abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69781936
Topic voor:

Websites:

Official Sims 3
Downloadable Content Mod the Sims 3
Downloadable Content Garden of Shadows
Sims 3 Wikipedia

Vorig topic:

[PC] The Sims 3

Screenshots

Game on!

• Ervaringen
  • Speltips
  • Screenshots
  • Links naar interessante Sims 3 Downloads
  • ....
  • ....

[ Bericht 2% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 07-06-2009 18:01:08 ]
  • pi_69781977
    Het aanbod op Mod the Sims 3 valt nog wel tegen ... maar de shiny skintones zijn binnen! Nog niet getest BTW.
    pi_69782362
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
    Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
    Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..

Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
    én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
    pi_69782472
    Je eerste vraag: ja, met het muiswieltje scroll je achteruit, daarna klik je met je rechtermuisknop ter hoogte van het hoofd van de sim, die houd je ingedrukt en dan trek je de sim als het ware naar je toe.

Althans, zo doe ik dat.

Dat van die muis, je 2e vraag dus, begrijp ik niet. Je kunt met je rechtermuisknop toch gewoon hele kleine bewegingen maken
      zaterdag 6 juni 2009 @ 23:06:20 #5
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69782742
    Ik heb mijn mannelijke Sim een relatie laten hebben met een vrouwelijke Sim met bindingsproblemen en een hekel aan kinderen. En ze hebben intussen ook al een dochtertje
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_69783261
    Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69783302
    http://www.digitalperversion.net/gardenofshadows/ heeft nu ook een sectie met Sims3 custom content. Nog niet veel, maar komt wel.
    pi_69783306
    Het ziet er wel erg tof uit. Maar eerst nog wat uitbreidingspakketten voor Sims 2 halen (die hopelijk nu wat zijn afgeprijsd).
    U bevindt zich >hier<
    pi_69783578
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
    Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
    Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).

Ik mis inderdaad ook nog wat dingen. Instrumenten bijvoorbeeld, je kan carriere maken in de klassieke muziek, maar het enige instrument wat je kan spelen is een gitaar. De piano is er niet meer, en modders zullen dat ook niet zo maar even toe kunnen voegen (extra meshes, muziek, animaties en boeken nodig). Ik zou het liefst zelfs nog flink wat meer instrumenten zien voor de afwisseling, bv een drumstel of een harp.
    pi_69784671
    Hmm, net ontdekt dat wanneer ik in 4:3 speel ik wel 'alles' in beeld heb, maar het beeld is veel blurrier.. (en verticaal wat platgedrukt)
    Bij 16:10 is alles haarscherp, maar wordt in de grootste zoomstand vrijwel altijd de helft van ieders hoofd afgehakt... Iemand die hier een oplossing voor weet?
      zondag 7 juni 2009 @ 01:20:56 #11
    231633 Xummon
    of toch niet?
    pi_69785518
    ben hem ook aan het spelen en hij is wel tof

maar ligt het aan mij of mis ik de jacuzzi in het spel
    Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
    pi_69785730
    Erg leuk spel, dit was mijn eerste creatie:

De performance van het spel is trouwens veel beter in de Sims 2, en het laden gaat ontzettend snel. Ook geen laadtijden tussendoor meer, echt prachtig
    pi_69785738
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:

[..]

[..]

Daarom..

Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)

Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.
    vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer op
    pi_69785745
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:

[..]

én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
    Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.

Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
    pi_69785760
    iemand die weet of er inmiddels wel degelijke glazen vloer tegels zijn?
    in sims 2 kon je ze zelf maken maar hadden ze alleen de "vloer" eigenschap en niet het "raam" eigenschap zodat er licht doorheen valt...
    pi_69785902
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.

Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
    Ja, ik heb dus geen scrollwiel
      zondag 7 juni 2009 @ 07:37:27 #17
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69787294
    Over het na 20 minuten volledig uitvallen van het spel.
    Het kan zijn dat de pc net aan aan de eisen voldoet van het spel, waardoor de pc nog gestresst wordt. Als er dan bv nogal veel stof in de kast zit en de koeling niet voldoende is, kun je hebben dat de pc uit voorzorg zichzelf stopt of het spel.
    Ik heb dat op een pc bij wow ook zien gebeuren.
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 07:56:19 #18
    43556 miss_dynastie
    pi_69787320
    Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
    pi_69787343
    ik heb eindelijk eens meisjes gekregen na al die jongens.
    een 3 ling ook nog
    maar heb zo n vruchtbaarheids behandeling gehad en die staat ergens bij die levenslange blijdschap.
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
      zondag 7 juni 2009 @ 09:19:38 #20
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69787692
    tvp!

Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      zondag 7 juni 2009 @ 10:08:44 #21
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69788028
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
    tvp!

Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
    geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.
    Fuck the EBU.
    pi_69788217
    Ik kan dus nog steeds geen mooie huizen bouwen merk ik al

Vooral dat gekloot met de daken vind ik irritant.
    pi_69788350
    Is ie ook compatibel met een Macbook ?
      zondag 7 juni 2009 @ 11:03:48 #24
    250952 SoldMayor
    Dreamchaser
    pi_69788692
    k vond de Sims altijd echt mega,
    Ik heb de Sims 1 op de PC en Ps2 helemaal kapot gespeelt maar Sims 2 kon ik niet aan ( Kun je nagaan hoe goed mijn pc is ) Maar dan kan ik dus Sims 3 ook niet aan.

Dus komt de Sims 3 ook ooit naar de Xbox 360 ?
      zondag 7 juni 2009 @ 11:14:10 #25
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69788816
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 10:39 schreef Cone het volgende:
    Is ie ook compatibel met een Macbook ?
    Kijk in de OP. Daar staat een plaatje van het doosje.
    Fuck the EBU.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')