quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
kun je die niet downloaden als je geen lid bent, of kijk ik gewoons cheel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef sander-3 het volgende:
Nieuwste update voor: 1.2.7
25-06-2009
Complete lijst met wijzigingen:
* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Bron.
Edit: de derde snelheid gaat nu een stukje sneller inderdaadAl vond ik het al niet zo langzaam gaan.
als je er niet voor betaald hebt; niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
Ja he! Eindelijk gaan die nachten wat sneller. Alleen in mijn geval jammer dat de babysitter je kinderen niet meer meeneemt..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Die update is wel ideaal. Eindelijk zit er wat vaart in als ze liggen te slapen. Ik kon bijna de was gaan doen op zo'n moment.
had ik ook. Ik kwam om kwart over bij de MM, vertelden ze me dat het al voor 9en niet meer in de schappen lag. Iedereen had toen gewacht tot 9 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ben ook gegaan,wil het orgineel want lukt me nu allemaal niet met updaten, vragen met registeren om nummers en dacht ik haal wel het orgineelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ik al een tijdje, mede omdat ik een download versie (officieel, EA download manager) bijzonder goedkoop kon krijgen.. net als Red alert 3 uprising (die ik nergens in winkels heb gezien)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb mijn gekregen versie () zojuist verwijderd en de legale versie geinstalleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |