebben nu ondertussen wel geprobeert om de beeld resolutie te verlagen, dit hielp niets.
Mochten jullie de settings op medium hebben gezet, in het opgestartte spel. Gaat dit voor mij natuurlijk niet op.
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogte
Ze zijn aan het uitkomenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.Of ik zoek niet op de juiste plaatsen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.
Aah fijn, ik denk dat je even moet proberen om je videokaart drivers te updaten misschien dat het helpt. Dus je oude volledig (goed) verwijderen en dan de nieuwe erop te zetten.
[..]
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:
texturequality = 3
visualeffects = 3
Op "1" te zetten, 3 is dus high en 2 is medium. Dit zijn 2 voorbeelden maar er staan meerdere lijnen in in verband met de graphics die je kan aanpassen.
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Mirjam het volgende:
m'n nieuwe sim is al 2 dagen klaar, maar ik kom maar niet uit m'n huis, heb al 3 keer wat neergezet en vervolgens weer weggegooid
hoe doe je uitgraven
thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?
If so, is een knop voor terrain tools bij je bouwmenu, helemaal rechts.
dat is alleen wanneer je je geen oor laat aannaaien.. er zijn zat systemen die "lekker goedkoop" zijn en die eigenlijk dus 100% bagger zijn, maar qua cijfertjes wel een indruk geven beter te zzijn...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bovendien zal je dan spellen ook een stuk mooier kunnen spelen.
even een voorbeeldje...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel, ik heb het over een degelijke pc niet een afhaal ding van de rommelmarkt.
Hahah damn, dat is klotequote:Op maandag 22 juni 2009 15:30 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn Sim is getrouwd met een schoonmaakster. Maar vlak na de bruiloft sprong ze op haar fiets om naar huis te gaan (terwijl ze bij mijn sim introk). Ze verdween gewoon uit beeld en staat nu ook niet meer tussen mijn rijtje sims. ze kan ook niet opgebeld worden.
mijn sim is nu wel getrouwd en kan niet scheiden, omdat zijn vrouw verdwenen is. Hij kan nu dus ook niet met een ander trouwen. Enig idee hoe dit is op te lossen?
dan moet je bijzondere zaadjes planten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef sander-3 het volgende:
Mijn sim heeft net wat van die onbekende zaadjes geplant, komen ze uit, blijken het watermeloenplanten en knoflookplanten te zijnIk hoopte op zo'n geld-boom ofzo
Ja, en hoe kom ik daar aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je bijzondere zaadjes planten.
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef 4Twenty het volgende:
Ik ben op zoek naar goud in de Sims 3, heb er tot nu toe maar 1 gevonden in een prullenbak, maar ik vroeg me af of jullie misschien weten waar ik veel meer goud kan vinden?
Nee, ik wil het goud ook alleen verzamelen, niet verkopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudNiet dat het veel opbrengt hoor..
??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Rijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
de bijzondere heb ik zelf ook nog niet gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en hoe kom ik daar aanIk heb deze gevonden op de begraafplaats.
Nope er komt geen rede in beeld... en dat van de koffie kan ook niet want 'de kinderen' hebben het ook. Ik ben nu verhuisd en heb ze daar geprobeerd te laten slapen maar dat lukt ook niet. Iemand die dit ook heeft gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Rijst
Dat van dat bed komt denk ik omdat ze net koffie (of 1 van de andere 520 dranken uit dat apparaat) hebben gedronken.. :p Als je je muis stil houdt op die grijze optie, dan zie je waarschijnlijk de reden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Elke dag een verjaardagstaartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef childintime het volgende:![]()
[..]
![]()
Hoe laat je kinderen ouder worden als je de leeftijd van de ouders hebt stilgezet? Ik heb het hier volgens mij wel ergens gelezen maar kan 't niet meer vinden...... D'r zijn nou al 3 baby's en die Sims zijn de hele dag aan het verschonen, aandacht en eten geven maar iedere keer als ik op de leeftijd klik staat er "24 dagen tot opgroeien". Kun je ze anders gewoon wegdoen als ze niet op kunnen groeien?
Maar kunnen baby's dat dan ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Ja, dan moet je een van de ouders laten uitblazen voor de babyquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Nee dat klopt..zodra je koffie oid hebt gedronken zitten ze in een 'buzz'waardor ze niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef GotC het volgende:
[..]
KloptDit doe ik elke keer! Zodra het nog 1 dag is voor de verjaardag, feestje organiseren, taart erbij, degene die jarig is de kaarsjes laten uitblazen (en t kind selecteren als die jarig is) en diegene gaat naar de volgende levensfase
Shift + klik op de baby.. volgende levensfase dan maar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggen
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
ben hem aan het lezen, het is echt heel leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
deze moet ik gewoon even posten hier:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
blog van een 'homeless sim' experiment
Ik heb hem nu uit (vooralsnog)quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ben hem aan het lezen, het is echt heel leuk
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
Ja, ik heb gewoon niks gebouwd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef aapie007 het volgende:
[..]
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
haha als t lukt post is een pic van die stamboomquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef bobjuh het volgende:
Mijn sim is een player
Heeft op het moment 7 kinderen van 7 verschillende vrouwen, en eentje is er nog zwanger volgens mij ook weer een andere vrouw. Het word iig een intressante stamboom
Gelukkig wonen al die koters bij hun moeders, kan mijn sim zich bezig houden met zijn politieke carriere;
Hij intresseert zich totaal niet voor zijn kinderen heeft er nog geen eentje van zijn kinderen ontmoet.
Zag wel aantal keer in het park een kind lopen waarvan ik dacht, verrek dat is mijn kind maar niet aangesproken ofzo
Hij heeft is net gepromoveerd van vice-president tot Leider van de vrije wereld;
Vind t echt een mooi verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb de gewone versie, maar steeds als ik het ingeef, geeft'ie weer dat hij die opdracht niet kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......
Echt vet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
opzich niet slecht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef kipptje het volgende:
voor degenen die de sims3 nog willen kopen: vrijdag of zaterdag is bij mediamarkt een actie waardoor je de sims voor 25 euro kan kopen! moet even kijken op de site hoe laat die actie geldig is (actie is 3 uur geldig)
EDIT: even opgezocht: as vrijdag van 9 tot 12 ('savonds) is de aanbieding!
Dan start ik hem van het weekend weer eens op, werd er helemaal gek van, dus een week niet gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef Rianne84 het volgende:
er is een update, aantal bugs zijn gefixt. tijd gaat nu inderaad wat sneller![]()
quote:Problemen met de patch veroorzaakt door Nude Hack?
Voor die Simmers, zoals ik, die een Nude Hack hebben geinstalleerd: het kan zijn dat deze de oorzaak is van de errors die er komen bij het installeren van de nieuwe patch.
Voor de Nude Hack moest je het Shaders_Win32.precomp vervangen door een nieuwe en om dit file terug te zetten moet je hem van de Sims 3 DVD kopieren naar waar je Sims 3 staat op je harde schijf.
De originele Shaders_Win32.precomp vindt je op [naam dvdstation]/game/bin/Shaders_Win32.precomp deze kopieer je naar [naam harddisk]/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Game/Bin en vervangt dan dus de Nude Patch.
Wil je erna de Nude Hack weer in het spel hebben: hernoem het origine file (Shaders_Win32.precomp) dan naar (Shaders_Win32.precomp.old) en dan heb je altijd een backup.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
kun je die niet downloaden als je geen lid bent, of kijk ik gewoons cheel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef sander-3 het volgende:
Nieuwste update voor: 1.2.7
25-06-2009
Complete lijst met wijzigingen:
* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Bron.
Edit: de derde snelheid gaat nu een stukje sneller inderdaadAl vond ik het al niet zo langzaam gaan.
als je er niet voor betaald hebt; niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
Ja he! Eindelijk gaan die nachten wat sneller. Alleen in mijn geval jammer dat de babysitter je kinderen niet meer meeneemt..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Die update is wel ideaal. Eindelijk zit er wat vaart in als ze liggen te slapen. Ik kon bijna de was gaan doen op zo'n moment.
had ik ook. Ik kwam om kwart over bij de MM, vertelden ze me dat het al voor 9en niet meer in de schappen lag. Iedereen had toen gewacht tot 9 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ben ook gegaan,wil het orgineel want lukt me nu allemaal niet met updaten, vragen met registeren om nummers en dacht ik haal wel het orgineelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ik al een tijdje, mede omdat ik een download versie (officieel, EA download manager) bijzonder goedkoop kon krijgen.. net als Red alert 3 uprising (die ik nergens in winkels heb gezien)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb mijn gekregen versie () zojuist verwijderd en de legale versie geinstalleerd
Volgens mij kan dat onder "opties" --> "spelopties", in hetzelfde menu als waar je de leeftijd aan kan passen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:54 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb finally mn originele sims3 versie binnen!! Ben nu aant installeren...![]()
![]()
![]()
Ik lees ook in het boekje dat als je van huishouden wisselt, je andere gezin(nen) standaard door leeft met alle gevolgen van dien...Ik hoopte dat je dit op een of andere manier uit kon zetten aangezien ik nogal een control freak ben..
Ja ik had de verhaalverloop ook uitgezet maar dat werkte niet...Maar ontdek dus net dat dat een bug was en het schijnt gerepareerd te zijn met de nieuwe patchquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat onder "opties" --> "spelopties", in hetzelfde menu als waar je de leeftijd aan kan passen.
1) er is een patch beschikbaar (kennelijk) die de mac versie gelijk maakt qua functionaliteit aan de pc versie (de launcher mist kennelijk wat)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef fresta het volgende:
Ik heb gister de Sims 3 gekocht, maar nu heb ik een probleem... Heb de EA Games al gemaild maar daar krijg ik pas maandag antwoord op ben ik bang... Goed mijn probleem: Ik heb de Sims geinstalleerd helemaal prima alles ging goed, wou ik hem gaan spelen kreeg ik de melding dat hij niet kan zien of ik een legale versie van de Sims 3 heb en dit is toch zeker weten zo, gewoon in de winkel gekocht.. Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen? Alvast bedankt! ( oh ja.. ik heb een Mac misschien maakt dat nog iets uit..)
Oke nouja ik ben nu net terug van de MM, heb m'n probleem verteld en ze waren erg verbaasd. Nu heb ik een cadeau kaart gekregen t.w.v 25 euro, het spel is ook opnieuw besteld voor me dus kan ik hem alsnog voor 25 euro krijgen. Duurt alleen wel weer wat langer uiteraardquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
1) er is een patch beschikbaar (kennelijk) die de mac versie gelijk maakt qua functionaliteit aan de pc versie (de launcher mist kennelijk wat)
2) je kan in de launcher (waar je uploads/downloads enzo kan zien) volgens mij kiezen voor cd en online authorization.... (pin me er niet op vast, ik heb een online versie en kan dus alleen online authorizen)
Thank you!quote:
Ik heb idd hetzelfde probleem maar dat komt omdat ik op m'n laptop speel en deze het spel niet helemaal aankan. Hierdoor moet ik de grafische instellingen laag zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:40 schreef Danaa het volgende:
Ik ben overigens ook niet tevreden over de kwaiteit van het beeld, de scherpte van de voorwerpen..
Delen jullie deze mening met mij..
1) ja, je camera kantelen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:07 schreef Danaa het volgende:
[..]
Thank you!
Een vraag:
In de bouw en koopmodus lukt het me niet om van bovenaf alles te zien.
Is dit eigenlijk nog wel mogelijk in sims3?
+
In de sims2 kon je d.m.v. je muis naar voren te bewegen', je camerastand naar voren verplaatsen. Dit lukt mij nu bij de sims3 nog niet..
Hebben jullie dit ook allemaal.
Ik ben nu iedere keer aan het klooien met mijn scroll en de rechtermuisknop.
Ja, idd kantelen. Dat doe je met de pijltjes, maar volledig van bovenaf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
1) ja, je camera kantelen...
2) dit is bij mij volgens wel mogelijk door de muis tegen de rand te slepen...
das prima mogelijk, gewoon helemaal naar boven kantelen...quote:Op zondag 28 juni 2009 08:51 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja, idd kantelen. Dat doe je met de pijltjes, maar volledig van bovenaf?
20 minuten gespeeld, ben er alweer helemaal klaar mee.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
das prima mogelijk, gewoon helemaal naar boven kantelen...
Als je bij opties de kwaliteit op hoog zet, is de kwaliteit van het beeld schitterend, zoveel mooier dan de sims 2.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:37 schreef Danaa het volgende:
De kwaliteit is werkelijkwaar bagger, en ik irriteer me mateloos dat het beeld niet verplaatst als ik mijn muis tegen de randen zet.
Ik stop er weer mee..
da's gewoon een instelling hoor, kun je helemaal naar eigen zin aanpassen.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:37 schreef Danaa het volgende:
, en ik irriteer me mateloos dat het beeld niet verplaatst als ik mijn muis tegen de randen zet.
Ik stop er weer mee..
je mag het spel ook aan mij geven hoor......quote:Op zondag 28 juni 2009 09:37 schreef Danaa het volgende:
[..]
20 minuten gespeeld, ben er alweer helemaal klaar mee.
Wat een domper zo..
De kwaliteit is werkelijkwaar bagger, en ik irriteer me mateloos dat het beeld niet verplaatst als ik mijn muis tegen de randen zet.
Ik stop er weer mee..
Ik weet niet of het met een cheat kan. Wel weet ik dat je het gewoon op het gemeentehuis kunt doenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef izzypizzy het volgende:
Kun je de naam van je baby nog veranderen met 1 of andere cheat??
oh oke thanx haha!!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met een cheat kan. Wel weet ik dat je het gewoon op het gemeentehuis kunt doen
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:32 schreef sander-3 het volgende:
Heeft hij er niet meerdere? Op de slaapkamer ofzo
Hij zit idd in je familie-inventaris. Deze vindt je in de koopmodus, die doos onderaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Saninl het volgende:
Ik heb onderstaande opdracht geaccepteerd:
[ afbeelding ]
Maar als ik naar de desbetreffende persoon toe ga, en ik selecteer die tv, kan ik hem niet meenemen. En in mijn inventaris zit ook niets..
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Je hebt twee inventarissen he..... Eentje die je bij je sim kunt vinden, en eentje die je in de bouwmodus kunt vinden. Daar kun je sorteren op functie, kamer of kijken wat er in je familie-inventaris zit. Staat ie daar niet?
Idd, beide bedankt!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef Double-U het volgende:
[..]
Hij zit idd in je familie-inventaris. Deze vindt je in de koopmodus, die doos onderaan.
Je moet 'm repareren en dan die persoon opzoeken, dan staat erbij dat je 'm terug kan geven.
Ik had het vandaag en gisteren ook. Vrees dat mijn pc met dit weer wat te warm wordt. Eerder had ik er geen last van. Of zou het aan die patch liggen?quote:
Kun je inderdaad niet zien, maar er wordt gefluisterd dat dit bewaard wordt voor de eerste uitbreiding.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Deezertje het volgende:
Doe ik wat verkeerd of kan je echt niet zien hoe je Sim aan het werken, eten bij een restaurant of een concert aan het bezoeken is? Want daar irriteerde ik me mateloos aan in de Sims 2 dat je dat niet kon zien... ik had gehoopt dat dat in de Sims 3 wel kan
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
De SE is imho z'n geld niet waard...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog leuke prijs acties (het liefst voor de SE) gezien de laatste tijd?
Ik zie trouwens dat de meeste in NL spelen, dat kan ik dus echt niet, sims vind ik echt veel beter in engels.
Speel nog vaak de sims2 + alle eps (in het engels)
Ja daagquote:
Waarom zou ik het in het Engels spelen als ze het ook in het Nederlands hebben. Ik ben tenslotte Nederlands.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog leuke prijs acties (het liefst voor de SE) gezien de laatste tijd?
Ik zie trouwens dat de meeste in NL spelen, dat kan ik dus echt niet, sims vind ik echt veel beter in engels.
Speel nog vaak de sims2 + alle eps (in het engels)
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het in het Engels spelen als ze het ook in het Nederlands hebben. Ik ben tenslotte Nederlands.
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!
Dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nederlandse vertalingen 100% kut zijn!
daarnaast is in het engels spelen ook nog wel eens goed voor je engelse woordenschat
Photoshop wel ja, maar bij de sims vind ik het gewoon leuker in het Nederlands.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar ik ben sowieso een moeilijk persoon, heb bijvoorbeeld ook mijn telefoon menu in het engels (ook slecht vertaald in NL, vind ik) en als ik bij software de keuze krijg is het altijd engels bij mij, zo als de sims dus en photoshop bijvoorbeeld, meestal zijn de termen dan veel logischer.
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engelsquote:Op maandag 29 juni 2009 08:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Photoshop wel ja, maar bij de sims vind ik het gewoon leuker in het Nederlands.
Bij schietspellen, waarbij de personages Engels spreken, vind ik het ook niet leuk om dan alleen het menu in het Nederlands te zetten. Maargoed, dat is gewoon wat je zelf wilt
Die raak ik toch alleen maar kwijt..quote:Op maandag 29 juni 2009 08:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja daagdaar ook ik niet aan, wil het spel altijd gewoon op dvd, met hoesje en boekje.
Dat jij dat fijn vind zo, één crash en je bent alles kwijt, nee niks voor mij, ik moet en zal boekjes en hoesjes hebben...quote:Op maandag 29 juni 2009 09:24 schreef rihago het volgende:
[..]
Die raak ik toch alleen maar kwijt..
maar was eerst bang dat ik geen officiele code kreeg... maar heb mezelf zelfs bij EA kunnen registreren voor extra stad...
dus alles werkt gewoon perfect...
Je mag zo vaak downloaden als je wilt.... (en ook op andere pc's)quote:Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat jij dat fijn vind zo, één crash en je bent alles kwijt, nee niks voor mij, ik moet en zal boekjes en hoesjes hebben...
http://www.budgetgaming.n(...)896s+edition_PC.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 08:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus idd, het gaat per persoon. Ik doe alles engels![]()
Maar waar kan ik het goedkoopst de SE (op dvd) kopen?
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelfquote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik niet fietsen? Ik heb een fietsenrek en een fiets gekocht, maar ik kan er niets mee?
bij mij komt dan een taxi....quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ooit de fiets gepakt naar de stad toe maar dat deed hij vanzelf
Nee, ook niet. Daar heb ik ook nog goed op gelet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
misschien heb je een kinderfiets gekocht ipv een fiets voor volwassenen?
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef Purky het volgende:
Misschien een stomme vraag, en geen idee of het al langs is gekomen in dit topic, maar
Mijn sim is bijna oudere en ik wil niet dat ze bejaard word.
Is er naast leeftijd uitzetten (wat ik eigenlijk niet wil omdat de rest van de buurt ook door moet leven) ook een cheat waarmee je d'r leeftijd kan terugzetten, dat ze weer jonger word?
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op modthesims.info is iets te downloaden waarmee je dat levensfruit gewoon in de supermarkt kan kopen. Als je ze dat laat eten, wordt ze telkens één dag jonger.. Dat is het enige wat ik tot nu toe heb om mijn sims niet te snel te laten verouderen.
Nee ik bedoel niet perse de levensfase.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze ook een jongere levensfase, of niet?
En dat kan denk ik niet?
super bedankt voor de tip!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
you're welcome...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:
[..]
super bedankt voor de tip!!!Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55
. Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.
dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
Sowieso kun je bij het gemeentehuis je naam laten veranderen. Weet alleen niet of dat ook voor de naam van je huishouden geldt. De naam van je huishouden is namelijk iets anders dan je eigen achternaam...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand ditzelfde meegemaakt, of misschien iemand die een oplossing weet?
Thanks, hiermee kon ik het inderdaad aanpassenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Xummon het volgende:
Als je bij stad bewerken je huishouden aanklikt krijg je als goed is diverse opties
als goed is kun je bij de uiterst rechtse optie (teken is een soort velletje papiers) de informatie van je huishouden aanpassen
en zoals eerder gezegd: ook deze gedownloade versie kan je een backup van makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef kipptje het volgende:
[..]
super bedankt voor de tip!!!Heb het gisteren gekocht. Klonk eerst te goed om waar te zijn maar hij loopt als een trein! en dat voor 15 euro in plaats van 55
. Meteen de patch er overheen gehaald en riverview gedownload en geinstalleerd.
dus: iedereen met paypal die niet per se een CD hoeft te hebben van de sims: ik zou zeker even op die site kijken als je de sims 3 voor een prikkie wilt!!!!
met je levenslange blijdschappunten dingen kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
Wat zoeperzazke zegt als je Sim sloom/lelijk(?) is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:52 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn sims is lelijk en sloom hoe kan dit verbeterd worden? want ik vind t zo echt niet leuk.
Deze deinstalleren via Configuratiescherm --> Software --> Sims 3 --> verwijderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef GotC het volgende:
Mensen, ik heb nu dus de 'echte' Sims 3Maar hoe kan ik m'n saved games overzetten naar de echte? Want ik wil m'n leuke gezinnetjes niet kwijtraken
Bedankt voor je tip; ' randen scrollen '!quote:Op zondag 28 juni 2009 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je bij opties de kwaliteit op hoog zet, is de kwaliteit van het beeld schitterend, zoveel mooier dan de sims 2.
Ook is er bij opties een vinkje te zetten bij 'randen scrollen' en voila, je scherm beweegt weer gewoon mee als je tegen de randen aanscrollt. Het boekje lezen en zelf de opties eens nalopen zou geen gek idee zijn, Danaa, in plaats van het spel gelijk zo af te kraken. Het is voor iedereen wennen geweest, je moet er even door maar dan is het ook zó veel leuker en beter!
Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Purky het volgende:
Mijn sim is helemaal into koken enzo en dan heeft ze vaak als wens als ze iemand heeft uitgenodigd 'favoriete maaltijd van ... bereiden'. Nu weet ik hoe je het kan zien op een sim die je op dat moment bestuurd maar hoe kan je het zien van sims die niet in de familie zitten?
gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef 4Twenty het volgende:
Wat kan je allemaal als je de legale versie hebt wat je niet kan als je de gedownloade versie hebt?
Een hele nieuwe stad is toch ook wel handig te vermelden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon patches installeren, gebruik maken van de upload/download functie van het spel...
Dus je moet die andere sim door en door kennen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je kijkt bij je contactenoverzicht kun je daar je muis houden op de persoon die op bezoek is. Als ze de favorieten al bekend hebben gemaakt kun je daar zien wat het lievelingseten is.
Je moet veel kletsen geloof ik en dan kom je vanzelf achter dingen toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef Purky het volgende:
[..]
Dus je moet die andere sim door en door kennen?
Volgens mij lukt dat niet want ze nodigde haar moeder uit maar ze kon niet zien wat 't lievelings eten was.
Ik ga nog wel even testen
Ageing uitzetten in de opties?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
hoe worden die krengen ook al weer niet ouder?
Ik speel gewoon op unlimited, ik vind dat doodgaan maar suf. Dan zijn ze allebei dood en wtf moet je dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ageing uitzetten in de opties?
Met wat voor lifespan spelen jullie trouwens?
Ik speel op Epic, omdat het anders voor mijn gevoel te snel voorbij is, en denk dat ik mijn Sim zou missen zodra ze weg is
als je ze ziet kletsen zie je wel eens een gekleurd vakje langskomen in het gesprek, dat is hun lievelingskleur. komt er misschien ook vakje langs met hun lievelingseten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Purky het volgende:
Door veel met sims te praten kom je inderdaad achter eigenschappen enzo maar achter favoriet eten kom ik nog steeds niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |