Hij zit idd in je familie-inventaris. Deze vindt je in de koopmodus, die doos onderaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Saninl het volgende:
Ik heb onderstaande opdracht geaccepteerd:
[ afbeelding ]
Maar als ik naar de desbetreffende persoon toe ga, en ik selecteer die tv, kan ik hem niet meenemen. En in mijn inventaris zit ook niets..
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Je hebt twee inventarissen he..... Eentje die je bij je sim kunt vinden, en eentje die je in de bouwmodus kunt vinden. Daar kun je sorteren op functie, kamer of kijken wat er in je familie-inventaris zit. Staat ie daar niet?
Idd, beide bedankt!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:08 schreef Double-U het volgende:
[..]
Hij zit idd in je familie-inventaris. Deze vindt je in de koopmodus, die doos onderaan.
Je moet 'm repareren en dan die persoon opzoeken, dan staat erbij dat je 'm terug kan geven.
Ik had het vandaag en gisteren ook. Vrees dat mijn pc met dit weer wat te warm wordt. Eerder had ik er geen last van. Of zou het aan die patch liggen?quote:
Kun je inderdaad niet zien, maar er wordt gefluisterd dat dit bewaard wordt voor de eerste uitbreiding.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Deezertje het volgende:
Doe ik wat verkeerd of kan je echt niet zien hoe je Sim aan het werken, eten bij een restaurant of een concert aan het bezoeken is? Want daar irriteerde ik me mateloos aan in de Sims 2 dat je dat niet kon zien... ik had gehoopt dat dat in de Sims 3 wel kan
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:19 schreef rihago het volgende:
tvp dan maar
net spel gekocht voor 15 euro via www.g2play.net
nu downloaden en spelen maarben benieuwd...
De SE is imho z'n geld niet waard...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog leuke prijs acties (het liefst voor de SE) gezien de laatste tijd?
Ik zie trouwens dat de meeste in NL spelen, dat kan ik dus echt niet, sims vind ik echt veel beter in engels.
Speel nog vaak de sims2 + alle eps (in het engels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |