Ik heb ze op onsterfelijk gezet volgens mijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:07 schreef sander-3 het volgende:
Ligt er volgens mij aan hoe lang je de levensduur van een sim instelt. Maar het kan wel even duren ja
Dat zou wel lullig zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:45 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik heb ze op onsterfelijk gezet volgens mij, betekend dat ook dat de baby niet ouder wordt?
Inderdaadquote:
huh? Kon je hem geen naam geven, wtf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:54 schreef Ered het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ik dat kleine rotkind erg irritant vind. Bovendien vind ik het raar dat ik 'm geen naam mocht geven, nu heet hij Xandro ofzo, wtf man.
uhm.. Sims2 kon ik ook niet zonder CD/DVD spelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Theamerican het volgende:
heb hem ook maar geinstalleerd.
Moeten jullie ook de cd in de cdrom drive houden om te kunnen spelen.
met sims 2 kon je gewoon spelen zonder cd erin
of heb ik hem fout geinstalleerd?
zover ben ik nog niet. Ben nu eindelijk zover dat Windows mijn writer eindelijk ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef sander-3 het volgende:
Konden jullie nou wel gewoon die auto's en die 2e stad installerenIk snap er geen fuck van..
Ja mij is het gelukt. Hoezo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef sander-3 het volgende:
Konden jullie nou wel gewoon die auto's en die 2e stad installerenIk snap er geen fuck van..
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef sander-3 het volgende:
Trouwens.
ik heb het gisteren geinstalleerd (nog niet gespeeld trouwens).. maar ik wilde dus 3 gratis dingen downloaden:
Die stad, die auto en een toyota prius. Maar zodra ik erop klikte, kwamen ze wel in die startup manager van de sims. En ze gingen downloaden (allemaal een grootte van 1kb). En als ik dan op installeren drukte, gebeurde er niets.
Als ik dan in het spel ging, had ik die items niet, en als ik die startup manager weer opnieuw opstartte, waren die items gewoon weg.
Iemand die dit ook gehad heeft?
Selecteer even die sims op te spelen en vervolgens...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef Maartel het volgende:
Is er een manier/cheat om sims gelijk een bepaald beroep te geven?
Ik wil een aantal bekende in de straat laten wonen, die ik niet interessant genoeg vindt om zelf dagen mee te spelen, maar zou het wel leuk vinden als ze hun 'echte' beroep hebben (en t is zo kansloos als de hele straat behalve mijn huis werkloos is)
ctrl + shift + c -> testingcheatsenabled true -> shift + muis klik op baby sim -> trigger age..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:54 schreef Ered het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ik dat kleine rotkind erg irritant vind. Bovendien vind ik het raar dat ik 'm geen naam mocht geven, nu heet hij Xandro ofzo, wtf man.
Spel laden en dan in je buurt een andere familie maken of kiezen toch.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Maartel het volgende:
Hoe speel ik met een andere familie?
Als ik 'nieuw spel' kies zijn gelijk mijn eerder gemaakte gezinnetjes weer uit de stad verdwenen..
pak een gezinnetje, en kies dan 'stad bewerken' in je huishoudeninbox zeg maar zitten ook je andere gezinnetjes, die kun je kopiëren en dan in een huis plaatsen. Lekker omslachtig maar ik wist zo anders ook geen andere manier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Maartel het volgende:
Hoe speel ik met een andere familie?
Als ik 'nieuw spel' kies zijn gelijk mijn eerder gemaakte gezinnetjes weer uit de stad verdwenen..
Hoe maak je uberhaupt de behoeften statisch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:05 schreef Maartel het volgende:
Iemand een idee hoe ik behoeften weer dynamisch maak?
Puur uit nieuwsgierigheid de 'statisch maken'-cheat gebruikt, maar ben t nu wel weer zat dat alles eeuwig op groen staat..
Niet hier... ik weet wel dat bij mijzelf het spel uitvalt als ik bij interactie met een andere sim dan een uit "good sense of humor" een van die actie toepas...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:33 schreef RaymanNL het volgende:
Zijn er hier ook klachten over dat het spel na 20 minuten volledig uitvalt? Heb iemand in de winkel gehad met die klacht
Dat dus. Ik zit 'snachts gewoon 3 minuten naar helemaal niets te kijken. Een extra snelheid erbij graag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh ja, BOEEEEEEEEE voor de trage tijd tijdens slapen/ werken! Dat moet echt anders, al is het door een game-mod via modthesims ofzo!
Bij mij gaan ze meestal rond 1 uur naar bed, en worden dan om ongeveer acht uur wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zit 'snachts gewoon 3 minuten naar helemaal niets te kijken. Een extra snelheid erbij graag.
En nog steeds dezelde klacht over alle Sims, waarom moeten ze in hemelsnaam om 9 uur al naar bed? Wie doet dat nou. Ze hebben nauwelijks tijd om na school en huiswerk/diner nog wat anders te doen. Behalve in het weekend, dan zet ik ze noodgedwonen maar achter de pc omdat er niks te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |