Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Misschien is er een patch voor te vinden?
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tweede dorp kun je kopen in de Sims 3 store, of via die andere bekende weg.
Eh ja, kan ook wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?
Dat haar dat je gekocht hebt (en ook die stad Riverview), kun je in het Sims startprogramma terug vinden. Bij downloads (zou alles moeten) staan wat je je gedownload hebt. Vinkje ervoor wat je wilt installeren, druk op installeren et voila.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb me geregistreerd, maar krijg dat dorp echt niet gedownload hoor. Had ook een leuk kapseltje gekocht, maar dat kan ik ook nergens vinden. Raar spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |