slimquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb hem al binnen, de Collector's Edition. Nu nog een pc waarop-ie draait (mijn huidige pc, een Dell desktopje, heeft te weinig RAM)
Vakantiegeld komt over een week binnenquote:
Achja, ik had het spel gekocht en toen bleek later dat mijn videokaart niet geschikt was.. terwijl die test in de OP aangaf van wel. Ik heb een nvidia bladiebla 7500, maar de sims 3 draait alleen op een 7300 en 7600quote:
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Dagguzz het volgende:
En inderdaad, die zogenaamde high speed modus is erg traag!
Check.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
Misschien is het overigens handig om deze tip aan de OP toe te voegen?
Yeah, you!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een nieuwe sim gemaakt
en ben nu een huis aan het bouwen
Ow hahaha dat meende je echt? Ik dacht dat je een grapje maakte in het vorige topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je de levenswens overigens gehaald heb kan je geen nieuwe meer kiezen helaas.. Vind ik eigenlijk best jammer
Ik ben nu van een criminele carriere level 9 naar misdaadbestrijding gegaannadat ik voor de 3e keer gearresteerd was vond ik het wel goed
dat wil ik eigenlijk ook....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Aah, je speelt in de game wat je in het echte leven niet luktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Xummon het volgende:
mijn nieuw simmannetje Noah van de Ark heeft maar 2 doelen zo veel mogelijk vrouwen in bed krijgen en rockster worden om zo nog meer vrouwen in bed te krijgen
nee, dat kan totdat je je 1e levenswens haalt.. Dan gaat ie op slot en kan je hem niet meer veranderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.
Ik ben nu van Evil Mastermind de politcal career in gegaan, scheelt niet zo heel veel
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mij opviel is dat er geen mogelijkheid is om zelf een lege kavel aan te maken, je moet het volgens mij doen met de kavels die in de stad leeg zijn.
Misschien is er een patch voor te vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Wonen bij je schoonkoe...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn nieuwe huis... Hier wonen mijn vriend en ik met onze twee tienerzonen. De bedoeling is dat ze beiden een vrouw weten te vinden om bij ons in te trekken en dan hier te gaan wonen..... Daarom heeft de bovenverdieping twee zeer ruime kamers en nog 1 niet ingerichte kamer (kinderen enzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij wel. Het scheelt echt wel. Maar je moet écht een stukje nemen met alleen gras en niet nog bomen etc. En dus inzoomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |