én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..
Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
[..]
Daarom..
Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)
Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.![]()
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
Ja, ik heb dus geen scrollwielquote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.
Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp!
Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |